Mama
Mä oon niin täynnä tätä joka iltaista huutoa ja sängyn vieressä päivystämistä. :x
Kaipaan vinkkejä
Kaipaan vinkkejä
Äh, arvaa vaan oonko kateellinen ... :/ Toi oiskin niin unelmaa, inhottavaa kun joka ilta menee herrmot tohon toimintaan...Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:1v8kk mutta on nukahtanut samanlailla jo kauan. Iltapesu, potalle luetaan siinä kirjoja, vaippa jalkaan ja yöpuku päälle, halaa mut ja isinsä sekä antaa pusut, lasketaan sänkyyn ja heilutetaan ja toivotellaan hyvät yöt...sitten pois huoneesta ja sinne se nukahtaa.
Sama meillä, ekan vuoden simahti ja nukkuikin hyvin, mutta viimeset 8 kk olla aika kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:meillä normi iltarutiinit ja sänkyyn vien, annan pusun ja sanon taikasanat (kauniita unia, rakastan sinua), sinne se sit yksin simahtaa. Tätä on harjoteltu jo 3kk iästä asti.
Juu, meillä kans herätään yöllä 1-2 krt. No helposti vierähtää tunti juu täälläkin. Plaah, ihan toivoton olo, tuntuu että oon tehny jotain väärin kun mun lapsi alottaa huudon heti kun pitäis nukkumaan alkaa :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en päivystä vieressä vaan teen muita hommia samalla ja siellä saa ulista...tietyn väliajoin käyn kippaamassa takasin maate ja jos huuto yltyy kovaksi niin sylissä rauhoitellen... tuntikin menee helposti iltasin tota ruljanssia. Oon aika täynnä tätä kans Siihen vielä pari-kolme yöheräämistä päälle.
Oli se alkuun meilläkin itkua, mutta ahkerasti ravattiin hyssyttään ja aina pois huoneesta kun rauhottu ja taas alusta. Näköjään siitä kai sitten oli hyötyä kun itkut hiljalleen lakkas ja nyt jo kauan nukahtanut satunnaisia poikkeuksia lukuunottamatta hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja ida:Sama meillä, ekan vuoden simahti ja nukkuikin hyvin, mutta viimeset 8 kk olla aika kamalaa.Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:meillä normi iltarutiinit ja sänkyyn vien, annan pusun ja sanon taikasanat (kauniita unia, rakastan sinua), sinne se sit yksin simahtaa. Tätä on harjoteltu jo 3kk iästä asti.
sama täällä ja jos ei tuohon nuku vielä, niin pidetään viekussa meidän sängys ja sit nostetaan omaan sänkyyn. Nukkuu siellä kunnes herää tuossa 3-7 aikaan ja tulee sitten meidän väliin jatkamaan uniaan.Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:Iltapullon kanssa syliin. :ashamed:
Ittekseen nukahtamisen opettelu alkaa sitten kun ollaan siihen valmiita.