Mikähän ois fiksu väliaika tarkistaa onko sossun rahat tulleet? 6 kertaa jo tänään kattonut

• Viestiketjun aloittaja Rahaa
  • Ensimmäinen viesti
Rahaa
Ärsyttää kun ne ei voi heti aamusta olla tilillä. Viikko oltu jo ilman rahaa joten niitä on odoteltu. Tulisivat jo, vartin välein käyn katsomassa :D varmaa on, että tänään tulevat

Eikö pankki aja maksut jotenkin niin, että ne on joko yöllä klo 00:00 tai päivällä klo 12, vai oliko se 14?

Meinaan että eihän nää virastotilisiirrot ole ns. henkilökohtaisia mitä voi näkyä mihin kellonaikaan tahansa...vaan että menee pankin ajojen kautta? Vai oonko ihan väärässä?

Ap
No meidän sossut on joka kerta kirjoittaneet päätökseen päivän jolloin ovat tilillä, oli päätös tehty sitten koska tahansa. Koskaan ei makseta ennen ensimmäistä päivää, eli varmasti ovat laittaneet maksupalveluun tms, kerran osaavat kertoa varmasti milloin ovat tilillä

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mulla:
jos on päätöksessä, että maksetaan 1.7 niin tulevat aina päivän tai kaksi myöhemmin eli taitaa pankista riippua..
Mulla lukee että tilillä 1.7 eli taitavat laittaa maksuun jo päätöstä tehdessä, mutta eivät voi maksaa heinäkuun tukea kesäkuun puolella

vieras
Voi luoja, onneksi ei ole koskaan tarvinnut olla tuossa jamassa. Siihen malliin olen hoitanut raha-asiani, että nytkin kotiäitinä mun eitarvitse koskaan miettiä, onko tullut lapsilisät sun muut. En edes tiedä, minä päivänä kotihoidontuki tulee.

Ap
Jännä juttu muuten tuo että tulee vasta iltapäivällä. Ei minkään muun viraston rahat tule tuollaiseen aikaan. Mitenköhän maksujuttu menee kun ei koskaan ole aamulla tilillä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi luoja, onneksi ei ole koskaan tarvinnut olla tuossa jamassa. Siihen malliin olen hoitanut raha-asiani, että nytkin kotiäitinä mun eitarvitse koskaan miettiä, onko tullut lapsilisät sun muut. En edes tiedä, minä päivänä kotihoidontuki tulee.
Niin, ajatella. Kyllä sä nyt olet siis niiiiin paljon parempi ihminen ku me muut tässä ketjussa :)

No hyvä kun sulla on noin! :flower:

Ap
Joo, sori että satuin tulemaan raskaaksi 15 vuotiaana enkä saanut kouluja käytyä. Siis ihan hirveen huono ihminen olen nyt kun en abortoinut lastani (voi vitsi mikä älämölö siitä vast ois tullutkin) siis ihan hirveetä että joudun sossusta rahaa hakemaan kun muualtakaan en saa. Voi luoja, eiköhän sossu ole tarkoitettu just niitä varten jotka sitä tarvitsee, jos sen nimi olis joku ihan muu kuin toimeentulotuki, et sinäkään älähtäis yhtään

lapsilisä
Niin täällä yksi äiti ilmoittautuu , joka ei tiedä lapsilisen maksupäivää eikä edes määrää. Ei ole tarvinnut seurailla , kun olen tottunut tarkasti elämään , että tilillä on aina rahaa ....

vieras
Täällä tehdään töitä niska limassa ja maksetaan veroja - ja sitä varten että jotkut ääliöt ei
osaa käyttää ehkäisyä harrastaessaan seksiä ....

..... saisivat elantonsa kerjätä.....

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lapsilisä:
Niin täällä yksi äiti ilmoittautuu , joka ei tiedä lapsilisen maksupäivää eikä edes määrää. Ei ole tarvinnut seurailla , kun olen tottunut tarkasti elämään , että tilillä on aina rahaa ....
Onhan tuokin aihe leveillä :D

vieras
Täällä tehdään töitä niska limassa ja maksetaan veroja - ja sitä varten että jotkut ääliöt ei
osaa käyttää ehkäisyä harrastaessaan seksiä ....

..... saisivat elantonsa kerjätä.....
no ainahan sä voit lopettaa työnteon ja alkaa nostamaan toimeentulotukea.

Yhteistyössä