Hakutulokset

1. T

*MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

Ai niin, sitähän mun piti kysellä teiltä, että onko teillä jo saatu riita aikaiseksi siitä missä ja miten joulua vietetään ja kuka tekee jouluruuat? Meillä syntyi kauhea hässäkkä heti, kun mun äiti ilmoitti, että hän ei tänä jouluna kerkeä tekemään yhtään jouluruokaa, koska joutuu olemaan töissä...
  2. T

pamppis Nyt on sun suosittelema leffa nähty. Ja, hyvähän se olisi,kiitos siitä :) :flower: Just sopivan nyyhky mut ei ällöttävän lälly. Oliko se kirjana vielä parempi? Täytyy nyt itseäni vähän kehua ja sanoa, että mä osaan tehdä sitten hyvää suolaista piirakkaa. Tuli kyllä syötyä yksi pala...
  3. T

Minäkin ilmoittaudun "aamun nimenhuutoon"! Tultiin just kaupasta ja nyt on sitten ostettu uusi vedenkeitin joululahjaksi mun vanhemmille. Toivottavasti eivät kerkeä ostaa sitä itse. pamppis Täytyy katso josko meidän leffavuokraamosta löytyisi se sun ehdottama leffa. Just jotain romanttista...
  4. T

mamina Täällä ollaan edelleen. Mä olen vain nettipimennossa aina arkipäivisin, kun meillä on vain miehen työkannettava käytössä. Tänään taas käyty neuvolassa ja kaikki ok. Rauta-arvot nousussa; nyt 110 ja paino laskussa -400g :) :) Kätilön mukaan vauva ei ole vielä kiinnittynyt, joten mä en...
  5. T

suklaapahkina Kyllä se aika kuluu täälläkin tosi hitaasti. Olen yrittänyt käydä kävelemässä kaksi kertaa päivässä ja sitten olen alkanut tekemään kaulaliinoja ja hartiahuiveja sukulaisille joululahjaksi. Tähän mennessä olen saanut neulottua kaksi lahjaksi ja yhden itselleni. Saas nähdä pääsenkö...
  6. T

äitiyslomalainen Kyllä sun vatsa on jo niin alhaalla, että ihme on jos ei ala sieltä jo "ulostautumaan" :laugh: Piiku2 Kyseli tosta pissa-kakkajutusta synnytyksestä. Mulla tuli taas sellainen asia mieleen, että miten se on sen syömisen kanssa varsinkin jos synnytys kestää pitkään? Pystyykö...
  7. T

Paljon Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: :heart: :heart: Nythän meidän pino alkanut purkautumaan tosi nopeaa tahtia. Ihan katteeksi käy, kun luen toisten jo saaneen pienet nyytit jo kainaloon tuhnuttamaan. mamina Täällä sitä ollaan edelleen yhtenä isona möhömahana...
  8. T

Paljon Onnea OnnenOmenalle, Jerkulle ja Lululle perheenlisäyksen johdosta :heart: :flower: Täällä päässä ei ole kyllä mitään merkkejä jakautumisesta. Nukuin just 10 tuntia. Oltiin eilen Helsingissä Sealife:ssä ja ulkona syömässä. Sitten vielä käytiin vähän jouluostoksilla. Kyllä sen jälkeen...
  9. T

mamina Tuohan kuulostaa jo lupaavalta. Mä lähetän sulle "tehoja", että supistukset jatkuisivat! ;) Muista pakata ne kuuluisat sukat mukaan siihen sairaalakassiin, kun ne sairaalaan sukat kuulemma pyörii jaloissa. Ja, tärkeimpänä tietenkin kamera. Jos se on digikamera, niin onhan se ladattu?
  10. T

Paljon Onnea MissMaisalle todella pienestä prinssistä :flower: :heart: Manhis Ihanan söpö kuva teidän pienestä nyytistä. Tahtoo myös äkkiä tuollaisen syliin :) Synnytyskertomukset Itse en kyllä uskalla mennä lukemaan niitä mistään. Hyvä jos uskallan katsoa edes niitä telkkarista ja...
  11. T

enkuli Kiva kuulla, että siellä on rauhallinen meininki edelleen. Jotenkin itse synnytyspelkoisena on tärkeää tietää, että kätilöllä on aikaa olla mun kanssa eikä se juokse koko ajan useamman huoneen välillä. Täällä kostautuu nyt tämän päivän tapahtumat ja 1,5t päiväunet. Vauva meinaa riehuu...
  12. T

