Hakutulokset

1. Miisa78

Huhtikuussa syntyneet pienet palleroiset?

Täältä löytyy huomenna 8 kk ikäinen tytsy. Iloinen kuin mikä, lempinimi onkin "vehnänen"! Kaupassa hurmaa kaikki, onneks ei vielä vierasta. Vähän pitempään saattaa katsoa, jos uuden ihmisen syliin joutuu, mutta ei yritäkään mitään itkun tapaista. Pituutta ja painoa en oikein tiedä, kun edellinen...
  2. Miisa78

Nan1 vai Nan2?

Eli tänään kaupassa käydessäni rupesin vertailemaan näitä tuotteita, kun tyttöni on ensi viikolla 4 kk:n ikäinen. Nan 2:ssa näkyy lukevan, että sitä annettaisiin 4kk:n iästä alkaen ja tätä Nan1:stä ollaan siis annettu syntymästä lähtien. Mutta mikäs ero näissä sitten on, kun ihan samat...
  3. Miisa78

milloin vauvasi on kääntynyt selältä...

Arjaana: Olen pitänyt paljon lattialla, viltin tai äippäpakkauksen makuupussin päällä. Siinä ollaan sitten "jumpattu" ja on saanut itekseen köllötellä. Mitään kummempia virikkeitä ei ole ollut. Kahden tuolin väliin viritin aluksi mobilea ym, mutta semmoinen oikea lelukaari saatiin vasta pari...
  4. Miisa78

milloin vauvasi on kääntynyt selältä...

Meillä opittiin se taito pari viikkoo sitten, eli ikää tytöllä sillon 2 kk ja 3vko. Nyt on sitten jo ruvennut käsivarsia suoristamaan mahallaan ollessa, josta sitten kellahtaa takasin selälleen. =)
  5. Miisa78

Vatsalihastreeni sektion jälkeen?

Täälläkin kovasti odotellaan lupaa ja huomenna oisikin viimein se jälkitarkastus. Liian paljon olen tuudittautunut siihen, että ei saisi oikein mitään tehdä, ja kumminkin saisi imetyksen takia "kunnolla" syödä, joten paino ei ole ainakaan päässyt putoamaan. Saatikka mikään paikka kiinteytymään...
  6. Miisa78

Apteekin yrttipanta kissalle..

Meillä on kokemusta ja hyvää sellaista! Ostin kylläkin eläinkaupasta, mutta eiköhän ole vastaava. Maksoi 2,90 E ja oli oikeastaan hyönteispannan nimellä (ei siis erikseen mainittu punkkeja), mutta ainakin viime ja tänä kesänä on punkitkin pysyneet poissa. Pari semmoista kun ehti jo tulla, ennen...
  7. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Heips kaikille! Täälläkin yks lusmu kirjottelee, lukemassa oon kyllä käyny melkein päivittäin. Nyt pitäis sitten olla aikaa kirjottaakin, kun jäin ensin täksi viikkoa talvilomalle ja lauantaista lähtien äippälomalle. ( Hirveesti tulee vikalyöntejä tässä kirjottaessa, ku on nuo sormet niin...
  8. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

[b]JALAVA: Mekin ollaan menossa huomenna Ideaparkkiin! Tai päätarkoituksena on mennä siskon porukoille kylään, ku mun kummityttö esiintyy jossain muskarinäytelmässä Tampere-talossa. Sen jälkeen sit sinne. Ei selvitty tänään lähtemään, eli huomen aamulla on aikanen asetus, kun edessä ois viiden...
  9. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Pitkästä aikaa..... Piti vaan rueta kyselemään muilta esikkoa odottavilta, että kun on tuo isänpäivä hollilla, niin meinasitteko huomioida tulevia isiä? Vähän kakspiippunen juttu minusta. Mieheni sanoo, että eihän hän vielä ole isä, mutta puhutaanhan meistäkin odottavina äiteinä.... Hmmm...
  10. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Meilläkin eka lääkäri takana ja nyt tästä tulikin sitten todellisempaa myös isälle! Näky nimittäin niin selvästi ultrassa asukki, ettei jääny epäselväks. Sydämensykekin näky, ja kun lääkäri vähän laitteellaan härkki, niin vaavikin heräs ja vaihto vauhdilla kylkee! Oli aika huisin näköstä se! =)...
  11. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Sukupuoliasiaa: Minä pidin jotenkin itsestäänselvänä, että sitten vasta synnytyksessä saa tietää mitä tulee, mutta mies vähän vihjas, että voishan sen jo tietää aiemminkin. Eikä siinä sinänsä mitään pahaa. Olen vaan kuullut niin paljon juttuja just tuosta epäluotettavuudesta, eli että sukupuoli...
  12. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

No nyt on meilläkin sitten eka neuvola takana. Kovin paljoo siellä ei kyllä viisastunu, ku ei saatu sydänääniäkään kuulumaan. Arveli hoitsu, että josko mulla ois sitten taaksepäin kallistunu kohtu. Kahden viikon päästä on eka lääkäri, sitten tutkitaan kunnolla. Ei sillä että hermostuttas, ois...
  13. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Me on asuttu tässä omakotitalossa jo kuutisen vuotta ja koska puolet talosta on 50-luvulta ja laajennusosa 70-luvulta, niin pientä remppaa on koko ajan tehty. Nyt ois sitten ISO remppa keväällä tulossa, ku otetaan yläkerran kylmätilat asuinkäyttöön ja samalla muutetaan laajennusosan tasakatto...
  14. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Heips taas kaikille! raputirallaa:Mullakin ois tiistaina eka neuvola! Onneks on heti aamusta kahdeksalta, niin ei tarvii koko päivää jännittää. Voi tietysti muuten mennä sitten sen jälkeen ajatukset sekasin =) . Mä kerroin perjantaina siskoilleni tästä ja olivat hyvin ilosia. Tuli vaan taas...
  15. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Pitkästä aikaa taas... Lukeminen on kyllä kivaa, mutta kirjottamaan ei selviä, ku tuntuu ettei mitään muutoksia tapahdu. Oireita on vielä, mutta ovat jo lieventyneet. Tai sitten niitä ei oo niin aatellu, ku on palannu töihin ja on siis muuta ajateltavaa B) . Monta galluppia on jo kertyny...
  16. Miisa78

HUHTIKUUN MASUJEN PINO

Moi vaan taas pitkästä aikaa! Päivittäin kyllä käyn lukemassa, mutta kirjottamaan ei muka ehdi... :p Tänne ei "onneks" mitään uutta kuulu. Pahoinvointi jatkuu, tai semmonen etova olo ja mikään ei maistus. Oksella ei onneks oo vielä tarvinnu käydä, mutta välillä on ollu kyllä tosi paha olo :x...

Yhteistyössä