Siis jos lapsi laittaa kädet suuhun. Mutta haihtuuko se varmasti täysin??Alkuperäinen kirjoittaja +:sen ikäiselle kun on tarvis,miksi en uskaltaisi?
Haihtuu täysin, kun hierot kädet "kuiviksi" aineesta. Kuten tulee tehdä omallakin kohdalla, siten aine tulee oikein käytetyksi ja kädet puhtaaksi.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Siis jos lapsi laittaa kädet suuhun. Mutta haihtuuko se varmasti täysin??Alkuperäinen kirjoittaja +:sen ikäiselle kun on tarvis,miksi en uskaltaisi?
miksi vauvalle ? mikä tilanne että tarvitsi ?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vauvallekin laitoin.
Sairastelua perheessä, käytiin sairaalassa vierailuilla, yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi vauvalle ? mikä tilanne että tarvitsi ?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vauvallekin laitoin.
Kyllä se niin hyvin haihtuu, eli täysin. Jos osaat huuhdetta oikein käyttää.Alkuperäinen kirjoittaja heppu:no en kyllä meidän vauvalle laittas! Ei kumminkaan haihdu niin hyvin! Tarvittaessa saippualla (vauvan) pestään hanan alla!!!
Ha haa!Alkuperäinen kirjoittaja aa:mutta mihin perustuu se, että jos käyttää kovasti käsidesiä esim autossa, niin puhallustestissä voi näkyä isot alkoholimäärät... tää on faktaa.
Ai käsidesikö ei kuivata? En tiedä minkälaisia saippuoita käytätte mutta desinfiointiaine kuivattaa mun mielestä paljon enempi kuin miedolla pesunesteellä pesu...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sairastelua perheessä, käytiin sairaalassa vierailuilla, yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi vauvalle ? mikä tilanne että tarvitsi ?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vauvallekin laitoin.
Saippua kuivattaa ikävästi käsiä.
no oisko siitä että sinne ilmaan haihtuu niitä höyryjä?Alkuperäinen kirjoittaja .:Ha haa!Alkuperäinen kirjoittaja aa:mutta mihin perustuu se, että jos käyttää kovasti käsidesiä esim autossa, niin puhallustestissä voi näkyä isot alkoholimäärät... tää on faktaa.
No jos sitä on lipaistu "vähän" suunkin puhdistukseen, käsien puhdistuksen ohella.Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Miten ihmeessä puhalluskokees voi näkyy alkoholi?????
Ei, käsidesi ei kuivata. Mulla ei oo ikinä olleet kädet paremmassa kunnossa kuin silloin, kun käytin käsidesiä about 50 kertaa päivässä, enkä lainkaan saippuaa.Alkuperäinen kirjoittaja .:Ai käsidesikö ei kuivata? En tiedä minkälaisia saippuoita käytätte mutta desinfiointiaine kuivattaa mun mielestä paljon enempi kuin miedolla pesunesteellä pesu...
ei mulla ainakaan kuivata ollenkaan ja töissä tulee läträttyä sitä kyllä melkoiset määrät.Alkuperäinen kirjoittaja .:Ai käsidesikö ei kuivata? En tiedä minkälaisia saippuoita käytätte mutta desinfiointiaine kuivattaa mun mielestä paljon enempi kuin miedolla pesunesteellä pesu...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sairastelua perheessä, käytiin sairaalassa vierailuilla, yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi vauvalle ? mikä tilanne että tarvitsi ?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vauvallekin laitoin.
Jos joutuu plajon pesemään käsiä, niin kyllä vesi+saippua on minusta varsin tehokas kuivuri. Käsidesissä kun on usein ihoa kosteuttavia aineosia.Alkuperäinen kirjoittaja .:Ai käsidesikö ei kuivata? En tiedä minkälaisia saippuoita käytätte mutta desinfiointiaine kuivattaa mun mielestä paljon enempi kuin miedolla pesunesteellä pesu...Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sairastelua perheessä, käytiin sairaalassa vierailuilla, yms.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miksi vauvalle ? mikä tilanne että tarvitsi ?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Vauvallekin laitoin.