On varmaan selittämistä tästä mun turvonneesta poskesta.....

Oltiin muksun ja ukon kanssa ulkona ja ukko heitti mua lumipallolla päin pärstää ja jumalauta se sattu,vaikkei kovaa heittänytkään,oli vissiin niin kova pallo :kieh: Nyt poski niin prkleen kipee ja turvonnu.Näinköhän ukko saa vaifbiitterin maineen tuolla kylillä kun meikä sanoo että ei se ukko ollut vaan lumipallo :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Mulla on itellä oikea silmäkulma turvoksissa ja siinä on ventti.....Poika riehui eilen sohvalla ja koppasi mua päällään.....rillitki vääntyi :snotty:
*seliseli* Sitten ku uskallat myöntää että se oikeasti oli miehesi niin voin tulla kanssasi kriisiapuun :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta:
Mulla on itellä oikea silmäkulma turvoksissa ja siinä on ventti.....Poika riehui eilen sohvalla ja koppasi mua päällään.....rillitki vääntyi :snotty:
*seliseli* Sitten ku uskallat myöntää että se oikeasti oli miehesi niin voin tulla kanssasi kriisiapuun :saint:
No ookoo.....
=)

Exähän on akanhakkaaja. Johtuen siitä, että poika pamautti 2 vuotiaana otsan minun silmäkulmaan ja siitä mojova mustasilmä. Ei paljon auttanut selitellä työkavereille mitä tapahtui, kun samassa paikassa oltiin töissä ja huomattu oli, että meillä ei oikein hyvin luistanut.

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Exähän on akanhakkaaja. Johtuen siitä, että poika pamautti 2 vuotiaana otsan minun silmäkulmaan ja siitä mojova mustasilmä. Ei paljon auttanut selitellä työkavereille mitä tapahtui, kun samassa paikassa oltiin töissä ja huomattu oli, että meillä ei oikein hyvin luistanut.
:eek: :D

Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
ei asiaan kuuluva, mutta oletko myös miehesi yksinhuoltaja :whistle: ?
Toisinaan :kieh: Yh-termillä tarkotan tässä yhteydessä exän ja minun välistä huoltajuutta. Vai pitääks asuakkin yksin että on yh? :ashamed:
juu pitää. mä hetken mietin että varmaan luin äsken jotain muuta :D .
ajatteli lähinnä sillä että oikeuttaakos sekin yh-korotuksiin yms

ei asiaan kuuluva, mutta oletko myös miehesi yksinhuoltaja :whistle: ?
Toisinaan :kieh: Yh-termillä tarkotan tässä yhteydessä exän ja minun välistä huoltajuutta. Vai pitääks asuakkin yksin että on yh? :ashamed:
juu pitää. mä hetken mietin että varmaan luin äsken jotain muuta :D .
ajatteli lähinnä sillä että oikeuttaakos sekin yh-korotuksiin yms
Aijjaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kyllä mä sen tiesin ettei korotusta saa mutta en sitä että en ole virallisesti yh jos mulla on uus mies :ashamed: :ashamed: *voi elämä miten taunolta nyt tuntuu*

Aijjaa :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: Kyllä mä sen tiesin ettei korotusta saa mutta en sitä että en ole virallisesti yh jos mulla on uus mies :ashamed: :ashamed: *voi elämä miten taunolta nyt tuntuu*
höpsis pöpsis, vähät siitä. määkin tarkoitin sitä osa-aikaista miehen huoltamista
:xmas:

Yhteistyössä