Hakutulokset

1. J

Nyt meni kyllä hermot!

Siis ketjun alottajahan lähti pyytämään paperi kassia, että vois häipyy tommosesta paikasta.
  2. J

Nyt meni kyllä hermot!

Tänään, 14:45 Herra Majuri Paraskin puhuja Ketä tarkotat??
  3. J

Nyt meni kyllä hermot!

Nii tai sitten noiden lapsien vanhemmat vaa antanut muksuilleen rahaa ja sanonut et menkää ulos syömää et saa olla rauhassa.
  4. J

siis nyt oikeesti apua mitä synttärilahjaksi 31v täyttävälle miehelle??:)

Joku kiva paita? Koru? Niitäkin saa halvalla.. Nyt on ale mee vaikka vaan cittariin jotain löytyy kuitenkin ja edukkaasti.
  5. J

Apua

Abortti. Ja mietit josko tekisit lapsen oman miehesi kanssa, tai kertoisit hänelle pettäneesi.
  6. J

kuinka kaun teillä meni et kehtasitte piereskellä ja käyä paskalla kun mies oli kotona?

Minä olin seurustellut nykyisen ukkoni kanssa 1viikon ku noi kuulu joka päiväsee rutiiniin. Minkä takia alkais hienoperseeks joka ei ikinä paskois ( ku tytöt ei kuulema tee sitä ) . Sori, mut näin meillä :D
  7. J

Kaksivuotias poika kadonnut Ristiinassa

Toivottavasti pikku poika, löytyisi! Löytyisi kunnossa ja huutaisi vaikka missä onkin, että etsijät löytäisivät hänet. Hirvee juttu. Vanhemmille paljon voimia, pikku pojalle paljon enkeleitä matkalle että jaksaa kulkea etsijöitä päin. Toivossa on hyvä elää ja toivon että seuraava päivitys il:n...
  8. J

Lapsen KOVA yskä!

Niin kyl toi huolestuttaa, ku aikasemmin ei oo oikee ollu. toki yskiä tulee ja menee, mut hirvein heräillä yöllä siihen ku lapsi yrittää haukkoo happee.. Ehkä katson tämän yön silmäåt ristissä ja huomenna aamulla päivystykseen..
  9. J

Lapsen KOVA yskä!

Niin kyllä mä vien yleensä aina jos nuha kestää pidempää ku taipumus tosissaa toihin korvii.. Mut toi yskä on just semmosta et jos mulla olis toi niin olisin juossu jo lääkäriin, ja tää meidän homevauriokin saattaa ärsyttää tota yskä/nuhaa.. Mut ei meillä ole kuumetta, eikä oikee kunnolla...
  10. J

Lapsen KOVA yskä!

Meillä aikaisemminkin määrätty ventolinea terveysasemalla, jota edelleen tuolla kaapissa on. Mut mietinkin et jos on joku virus/bakteeri, tai joku et vaan jollai kuuril nin kandeisko heti huomen mennä sit vaa päivystyksee..
  11. J

Lapsen KOVA yskä!

Ahaa, no vois kyllä kokeilla. Tosin meidän kylpyhuone tällä hetkellä korkeissa home lukemissa ja remontti miehet tulevat 2vk päästä. ni en nyt tiiä kandeisko mennä tonne kyppärii oikee höyryy/kuumaa hengittää :/
  12. J

Kertokaa miten nukutatte n.1 vuotiaanne -.-

Meillä on aina toiminut kunnon riehumisen ennen nukkumista, hampaiden pesu, ja huoneeseen jossa jo pimeetä pullo suuhun ja hyvän yön toivotukset. sinne lapsi on nukahtanut tai välillä jutellu yksin..
  13. J

Lapsen KOVA yskä!

Ai en ole ikinä kuullutkaa moisesta taudista. Höyryssä ollaa aikasemmin istuttu ku on ollu tosi limasena, mutku täs nyt ei mtn limaa oo mukana vaan hullun kova yskä. :/
  14. J

Lapsen KOVA yskä!

No ei nyt miltään koiralta kuullosta, siis KOVA kuiva yskä.
  15. J

Lapsen KOVA yskä!

Heipatirallaa, näin perjantai illan kunniaksi! Meijän 1v muksulla on nyt ollu 3päivää pientä nuhaa ja eilen illalla alko HELVETILLINEN yskä, ei ole limainen vaan kova ääninen yskä. Lapsi saa noita yskä kohtauksia vähän väliä ja meinaa oksentaa, mutta ei tule mtn. Kauanko tämmöstä nyt...
  16. J

äää, hermot menee!!

Miks et mee sanomaan niille, et toi jumputus sa sut hulluks? Kyllä kaverit tai vähemmän kaverit ymmärtää..
  17. J

Mikähän ois fiksu väliaika tarkistaa onko sossun rahat tulleet? 6 kertaa jo tänään kattonut

Meillä ainakin oli sossulla sampopankki ja meillä nordea ja sossun siirrettäessä kesti 2 pankkipäivää..
  18. J

Kuvaketjua motivoinniksi laihdutukseen!

Laita karkki hyllyyn/kaapin oveen kuva itsestäsi bikineillä ( mikä otettu nyt ) Aina ku meet hakemaan hyvää näät kuvan ja ei tee mieli ottaa. Tai näin mulla ainakin toimii :D
  19. J

Mikähän ois fiksu väliaika tarkistaa onko sossun rahat tulleet? 6 kertaa jo tänään kattonut

Soita sossuun ja kysy että onko varmasti tulossa tänään, jos vastaavat että on, niin 4mennessä iltapäivällä rahat on tullu :)
  20. J

Minkälaista tarjottavaa ollut ristiäisissä?

Ananaskirsikka: Munkin mielestä itsetehdyt kunniaan ja leipomon itsetehdyt. Kaikki keksit ja kakut teimme itse. Tilattiin Annin juhlapalvelusta 30hengenkakku, ku löydettiin niin ihania kakkuja sieltä, voin vaan suositella :) Juu ja niin miehet ei vaan aina ymmärrä :D :laugh:

Yhteistyössä