Paljon Onnea Manhikselle ja Äitee78:lle pikku prinsseistä :flower: :heart: Hurja oli Manhiksen synnytys, mutta onneksi meillä on Suomessa ammattitaitoiset kätilöt, joten voimme hyvillä mielillä luottaa heihin :) Täällä on ollut tosi outo päivä. Ensinnäkin nukuin koko yön ilman...
  13. T

Terkkuja äpkl:lta! Vauva ei todellakaan näytä rauhoittuvan ton kasvun suhteen, kun nyt painoarvio oli jo 3800g. Eli olisi kasvanut n. 700g/2vk :o :o :o Tällä kertaa tosin oli eri lääkäri, mutta kuitenkin! Nyt sitten varattiin uusi aika 2vk päähän eli just lasketulle ajalle. En kyllä ihan...
  14. T

Pamppis Meidän masuasukit taitavat viihtyä samassa kohtaan eli keskellä vatsaa ja myllätä siinä minkä kerkeää :laugh: Kaurapuuron syöminen oli tosi hauskaa, kun koko ajan toinen rummuttaa vatsan läpi pöydän reunaan :D Kyllä siitä lapsettomuushoidosta saa kysyä. Me yritettiin luomusti 2v ja...
  15. T

Huomenta! Oli pakko kammeta itsensä ylös sängystä, kun taas toi pahaolo vaivaa makuuasennossa :x Olittepa ollut taas eilen ahkeria kirjoittajia :D Kiva oli lukea täällä aamun pimeydessä teidän juttuja. Ehkäisy Me tuskin otetaan mitään ehkäisyä käyttöön, kun tämänkin raskauden...
  16. T

Kauheata mitä vauhtia tällä palstalla sivuja kertyy, millään en meinaa pysyä vauhdissa mukana :snotty: Veijari Mulla on ollut ihan samanlaista turvotusta erityisesti oikeassa kädessä jo muutaman viikon ajan. Tosi ilkeä tunne herätä aamulla, kun sormet ei meinaa millään taipua nyrkkiin...
  17. T

Kateellisena täällä luen, kun teillä kaikilla tuntuu olevan lupaavia oireita synnytyksen alkamisesta :ashamed: Mä tulen varmasti kuulumaan siihen peräpään joukkoon, joka viimeisenä jakautuu. Jouluvalmistelut Siis mä en ole ostanut yhtään ainutta joululahjaa vielä vaan olen vain kovasti...
  18. T

Huomenta! Vihdoinkin täällä etelä-Suomessa on merkkejä talven tulosta. Ruoho on ihanan kuuran peitossa ja mittari näyttää - 1,5c. Mies vielä nukkuu onnellisesti lämpimän peiton alla, mutta mä en enää pystynyt olemaan makuu asennossa. Sen verran vauva riehuu jo mahassa. Oiskohan sillä nälkä...
  19. T

Kirpakkaa marraskuuta kaikille marrasmasuille! Tein just tunnin reippaan kävelylenkin ja kylläpä olo piristyi viileässä, mutta aurinkoisessa kelissä. Posket punaisena nyt kirjoittelen tätä viestiä ja kuuntelen samalla Angie Stone-levyä B) Lempi Aika hiljaista on ollut tolla saralla...
  20. T

*MarrasMassutII Lokakuussa '08* ~korkattu~:)

Lisää neuvolaterveisiä =) Sain sokerirasitustestin tulokset ja kaikki näytti hyvältä. Iso kivi putosi kyllä sydämeltä. Verenpaine edelleen hyvä ja pissanäyte edelleen puhdas. Rautaarvot oli taas laskenut 106:n, mutta siitä en ole huolissani. Ne ei tämän raskauden aikana tunnu nousevan...

Yhteistyössä