suklaapahkina Kyllä se aika kuluu täälläkin tosi hitaasti. Olen yrittänyt käydä kävelemässä kaksi kertaa päivässä ja sitten olen alkanut tekemään kaulaliinoja ja hartiahuiveja sukulaisille joululahjaksi. Tähän mennessä olen saanut neulottua kaksi lahjaksi ja yhden itselleni. Saas nähdä pääsenkö aloittamaan kolmatta :kieh:
Kiitos vastauksista tohon ruokailukysymykseen synnytyksen yhteydessä. Täytyy siis käydä huomenna ostamassa pari suklaalevyä ja ehkä salmiakkiakin mukaan sairaalakassiin varmuuden vuoksi.
Puutuminen Kärsiikö kukaan muu tällaisesta oireesta? Mä olen nyt kärsinyt tosi kovasta oikean käden sormien puutumisesta jo parin viikon ajan eikä se mene millään pois. Aikaisemmin sitä oli vain öisin ja lähti siten aamun aikana pois, mutta se on jatkuvaa. Tosi ilkeä fiilis. Vähän niin kuin olisi polttanut kuumassa vedessä kaikki sormen päät. Olen yrittänyt venytellä hartioita ja sormiakin, mutta ei siitä tunnut olevan mitään apua. :|
Sf-mitta Mulla oli viime viikolla 33cm ja painoarviohan oli jo pari viikkoa sitten 3800g.
Neeanäiti Oikein paljon onnea pienestä prinsessasta! :heart: :flower: Toivottavasti saat pian hänet vierihoitoon.
Monet tuntuvat himoitsevan energiajuomia ja itselläkin oli melkoin riippuvuus niihin ennen raskautta. Nyt ei ole mitään haluja juoda niitä, mutta sen sijaan Fizz:n kuivaa omenasiideriä tekisi hirveästi mieli :ashamed: Mies lupasi järjestää sitä jääkaappiin heti kun vauva on syntynyt. Saas nähdä tekeekö sitä kuitenkaan mieli, kun sitä saisi ottaa. Kaverilla oli ihan hirveä himo punaviinista koko raskauden ajan, mutta ensimmäisen kulauksen viiniä otti kuitenkin vasta kuukausi vauvan syntymän jälkeen. Taitaa olla se kielletyn hedelmän kirous
manhis Kyselit nimistä. Meillä on kyllä 99% jo päätetty mikä meidän pojan nimeksi tulee. Yksi on mieheni isoisän nimi, toinen on "trendinimi" ja kolmas on mun veljen toinen nimi. Kerron ne sitten, kun tämä vauva vihdoin ja viimein syntyy