Hakutulokset

1. J

Mitä kirjoitan hääkortin sisälle?

Kirjoittaisin itse vain lyhyen ja ytimekkään: Avioliitollenne kaikkea hyvää myötä ja vasta mäessä!
  2. J

Minkälaista tarjottavaa ollut ristiäisissä?

Meillä oli kaikki itsetehtyä,paitsi kakku. Teimme: - Leipiä ( Kala ja liha täytteillä ) - Keksit - Kuivakakut - Täytekakku - limua,kahvia, teetä,mehua - Kinkku piirakkaa.. Jäi yli hirveästi :)
  3. J

Minkä ikäiselle uskallatte laittaa käsidesiä??

Siiis jos käytät käsidesiä?????? Käsiin??
  4. J

Siiis jos käytät käsidesiä?????? Käsiin??
  5. J

Miten ihmeessä puhalluskokees voi näkyy alkoholi?????
  6. J

Ihan minkä ikäiselle vain. Voi toki laittaa pienemmänkin määrän ja ottaa vaikka lasta kyynertaipeista kiinni ja heilutella vaikka Käsileikillä. Käsidesi haihtuu tosi nopeasti, eikä jää kuivimesen jälkeen mitään mikä olisi haittana jos kädet menevät suuhun. Minä olen laittanu niin kauan kun poika...
  7. J

OSAISIKO JOKU JEESATA!

eikö kenelkää ollu samaa?
  8. J

OSAISIKO JOKU JEESATA!

Ei tää kyllä tähä palstaa taida kuulua, mutta en löydä muutakaan. Mutta asia on näin tänään meillä kävi koskeuden mittaaja kotona ja totesi että meillä on hometta Vesaassa/Kylppärissä, on sen verran korkeet lukemat et tarvii tehdä remontti. Tokasi siihen perään että VAV-asunnoilla ei ole...
  9. J

Muita joilla menkat hukassa?

Mäki oon muuten luullut että kyl ne mensut tarvii siihe et laps lähtee aluillee, mut hienoo tietää ettei välttis tarviikkaa :D Ootko siit pudottanu painoo hirveesti mikä olis estäny ton mensujen tulon? Kannattas käydä kuitenki lääkäris kyselee et jos ne noin kaua on ollu pois :)
  10. J

minkä ikäsenä teen taapero osannut tehdä tornin palikoista? heittää palloo?

Meillä opittii heittää palloo kans siin 8kk hujakoilla. Tornia ei vielä väsätä mutta yritys kova, poika nyt siis 1v :)
  11. J

Muita joilla menkat hukassa?

Kannattasko käydä lääkärillä? vai ookko käynny jo?
  12. J

Montako sanaa 1-vuotiaasi tai hiukan päälle osasi sanoa?

Täällä ollaa harvasanasia.. Osataan: Äiti, isi ja kakka sekä ankka. :)
  13. J

Neuvoja kiitos!

Kiitos vastauksista, näitä osasinkin jo odottaa. Meillä siis tilanne on se että kun olen poissa, pyöräilemässä tai kylässä niin silloin viihdytään isän kanssa, mutta jos isä ja minä ollaan yht aikaa kotona, niin silloin ainoastaan vain minä kelpaan. ei tule kuuloonkaan että menisi hamuumaan isän...
  14. J

Neuvoja kiitos!

Meillä vuoden ikäinen poika lapsi, joka on erittäin kiintynyt minuun ( äitiinsä ) Mä olen ainut joka kelpaa lohduttaa kaatuessaan, vaipan vaihtoon, nukutukseen, syliin. Isi yrittää kokoajan mukaan ja että hänkin kelpaisi, mutta poika ei suostu millään siihen että isi toimisi välillä. Raastavaa...
  15. J

Tänään tuleva Bändärille morsian, milloin katsottavissa nettitelkkarissa?

Moikka. Eiks se ihan heti kun on esitetty telkust ni tuu pihalle nettiin??
  16. J

Raskaana???

Moikka Sasu83. Voitpa olla hyvinkin raskaana. Mulla tuli normaalisti menkat 4kk enkä osannu odottaa et olisin raskaana, loppu menkat ja menin lääkärille ja kuuntelin mahanpäält sydänääniä ja sano että kyllä sä raskaana oot etkä ihan alussa :D Ultras selvis et 20vk :D:D Eli en tienny...
  17. J

Jos tuo mies vielä kerran tän illan aikana huokailee

Nii joo ja ihan tohon huokauksee.. Onks tää joku virus mikää levii mieheltä miehelle.?? :D Meillä ihan sama homma. Ukko nukkuu paremmt unet ku minä, ja päivisin miettii että ku on väsyny kanna sä nyt leiki sä nyt. Tosin ku pari kertaa oon sanonu voimakkaasti niin on alkanu myös isä tajuumaan...
  18. J

Jos tuo mies vielä kerran tän illan aikana huokailee

Meillä ostettiin ainakin koliikki keinu Stockmannista. Todella kunnollinen jossa sai säädettyä keinumis vauhdin,tärinän,musiikit, sai jopa itse ladattua mieleistä musiikkia jne.. OLI tosi tehokas, lapsi kun meni siihe ja hyrräs hetken niin nukahti saman tien. SUOSITTELEN!
  19. J

minkä ikäisiä olette kun nuorin lapsi 18v.?

olen 37v ja mieheni 36 :D
  20. J

Synnytyskertomuksia?

Meillä käynnistettiin 22.6.09 synnytys vk 42. Menimme aamulla kättärille 8aikaan aamulla ja lääkäri tuli tarkistamaan tilanteen 10aikaan ja totesi kohdunsuu 2sormelle auki, joten ei muuta kun tippakäteen ja synnytyshuoneeseen. klo. 12 alkoi kivuliaat supistukset ja sain epiduraalin, jota...

Yhteistyössä