Hakutulokset

1. T

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

Täällä myös alivuokralainen rummuttelee tosi napakoita potkuja kylkiluihin ja pylly heiluu puolelta toiselle ahkerasti. Eli täällä ei ainakaan ole tahti vaimentunut :kieh: Nyt on sitten käyty sokerirasitustestissä. Ei se ollutkaan pahaa se sokerilitku mitä piti juoda. Ainoastaan se...
  2. T

Jakautumisgalluppi Itse arvioin, että mä poksahdan 27.11. eli samana päivänä kuin mieheni. Minusta se olisi hyvä syntymäpäivälahja :laugh: Tulin pari tuntia sitten mammajumpasta ja nyt olo on tosi raukea. Vielä voin syödä ja juoda 1,5t ja sit alkaa paasto. Täytyy toivoa, ettei ihan hirveä...
  3. T

Paljon onnea Pinkuvinkulle ja koko perheelle pienestä prinssistä :flower: :flower: Kauheata, nyt se lähtölaskenta on sitten meidän porukassa alkanut. Minä en ainakaan tule olemaan ensimmäisten joukossa synnyttämässä. Vauva on vielä aika ylhäällä eikä ole kiinnittynyt lantioon. Ja...
  4. T

Kiitos ihanasta kannustuksesta ja tuesta mamina, OnnenOmena75 ja lulu32 :hug: Ehkä tämä tästä, kun alkujärkytyksestä on selvitty. Ja, sisustusterapia auttoi myös hiukan :laugh: Se täytyy kyllä vielä sanoa tästä asiasta, että se sai kyllä mut harkitsemaan vakavasti sitä sektiota, mutta...
  5. T

Terveisiä pelkopolilta! Lähdin tänään sairaalaan sillä asenteella, että päätöksen synnytystavasta tee vasta, kun lääkäri on katsonut ultralla, että vauvalla on kaikki hyvin ja että lantio on riittävän iso. Ensinnäkin sisätutkimus oli yllättävän kivulias, kun lääkäri paineli lantioluita :x...
  6. T

Mamina Mä en jaksanut myöskään tilata mitään netistä vaan paikallisesta kaupoista olen tavaroita keräillyt. Tähän mennessä olen ostanut korvatulppia, Panadolia, Multivita-tabletteja, vauvalle bodyn jossa lukee "If you thin I'm cute wait until you see my dad!", Beatrix Potterin ihan Petteri...
  7. T

Iltaa mammat Masukuvat Aivan loistavia kuvia kaikilla masuista. Mä en edes viitsi yrittää laittaa kuvaa nettiin, kun en ole hyvä näissä "teknisissä" jutuissa. Mies kyllä on ahkerasti ottanut kuvia masusta n. 2vk välein. Onpahan sitten mukavia muistoja siitäkin ajasta. Mullakin verisuonet...
  8. T

Täällä myös neuvolaterveisiä! Rauta-arvot vihdoinkin lähteneet nousuun, jee :D Kaikki muuten tosi hyvin. Vauva edelleen rt-tilassa ja tykkää muksia äitiänsä molemmille puolille tasapuolisesti :laugh: Sairaalakassi En ole vielä pakkailu ja taidan liittyä Marrasvaavin kanssa siihen ryhmään...
  9. T

Hulluilta Päiviltä elävänä selvitty :laugh: Oli kyllä hullua meininkiä. Paljon mammoja ja mummoja, jotka repivät vaatteita minkä kerkesivät. Itsen yritin löytää vielä jotain kivaa vauvalle ja kyllähän sieltä muuttama kiva body ja paita löytyi. Tarkoituksella ostin vähän isompaa kokoa 62-68...
  10. T

*MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

Kylläpä kaikki on nyt aktivoitunut kirjoittamaan :o Neuvolaterveiset: Hb edelleen 101, mutta eipähän ole ainakaan laskenut. Kaikki muut arvot ihan ok. Seuraava käynti jo 2vk päästä. Tuntuu, että näitä neuvola käyntejä on ihan koko ajan. Mutta onhan se kiva tietää, että on tarkka seuranta...

Yhteistyössä