Hakutulokset

1. T

*MarrasMassutII Syyskuun Pyörteissä*

Aurinkoista syyssunnuntaita B) Nukkumisesta Mä nukun alkuyön ihan hyvin ja yleensä pärjään 1-2 vessakäynnillä. Mutta nyt on ilmennyt ikävää vatsakipua aamuyöstä. Yleensä siinä 4-5 aikaa aamusta. Ei millään meinaa mennä pois. Musta ne ei ole supistuksia (ihan varma en voi olla) vaan ihan...
  2. T

Hei vaan kaikille pitkästä aikaan! Olen ollut yli viikon nettipimennossa, kun lääkäri passitti mut sairaslomalle huimauksen takia. Sairasloma jatkuu äitiysloman alkuun, joten mun "aamukampa" lyheni mukavasti 3vk :laugh: Seuraava kontrollikäynti neuvolassa maanantaina. Töissä ottivat uutisen...
  3. T

Kiitos kaikille tasapuolisesti imetys kommenteista/vinkeistä! Täytyy vaan ottaa sekin asia ihan rauhallisesti vastaan ja luottaa, että ammattilaiset osaavat auttaa mua jos on jotain ongelmia sen asian kanssa. Maanantaina kävin pelkopolilla puhumassa synnytyspelosta. Hirveesti en kyllä saanut...
  4. T

Päivää leidit! Ihana kun on viikonloppu ja ilmakin on pitkästä aikaa jopa aurinkoinen ja yllättävän lämmin. Oli ihana pitkästä aikaa käydä kävelemässä, kun olen koko viikon vain työpäivän jälkeen löhöillyt sohvalla :ashamed: Mä yritin viime yönä unessa synnyttää, mutta ei siitä tullut...
  5. T

*MarrasMassutII elokuun tuulissa*

Iltaa! Mulla sama tilanne kuin Untuvaisella, että töissä on ollut kiirettä etten ole kerennyt tulla kirjoittelemaan. Tiistaina masun asukki valvotti käytännössä koko yön, kun se ei suostunut antamaan elon merkkejä vaikka mitä tein. Yritin hieroa vatsaa ja samalla painella hellästi. Lisäksi...
  6. T

Harmaata sunnuntaina kaikille! Mä täällä synkistelen, kun ilmakin on tollainen sateinen ja harmaa. Kovasti haluaisin lähteä ulkoilemaan, mutta vesisateeseen en kyllä aio mennä. Lisäksi mun mies on vasta kotimatkalla polttareista, jotka alkoi jo perjantaina aamuna. Ihan älyttömiä nämä miesten...
  7. T

Iltaa! Täällä ollaan ollut kotosalla koko päivä, kun yöllä alkoi ihan hirveä päänsärky. Parit Panadolit otin neljän aikaa yöllä ja taisin nukahtaa joskus viideltä. Töihin en uskaltanut lähteä, koska mulla on ollut taipumusta jopa viikon kestäviin päänsärkyihin ennen raskautta. Siis...
  8. T

manhattan2 aivan ihana kuva sun masusta. Ja, vastaus sun kysymykseen niin se vaunu paketti maksoi kokonaisuudessaan 750eur. Siinä oli ihan hyvät alennukset, koska Emmaljungalla on just vaihtumassa mallistot ja myyvät ns. vanhoja värejä alta pois. Tänään just oli Hesarissa useampi ilmoitus siitä...
  9. T

Iltaa! Teho liittyy taas vahvuuteen n. 3vk hiljaiselon jälkeen! Olen ollut melkein koko ajan nettipimennossa ja hyvää teki. Massu on kasvannut komeasti loman aikana ja normaaleista housuista voi enää vain unelmoida :laugh: Loman aikana tehtiin vähän hankintoja jo vauvalle. Mun oli ihan...
  10. T

*MarrasMassutII heinäkuussa*

Kestoilusta Enpä taida lähteä tohon hommaan olenkaan. Tiedän kyllä kuinka paljon siitä tulee jätettä, mutta yritän olla sitten ympäristöystävällisempi muissa valinnoissani. Tulen käyttämään paljon muitten vanhoja sänkyjä, sittereitä ja vaatteita lapselleni ja ainut asia, jonka ehdottomasti...
  11. T

