Hakutulokset

1. T

*MarrasMassutII Toukokuussa 2008*

Iltaa marrasmasut! Taas kerkesi livahtaa melkein viikko etten kerennyt kirjoitella enkä lukea yhtään teidän viestejänne :o Tänään vihdoin ja viimein keresin jo vähän lukea töissä ja loput nyt kotona. Kiitos kaikille vakuutuskommenteista :wave: Mä taidan hakea tarjoukset Tapiolasta ja...
  2. T

Täällä ollaan just kotiuduttu tiukasta myyntikoulutuksesta, joka kesti yhdeksän tuntia. Ihan hirveesti ei napanut jutut, mutta yritin näyttää edes vähän kiinnostuneelta |O Armoton väsymys jatkuu edelleen eikä Euroviisujen katsominen eilen illalla auttanut mitenkään asiaa :laugh: Mulla...
  3. T

Iltaa kaikille! Mahtavia vauvamasuja ihmisillä on jo :) Mulla on vasta nyt alkanut kiristää työhousut, erityisesti illalla turvottaa. Jotenkin en ollut vielä varautunut, että nyt pitäisi vaihtaa jo vaatetusta. Herkkupeppu sulla tuli sitten sama laskettuaika ku mullekin. Saas nähdä...
  4. T

Oho, tuli viesti kahteen kertaan! Anteeksi :laugh: Kone vain ilmoitti minulle, että viestin tallentaminen epäonnistui. :p Teho
  5. T

Liityn ultrakuulumisten sankkaan joukkoon :laugh: Onnea minunkin puolesta kaikille ultassa käyneille @->->---- Kävin eilen Jorvissa ultrassa ja kaikki näytti ihan hyvältä ja pörriäinen oli 54,5mm pitkä pää-perä pituudella ja sydän löi 176krt/min. Pituuden mukaan nyt olisi menossa 12+3, mutta...
  6. T

Liityn ultrakuulumisten sankkaan joukkoon :laugh: Onnea minunkin puolesta kaikille ultassa käyneille @->->---- Kävin eilen Jorvissa ultrassa ja kaikki näytti ihan hyvältä ja pörriäinen oli 54,5mm pitkä pää-perä pituudella ja sydän löi 176krt/min. Pituuden mukaan nyt olisi menossa 12+3, mutta...
  7. T

Kiitos HepsKatti nopeasta vastauksesta. Ilmeisesti kaikki oli kunnossa vauvalla, kun lähdette ilouutista kertomaan ystäville ja sukulaisille! :heart: Otettiiko sinulta myös seerumiseula samassa yhteydessä?
  8. T

Hei! Mamina: Paikalla ollaan!! En ole vain saanut itsestäni irti tulla vielä työpäivän jälkeen koneelle kirjoittelemaan, kun ulkona on ollut niin upeat ilmat. Ja, töistä en pysty kirjoittamaan tänne. Oma napa: Välillä on päiviä, että voisin vannoa etten ole raskaana ja toisina päivinä etova...
  9. T

*MarrasMassutII Huhtikuussa 2008*

Hyvää viikonalkua leidit! Onnea TeSuLahhyvistä neuvolauutisista ja sydämen äänien kuulemisesta! Useammat ovat puhuneet äitiysvaatteista ja itse löysin mielenkiintoisen nettisivun Vauva-lehdestä 3/2008; www.bebelane.com. Sivut oli suomalaiset ja erityisesti Seraphine-mallisto näytti tosi...
  10. T

Hejsan! Ihana lukea, että muutkin on väsymyksen kourissa (huokaus)! Mulla pieni etovuus jatkuu ja hammaiden pesun jälkeen meinaa aina tulee yli :p Mä kävin yksin eilen neuvolassa ja niin kuin MissMaisasain paljon esitteitä niin, että käsilaukku pursui niitä. Mun neuvolla täti tuntui tosi...
  11. T

Mamina: Täällä ollaan! Mulla on ollut suuri ongelmia vain nettiin pääsyssä ja työssä jatkuu edelleen härdelli. Voit muuten muuttaa mun tietoihin, että laskettu aika on 26.11. Taisin viimeksi kirjoitella, että en ole vielä osanut iloita tästä raskaudesta ja LEP kirjoitteli myös ettei mitään...
  12. T

Hei kaikille tasapuolisesti! Tällä kertaa vain omaa napaa, ku muuten tulisi niin pitkä viesti. Mulla meni nyt melkein puoli tuntia, kun kahlasin läpi kaikki tekstit mitä te olitte kirjoittaneet tämän viikon aikana. Olen ollut netti pimennossa, kun jouduin sairaslomalle pitkään jatkuneen...
  13. T

Hei! Livahdin tänään töistä tuntia aikaisemmin, kun olen viimeiset kolme kuukautta tehnyt joka päivä ylitöitä. Ihan itseäkin harmitti, kun tunsin syyllisyyttä lähdön johdosta :ashamed: En kyllä ajatellut ostaa mitään erikoisvitamiineja raskauden ajalle. Ostin niitä ahkerasti pari vuotta...
  14. T

Iltaa rakkaan keskustelukaverit! Jouduin tänään soittamaan aamulla sairaanhoitajalle, ku olo oli tosi kurja. Aivan älytön vatsakipu, päänsärky ja vatsa tosi sekaisin. Hoitaja rauhoitteli, että jos kipu on koko vatsassa niin oireet menevät vielä normaalien raskausoireiden piikkiin. Joku tällä...
  15. T

Hei taas! Manina: voit lisätä mun tietoihin, että olen 30-vuotias ja synnytyssairaalana olisi Jorvi. Kateellisena luen, kun jotkut on jo pääsyt varhaisultraan. Itselläni olisi piinaa kestettävänä vielä puolitoista viikkoa :( Maisa-08: Onneksi olkoon pienen herneen näkemisestä! Oli varmaan...
  16. T

MARRASKUUN masun kasvattajat! LA:t 16 - 31.... maaliskuu 2008

Oho, olipa tullut paljon viestejä yhden päivän aikana. Kannattaa olla varovainen mitä toivoo. Mulla nimittäin alkoi ihan älytön ällötys ja vatsan nipistelyä eilen illalla ja pahenee vain koko ajan :laugh: Joka kerta kun käyn vessassa niin ihan pelottaa, että josko sieltä tulee jotain...
  17. T

Huomenta! Ajattelin tulla koneelle, kun mies vielä halusi nukkua pitempään. Melkein katteeksi käy, kun luen teidän kaikki alkuraskauden oireita. Tiedän, ne eivät ole mitään mukavia oireita, mutta silloin tämä raskaus tuntuisi jotenkin todelta :o Eilen oltiin Helsingissä syömässä ja leffassa...
  18. T

Hei marraskuun mammat! Uusi keskustelija liittyy joukkoon. Tein elämäni ensimmäisen positiivisen testin ti 25.3 ja keskiviikkona Hcg-veriarvo oli 1920 eli viitearvojen sisällä. Laskettuaika laskurin mukaan olisi 27.11. Taustaa sen verran, että olen yrittänyt tulla raskaaksi 4v, josta 2v...

Yhteistyössä