Vastaus galluppiin: me ollaan ny reilun vuoden asuttu ihan uuden karheassa omakotitalossa jossa vielä sitkeästi yritetään saada yläkertaa valmiiks. Viittä vaille näytäis olevan. Neliöitä on yhteensä 160 joten ihan kivasti tässä mahtuu olemaan, nyt vaan rupeaa koko rakennusprojekti väsyttään, kun sitä on jatkunu jo 2 vuotta! Hitaus johtuu siitä, että mies on tehnyt kaiken itse (siis elementit tuli, mutta muuten ollaan jatkettu täysin itse) paitsi lvis hommat, joten eipä sitä työpäivän lisäksi montaa tuntia päivälle jää rakentamisaikaa. Mutta enää siis loppurutistus, jonka jälkeen pitäs saada talo ulkoapäin maalattua ja piha laitettua. Pihaa ei onneks paljoo tarttekaan laittaa, kun talo on keskellä ihanaa mäntymetsää. Eilen lapset poimi takapihalta puoli ämpärillistä puolukkaa Ja mikä parasta, kouluun on matkaa n. 200m Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän paikkaan, tosin pieni paikkakunta tää on ja ite tykkäisin asua vähän isommissa ympyröissä, mutta kaikkea ei saa mitä haluaa....
Ite sain huomiselle lääkärineuvola ajan kun mulla on niin outoa oireilua ollu ny jo pitempään. Oikea puoli mahasta on jokseenkin koko ajan kipeä ja ruskeaa vuotoa tulee/ei tule, joten terveydenhoitaja katsoi parhaaksi varata ihan lääkärille aika. Saas nähdä sitten, mikä on tuomio.... Pahoinvointia kyllä on koko ajan, että se toisaalta pistää toivomaan, että kaikki ois kuitenkin ok. Huomenna siis ollaan paljon viisaampia toivottavasti!
Ite sain huomiselle lääkärineuvola ajan kun mulla on niin outoa oireilua ollu ny jo pitempään. Oikea puoli mahasta on jokseenkin koko ajan kipeä ja ruskeaa vuotoa tulee/ei tule, joten terveydenhoitaja katsoi parhaaksi varata ihan lääkärille aika. Saas nähdä sitten, mikä on tuomio.... Pahoinvointia kyllä on koko ajan, että se toisaalta pistää toivomaan, että kaikki ois kuitenkin ok. Huomenna siis ollaan paljon viisaampia toivottavasti!