Kiitos Jännä voimista ja vastauskseta. Samoin myös manhattan2 vastauksesta. Täytyy kokeilla tota painelua ja Jännän ehdottamaa jalkojen ylös laittamista. Nyt ei kyllä voisi kuvitellakaan harrastavani seksiä. Sen verran kipeät oltavat on tuolla alakerrassa. Taidanpa tästä mennä suihkuun ja sit...
  12. T

Iltaa! Lääkäri passitti mut tänään 1vk sairaslomalle supistelujen takia :( Ne palasivat takaisin eilen päivällä, kun olin mökillä kanttarelleja etsimässä. Lisäksi mulla oli eilen illalla häpyhuulet älyttömän turvonneet samalla tavalla kuin manhattan2 kuvaili. Onko sulla jotain neuvoja miten...
  13. T

Ensinnäkin paljon onnea Molla-Maijalle pojasta ja Jännälle tytöstä. Ja, muillekin tasapuolisesti hyvistä ultrauutisista. Mä kävin tänään miehen kanssa rakenneultrassa. Kaikki hyvin asukilla ja ihan selvä poika. Eli mun ennustus osui oikeaan. Kätilö vaan sanoi, että siellähän se pippeli...
  14. T

Iltaa! Anteeksi, että on ollut vähän hiljaiseloa täällä päässä. Sain viime viikolla soiton neuvolasta ja siellä oli löydetty yhdestä näytteestä joku bakteeri, jonka takia mulla on tietämättäni emätintulehdus. En nyt kuolemakseni muista bakteerin nimeä, mutta jouduin 10 pv lääkekuurille. Tämä...
  15. T

*MarrasMassutII kesäkuussa*

Pikaterveiset neuvolasta. Mulle soitettiin sieltä päivällä ja kysyttiin, että pääsisinkö jo tänään käymään, kun kätilölle on tullut este huomiselle. Totta kai mä halusin mennä kuuntelemaan vauvan sydämen ääniä :saint: Kaikki oli hyvin. Verepaine oli laskenut ja hbg-arvo oli noussut taas...
  16. T

Rggh... Kone hävitti just pitkät tekstit mitä olin kirjoittanut :$ Minnihiiri68 kiitos erittäin hyvästä Kelan linkistä. Nyt sain vihdoin tietoa siitä milloin mä voin jäädä äitiyslomalle ja mun tapauksessa se on aikaisintaan 27.9. Taidanpa jäädä jo silloin pois töistä, kun ei toi työnteko...
  17. T

Iltaa! Nyt on viikon kesäloma ja Juhannus takana päin. Tallinan retki oli erittäin onnistunut ja pedikyyri oli taivaallista :) Mielihaluista mullakin on ollut aurajuustoon ihan hirveä himo. Pizzaan ja perunoihin olen sitä innolla lisännyt. Muuten on selvinnyt vähillä ruokahimoilla ;)...
  18. T

Pikaviesti lauantai-illan kunniaksi! Kiinalaisen kalenterin mukaan meille olisi tulossa tyttö. Toivottavasti 10.7. rakenneultrassa selviää pitääkö kalenteri paikkansa. Käytiin tänään shoppailemassa. Hihaan tarttui lenkkarit, ulkoiluhousut ja lippis. Ja, sit oli ihan pakko käydä...
  19. T

Iltaa pitkästä aikaan! Ensinnäkin halua lähettää paljon voimia [/b] Herkkupepulle ja Czarinalle! :hug: Mulla meni yli puoli tuntia, kun kahlasin kaikkien teidän kirjoitukset läpi. Mun nettipimento johtui siitä, että ensin olin mökillä vklopun ja sitten jouduin 4pv sairaslomalle huimauksen...
  20. T

Hyvää kesäkuun alkua vain minunkin puolesta :flower: Täällä on muutkin ovat olleet siivouspuuhissa tänään. Mä sain tänään pestyä wc:n ja keittiön, jotka olivat pikaisen siivouksen tarpeessa. Nyt kaikki kiiltää ja tuoksuu ihanalle. Imuroimaan en onneksi joutunut, kun mies kerkesi tehdä jo...

Yhteistyössä