Mikähän ois fiksu väliaika tarkistaa onko sossun rahat tulleet? 6 kertaa jo tänään kattonut

• Viestiketjun aloittaja Rahaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä tehdään töitä niska limassa ja maksetaan veroja - ja sitä varten että jotkut ääliöt ei
osaa käyttää ehkäisyä harrastaessaan seksiä ....

..... saisivat elantonsa kerjätä.....
no shän on sinun valintasi tehdä töitä niska limassa.mitä meille ruikutat?
me ollaan ihan tyytyväisiä näin kunhan vaan ne rahat tulisi

e
Nii just, vähäisetki roposet laitetaan grilliruokaan. Sit taas viimenen viikko kiristetään vyötä ja kirjotellaan kaksplussaan alotuksia, että millonkohan ne yhteiskunnan massit taas tipahtaa mun tilille.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Joo, sori että satuin tulemaan raskaaksi 15 vuotiaana enkä saanut kouluja käytyä. Siis ihan hirveen huono ihminen olen nyt kun en abortoinut lastani (voi vitsi mikä älämölö siitä vast ois tullutkin) siis ihan hirveetä että joudun sossusta rahaa hakemaan kun muualtakaan en saa. Voi luoja, eiköhän sossu ole tarkoitettu just niitä varten jotka sitä tarvitsee, jos sen nimi olis joku ihan muu kuin toimeentulotuki, et sinäkään älähtäis yhtään
Kuinka vanha sä olet nyt?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ei ole vieläkää tullut, seuraavaks kyl katon vast 2 aikaan. Heti kun tulee niin suuntaan lähimmälle grillille hakemaan jotain sapuskaa :D
miten uskallat sanoa käyttäväsi sossun rahoja grilliruokaan?niillähän pitää ostaa kaiken maailman terveysruoat.
kohta ropisee odota vaan.
kyllä ne neljän jälkeen viimeistään tulee

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja e:
Nii just, vähäisetki roposet laitetaan grilliruokaan. Sit taas viimenen viikko kiristetään vyötä ja kirjotellaan kaksplussaan alotuksia, että millonkohan ne yhteiskunnan massit taas tipahtaa mun tilille.
mitkä vähäiset?
näillähän eletään koko kuukausi.paremmin sillä "tilillä" elää,kuin kitusella palkalla

laura
Meidän kunnassa on 7 päivän ajassa hakemuksesta päätös tehtävä, se ei tosin pidä, kerran odotettiin 11 päivää. Naapurikaupungissa jossa 10000 asukasta enemmän päätöksen saa parissa päivässä..
Saisi olla kyllä yhtenäinen aika tuossa koko Suomessa.
Minä oon vienyt maanantaina paperit ja en viitsi vielä tällä viikolla edes katsoa onko tullut.

Sossupummi
Elikkäs itselläkään ei ole vieläkään näkynyt tilillä, vaikka jo eilen soitin 9-10 välillä ajanvarauspalveluun ja sielä sanoivat vaan, että "Maksamme tuen mahdollisimman pian." Uskon tuen tulevan klo 16.00 viimeistään. Jos ei niin ei voi mitään.

Tosiaan kun täällä on näitä "Niska limassa raatajia" yms. Niin kaikki on aika suhteellista ja voihan sitä mitata rahassa, että mitä saa tai että kuinka paljon maksaa veroja yms. Mitäs siihen sanotte jos olen ihminen joka säveltää musiikkia päivittäin, päivittää nettisivuja, käy salilla n. 3h kerta 3-5 kertaa viikossa (niska limassa). Lisäksi 3 futistreeniä viikossa. Viikonloput aina juoppokuskina. Töissä olen ollut ja siksi saan korotusosaa työkkäristä. n. 800€/kk. Asumistuki on n. 200€/kk. Kappas siinähän on jo tonni :). Sitten lisäksi saan sossusta vähän kuukaudesta riippuen n. 300€ lisäksi. Viikonloppuna joko pe tai la olen kuskina vähintään yhden illan. Parhaana iltana tulee 200€ bensarahoja. Voidaan ajatella että bensa on vähän niinkuin sitä veroa. Eli käytännössä tuloni on kuukaudessa 1400-1600€. Itseasiassa paremmin kuin yhdessä työpaikassani aiemmin. Käytännössä kuitenkin vain makaamalla. Miltä ny tuntuu kun saan itse päättää kellonaikani kun meen kun te heräilette kellonpärinään ja meette toisten huoriksi töihin Heh Heh Heh... Tulee hyvä olo ittestään. Hirveän hyvä.

huhuh
Elikkäs itselläkään ei ole vieläkään näkynyt tilillä, vaikka jo eilen soitin 9-10 välillä ajanvarauspalveluun ja sielä sanoivat vaan, että "Maksamme tuen mahdollisimman pian." Uskon tuen tulevan klo 16.00 viimeistään. Jos ei niin ei voi mitään.

Tosiaan kun täällä on näitä "Niska limassa raatajia" yms. Niin kaikki on aika suhteellista ja voihan sitä mitata rahassa, että mitä saa tai että kuinka paljon maksaa veroja yms. Mitäs siihen sanotte jos olen ihminen joka säveltää musiikkia päivittäin, päivittää nettisivuja, käy salilla n. 3h kerta 3-5 kertaa viikossa (niska limassa). Lisäksi 3 futistreeniä viikossa. Viikonloput aina juoppokuskina. Töissä olen ollut ja siksi saan korotusosaa työkkäristä. n. 800€/kk. Asumistuki on n. 200€/kk. Kappas siinähän on jo tonni :). Sitten lisäksi saan sossusta vähän kuukaudesta riippuen n. 300€ lisäksi. Viikonloppuna joko pe tai la olen kuskina vähintään yhden illan. Parhaana iltana tulee 200€ bensarahoja. Voidaan ajatella että bensa on vähän niinkuin sitä veroa. Eli käytännössä tuloni on kuukaudessa 1400-1600€. Itseasiassa paremmin kuin yhdessä työpaikassani aiemmin. Käytännössä kuitenkin vain makaamalla. Miltä ny tuntuu kun saan itse päättää kellonaikani kun meen kun te heräilette kellonpärinään ja meette toisten huoriksi töihin Heh Heh Heh... Tulee hyvä olo ittestään. Hirveän hyvä.
Asutko yksin? Koska aika kovat tulot. Mulla 1/3 noista tuloista ja niillä yritän kitkutella. Otatko noi bensarahat pimeenä? Aika törkeetä, toivottavasti et saa niitä sossun rahoja koskaan. :(

Yhteistyössä