Jos tuo mies vielä kerran tän illan aikana huokailee

• Viestiketjun aloittaja Iines ankka
  • Ensimmäinen viesti
Iines ankka
ja huomauttaa siitä miten on paikat kipeänä kun vauvaa kantaa ( kuukauden ikäinen vauva ei meinaa iltaisin nukahtaa vaan kitisee kovin ) niin kysyn kyllä että onkohan herralla tietoa miten kipeänä minun paikkani ovat olleet näitä lapsia maailmaan saattaessa. Ei se raskaana olo ja synnytyskään kivutonta ole.

Just nyt pikkusen ärsyttää tuo narina kun itse kolmen lapsen kanssa päivät yksin ja vauva kainalossa hoidan monia asioita vaikka kuinka paikkoja särkis.

nekku
joo, mulla oli samat fiilikset meidän vauvan koliikin aikana. Jotenkin tuli sellainen tunne, että olisi mies eikä kitisisi.

Ei kauhean miehekästä, kun 82kg 180cm aikuinen mies natisee 3200g vauvan painosta

Ap
Olisikohan tuo koliikkikeinu tosiaan hintansa väärti? Ei ole aiemmin meillä ollut kuin sitteri jokaisella lapsella mutta siinä ollaankin sitten kannettu ja keinuteltu epätoivon partaalla kun vauva ei meinaa nukahtaa millään. Tunti tolkulla, hartiat ja selkä kipeänä :/
Tämä uusin tulokas vielä niin pieni että ei olla vielä siihen ehditty ruveta mutta aina vain vaikeammiksi illat muuttuvat.
Sylissä, peiton sisällä kannetaan, tai sitterissä ( keinujalakset ) keinutetaan. Nyt kokeiltiin vaunujakin mutta ei tunnu rauhottuvan siihenkään.

LeenuLii
Mä en sietänyt sitä ku mies valitti kuinka on väsynyt. Avauduin sitten kerran, että valitus väsymyksestä saa mut raivon partaalle, ku se kuitenkin olen minä joka öisin herää vauvan kitinään eikä mies. Ei ole valittanut sen koomin vaan on oppinut käymään illalla ajoissa nukkumaan.

Meillä ostettiin ainakin koliikki keinu Stockmannista. Todella kunnollinen jossa sai säädettyä keinumis vauhdin,tärinän,musiikit, sai jopa itse ladattua mieleistä musiikkia jne.. OLI tosi tehokas, lapsi kun meni siihe ja hyrräs hetken niin nukahti saman tien. SUOSITTELEN!

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja LeenuLii:
Mä en sietänyt sitä ku mies valitti kuinka on väsynyt. Avauduin sitten kerran, että valitus väsymyksestä saa mut raivon partaalle, ku se kuitenkin olen minä joka öisin herää vauvan kitinään eikä mies. Ei ole valittanut sen koomin vaan on oppinut käymään illalla ajoissa nukkumaan.
Olen tästä kyllä itseasiassa kerran maininnutkin. Juurikin tuosta väsymyksen valittamisesta mutta eipä tainnut meillä tehota.

Nii joo ja ihan tohon huokauksee.. Onks tää joku virus mikää levii mieheltä miehelle.?? :D
Meillä ihan sama homma. Ukko nukkuu paremmt unet ku minä, ja päivisin miettii että ku on väsyny kanna sä nyt leiki sä nyt. Tosin ku pari kertaa oon sanonu voimakkaasti niin on alkanu myös isä tajuumaan et hoito kuuluu myös sille. Tsemppiä sinne :)

dfbsdf
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta tosiaan koliikkikeinu!!se on mahtava apu ja saat tehtyäkin jotain..huutiksessa useesti myynnissä!hermot lepää...
Siis mikä vitun koliikkikeinu. Toihan on ihan tavallinen kehto/keinu. Teet ite, niin ei tarvii maksaa. Vittu melkein sata euroa. Huhuh. Vai hävettääkö, mitä kaverit sanoo, jos on ite tehty. Kannattiko tehä lapsia? Kannattiko. Vitun lampaat!

dfbsdf
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
osta tosiaan koliikkikeinu!!se on mahtava apu ja saat tehtyäkin jotain..huutiksessa useesti myynnissä!hermot lepää...
Siis mikä vitun koliikkikeinu. Toihan on ihan tavallinen kehto/keinu. Teet ite, niin ei tarvii maksaa. Vittu melkein sata euroa. Huhuh. Vai hävettääkö, mitä kaverit sanoo, jos on ite tehty. Kannattiko tehä lapsia? Kannattiko. Vitun lampaat!

Yhteistyössä