\
ja minulla ei voinnissa mitään erityistä..väsymys on kauhea ja otinkin äsken päiväunet vahingossa ja koko kämppä oli kuin pommin jäljiltä kun heräsin :kieh: 2 v tyttäreni oli mm meikannut ittensä ja pikkuveljensä jne..
ädä ja hippula 9+2
juu,kyllä se niin on että jos alkio kuiteskin näkynyt ei kyseessä voi ainakaan tuulimuna olla,silloin ei alkioo ole ollenkaan joko kyseessä on keskeytynyt keskenmeno tai myöhempään ollut ovulaatio.koska teit plussa testin?jos kuukautisista laskettuna vaikka viikolla 6 voi ollakkin että olisit ollut viikolla 4 mutta jos esim rv4 niin plussa tulosta et ole voinut saada rv 2..siitä voi päätellä jotain.ja korjausta sen verran noista mitoista että rv 7 alkio on kyllä jo sentin ja ylikin tai ainakin minulle sanottiin niin kun menin ultraan rv 8 niin sikiön pituus oli 1,2 senttiä ja se vastas viikkoja 7+2.toivotaan että kyse siitä että vauva vaan pieni :hug: niin ja sydänäänet näkyvät kyllä viikolla 6 jo.tässä raskaudessakin näkyi syke jo ultran mukaan rv 6+1Alkuperäinen kirjoittaja 08.09.2006 klo 15:38 mia kirjoitti:uuniomena, ei tilanne kuulosta ollenkaan niin pahalta....jos siellä oli alkio, niin sehän tarkoittaa, että ultrassa havaittiin pienen pieni sikiö!!!! Tuulimunassa ei myöskään ole yleensä edes ruskuaispussia ja senkin oli ultraaja sinulta löytänyt eli kyllä tuo nyt kuulostaa siltä että se pienen pieni vaavi ei vaan vielä näkynyt.
vko 5 alkio on vasta 3 mm, 6 vko 4 mm ja viikolla 7 jolloin sydänäänet voidaan aikaisintaan nähdä, noin 5-6 mm.
Tätä taustaa vasten kun ajattelet sitä mittausta, niin onhan se melkein mahdotonta erottaa ollaanko esim viikoilla 6 vai 7. voi olla, että alkion sydänäänet alkavat jo vaikka huomenna. Tuulimunasta ei siis kuintekaan voi olla kysymys, jos lääkäri sanoi että alkio siellä näkyy!!
Tsemppiä
Mia
ja minulla ei voinnissa mitään erityistä..väsymys on kauhea ja otinkin äsken päiväunet vahingossa ja koko kämppä oli kuin pommin jäljiltä kun heräsin :kieh: 2 v tyttäreni oli mm meikannut ittensä ja pikkuveljensä jne..
ädä ja hippula 9+2