Hakutulokset

1. J

***LOKAMASSUT 2008 Huhtikuussa***

Hauskaa vappua kaikille! nanna: ihanan iso vauvamasu sulla jo ;) toiveikasodottaja: en kyllä omalla silmällä erottanu sun kropasta yhtään läskiä eli kyllä se vauvamasu on. Eihän noin hoikassa varressa voi olla mitään ylimäärästä. :) memmy: Panaadolia voit ottaa huolettaa sen...
  2. J

Äippärahasta kysymys niille, joilla syksyllä laskettu aika

Ei ole 2007 vielä vahvistettu kun siihenhän voi tehdä muutoksia vielä toukokuun puolelle. Vahvistettuna se tulee vasta syksyllä.
  3. J

Ennen häämeikkiä...

Kyllä kannattaa jos omat on vaaleat tai haalistuneet värjäyksen jäljiltä.
  4. J

Hiustenvärjäys&raskaus-asiaa taas..

Todellakin, ottakaa maalaisjärki käyttöön. ;) Suurempi todennäkösyys on jäädä auton alle ku saada vauvalle "vammoja" värjäyksen takia. Allergia on eri asia, aineisiin jokainen reagoi erilailla ja raskausaikana voi olla herkempi kemikaaleille. Tuo taas ei vaikuta vauvaan... Nykyvärit on...
  5. J

Mukavaa alkavaa viikkoa täältä päin. =) Viikonloppu menikin lapsia Helsinkiin kuskatessa ja muutenkin jäi netissä käynnit väliin. Oli juttua kuitenkin tullu ilman munkin panosta :D Tervetuloa Duudlari, mamma22 ja flipi :flower: Sitten kommentteja... Ite en käyny lapsimessuilla...
  6. J

meela: kuten taisin jo aikasemmin kertoo mulla on migreenit vähentyny raskausaikana. Mulla on tosin ollut sen verran lievää, et oon pärjänny käsikauppalääkkeillä, mut nekin on pitäny ottaa heti kun tuntuu vähänkin kipua. :) nanna81: kuten FPI jo kirjotti Panacodia voi nimenomaan saada...
  7. J

Iltaa! pinkwawe, Annu ja FPI: tuo silmänpohjan särky johtuu mitä todennäkösemmin juuri raskaudesta ja sen laukasemasta migreenistä. Migreeni voi nimittäin tuntua myös silmässä ja kun oireet voi olla hyvinkin erilaisia niin ei aina ehkä osaa epäillä tuota syyksi. Migreeniähän voi olla...
  8. J

Annu: joo, meillä on "vaan" yks kissa. Voin kyllä kuvitella millanen haju 5 kissan jätöksistä tulee :x Saattaa munkin laatikon tyhjennys loppua raskauden loppuvaiheessa ku ei taivu enää niin hyvin, saas nähdä. Kyllä mieskin sitä tyhjentää, mut on vaan jotenki ollu mun juttu. kirppiina...
  9. J

Annu: meillä ei ole pahasti kissan jätösastia haissu kun ollaan käytetty hyvää hiekkaa (sitoo hajuja jne.). Meinasin, et kysäsen ens viikon neuvolakäynnillä mitä terkkari sanoo tuosta. En siitä, siis kissan olemassaolosta, ole aikasemmin maininnu. Ja olen toki lukenu niistä vaaroista jo...
  10. J

Irene: mulle ei ainakaan sanottu mitään lihan syömisestä. Ei kai sitä voida vaatimalla vaatia jos toinen ei mausta pidä :) Kunhan huolehtii proteiinin saannin muuten, palkokasveja, maitotuotteita, kasviksia varsinkin sieniä, leipää... Jos tavallinen liha ei maistu, niin kana ja broilerihan on...
  11. J

Keväistä ilmaa edelleen, arska paistaa B) Kyllä tuntuu tosi keväiseltä, ku ei ole luntakaan yhtään. Kesän ekat kärpäsetkin on eksyny meitin ikkunan väliin ja tuolla 9kk ikäsellä kissaneidillä on ollu kiirettä :laugh: Suuret saalistusleikit menossa. Pitäiskin jotenkin saada noi ikkunat...
  12. J

Aurinkoista uutta viikkoa kaikille, täällä arska paistaa hienosti B) Tervetuloa petunia JA tellervo, kyllä mukaan mahtuu :flower: höplömmöö: toivottavasti asiat selviää. Luottamushan pitää kuitenkin ansaita, et kannattaa ottaa puheeks miten mies voi olla taas luottamuksen arvonen...
  13. J

meela: vaatteista voisin yrittää neuvoa jotain. :) Elikä ite ainakin hankin muutaman 50-56cm vaatteen (body, potkuhousut, yöpuku), lisäks kannattaa olla 60-62cm ja siitä isompia jos haluaa jo valmiiks ostella. Alkuunhan vauva ei paljoa periaatteesa tarvi kun ei liikukaan, mitä ny pulauttelee...
  14. J

nanna81: miten laskit ite pisteet, siis miten tiesit, et pistemäärä merkkaa poikaa?? Ite sain puoleen kysymyksistä kyllä vastauksen... tulosta en tiedä.. :)
  15. J

Ystävistä oli puhetta. Mulla on pari hyvää ystävää. Toisen kanssa ystävystyttiin 14-vuotiaana eli semmonen 17 vuotta ystävyyttä takana :) Mä sain ensin lapsia, mut koko ajan ollaan oltu tekemisissä ja nähty sut säännölliseen ja kun ei nähdä niin meilit lentää tai tekstarit. Hän on myös meidän...
  16. J

Annu82: pohdiskelit tota syömisasiaa, olisko teille tulossa nyt poika kun kunnon ruoka maistuu.... :D Mun ystävä sano, et hällä oli poikaa oottaessa just tuo ruoka mikä maistu ja normaalia isompia annoksia, tytöistä maistu herkut paremmin. Tuohon ku vertasin, niin heti tuli mieleen et olisko...
  17. J

Annu82: Kyllä kysellä saa :D Mä olen 31v (joulukuussa 32v), mies täytti hiljattain 33v, lapset poika 5v ja tyttö kesällä 7v. Niin ja aikasemmin kerroinkin, et elokuussa ollaan oltu 7v naimisissa (seurustelun alusta tuli just täyteen 8v) :) 14+6
  18. J

Aurinkoista päivää kaikille B) Taralee: me ollaan oltu naimisissa pian 7 vuotta. Mentiin naimisiin 2kk tytön syntymän jälkeen. Oltiin jo päätetty hääpäivä ennen ku huomasin olevani raskaana eikä sit muutettu sitä. Mietittiin kyllä, et pitäiskö käydä maistraatissa keväällä ja sit vaan...
  19. J

Kastamisesta: meidät lapset on kastettu ja niin tämä tulevakin. Ollaan varmaan ns. tapakristittyjä eli kuulutaan kirkkoon ja vietetään häät, hautajaiset ja ristiäiset kirkonmenoina. Muuten uskon asiat onkin niin ja näin... :) Jokainen tekee tavallaan ja mun mielestä toi nimenomainen...
  20. J

Lisäsin minäkin ultrakuvan profiiliini =) Oli kuulemma asukilla leuka rinnassa siksi näyttää pää oudolta, kädet näkyy ja jalan tyngät (osa piilossa).

Yhteistyössä