kuinka kaun teillä meni et kehtasitte piereskellä ja käyä paskalla kun mies oli kotona?

• Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti
ällöä
en edelleenkään piereskele miehen kuullen. Paskallakin käyn mieluiten yksin ollessani kotona, mutta saatanpa nykyään ilmottaa että menen kakalle, se murtaa muureja kun toinen tietää että kohta saattaa kuulua PLUMPS. Yhdessä ollaan oltu 3 vuotta, asuttu vuosi.

vieras
No siinä vaiheessa kun oli jo yhteinen koti, niin kyllä siinä suolentoiminta oli jo estotonta.

Ihan seurustelun alkuaikana oltiin tietysti häveliäitä tuon suhteen..Varmaan siinä puolen vuoden jälkeen piertiin jo vapautuneesti toistemme seurassa.

e
Ehkä puol vuotta kun oltiin tunnettu, niin sai jo piereskellä miten tykkäs.
Ja kyllä me on ihan oikeesti pidetty toisillemme seuraa paskalla istuessakin :D varsinkin kun tolla miehellä on vähän ongelmia ton suolen toiminnan kanssa, ni siinä ehtii rupatella pitkät tovit :)

tosi kypsää
ööh, no en nyt ihan heti seurustelun alussa piereskelly toisen kuullen, mutta eipä senkään muurin murtuminen montaa kuukautta kestäny. en tajuu miks pitäis moista asiaa häpeillä...

Minä olin seurustellut nykyisen ukkoni kanssa 1viikon ku noi kuulu joka päiväsee rutiiniin. Minkä takia alkais hienoperseeks joka ei ikinä paskois ( ku tytöt ei kuulema tee sitä ) . Sori, mut näin meillä :D

....
meilläki nykyään saatetaan käydä jopa ovi puoliksi auki paskalla:) tai sit lapset troikkuu ovesa koko ajan ni sen takia...mies jopa käy hakeen vaikka paidan narulta kun olen paskalla:)

haisee
Alkuperäinen kirjoittaja liisa lapamato:
Alkuperäinen kirjoittaja julle:
Minä laitan usein hanan juoksemaan vessassa ollessa. Varsinkin kylässä / vierailulla / töissä / koulussa.
Kauheeta tuhlaamista...
Aika pian meillä alettiin paskoa vessan ovi auki :D

Mulla aina tapana paskantaa ovi sepposen selällään auki,niin äijä laittoi kiinni kun valitti et koko kämppä haisee:)

että näin
Ollut mieheni kanssa 8v, ei piereskellä toisen aikana, enkä käy paskalla hänen läsnäollessaan, siis emme ole samaan aikaan vessassa, kotona hän voi tietenkin olla. Itse en tykkää paskan hajusta, joten en halua toisen pieruja tai paskaa haistella :) Lapsen kakka eri asia.

Niinie
Siis ihan hyviin tapoihinhan kuuluu ettei piereskellä kenenkään kuullen. Eli en tee sitä. Enkä ole koskaan 28-vuotisen elämäni aikana tehnytkään sillä kunnioitan muita ihmisiä. Ihan sama kuin en kaiva nenääkään kenenkään nähden tai vaihda kuukautissidettä/kuppia kenenkään nähden. Perustapoja.

s
Mua ällötti yli kaiken kun ex kävi ovi auki aamupaskalla ja kuului sitten makkariin asti PLUMPS PLUMPS. Voi jeesus, että oli kiva herätä siihen. Ja kun ex kävi kusella niin ei vetänyt vessaa :x Kuulemma veden tuhlausta vetää se joka kerta.

Voi että, onneksi se on entinen...

Yhteistyössä