Hakutulokset

1. S

ÄP-ruokalapusta varoitus!!!

on kyllä tapana pestä kaikki käyttöön tuleva. Olipa se sitten uutta tai käytettynä meille kotiutuvaa. Sillä tavallahan tästäkin ongelmasta pääsee =)
  2. S

Kuinka paljon 1v. voi syödä rusinoita??

olen antanu neidille rusinoita :p Eipä käyny edes mielessä kysellä, voiko niitä antaa. Pidin vaan parempana vaihtoehtona kuin moni muu makea, mitä ei saa - esim. väriaineita kun koetan vältellä itekin. Toisaalta neiti kyllä pesee hampaansa 2krt/päivä ja saa rusinat aina ruoan päälle...
  3. S

Mikä on tämän joulun hyväntekeväisyyskohteesi?

seinäkalentereita ja muita tuotteita pukin kontiin ja tuin samalla Hesy:n toimintaa =)
  4. S

Vinkkejä imetyksen lopetukseen!!!

muuten myös puhuin paljon neidille siitä, että hän on jo iso tyttö eikä enää maitoa tarvitse jne. Jotenkin se auttoi ainakin äitiä itseä niinä huonoina hetkinä pysymään tiukkana ja muistamaan, miksi sitä ollaan jotain tekemässä =)
  5. S

Vinkkejä imetyksen lopetukseen!!!

Öiden katkonaisuus loppui, kun lopetin imetyksen. Tämä nyt tähän alkuun kannustuksena tulevaa varten. Meilläkin neiti nimittäin oli aikamoinen "tissivauva", kun ei koskaan ollut huolinut tuttipulloa ja esim. nukahtaminen muuhun kuin rinnalle oli todella todella vaikeaa. Minä lopetin...
  6. S

Imettaminen ei minun juttu :-(

että noita imetysasentoja kyllä pystyy treenaamaan. Ite en kanssa saanu pitkältään imetystä onnistumaan aluksi millään ja istualtaan mulla aina jumittu selkä ja hartiat aivan kauhean kipeäksi, vaikka miten koetin rentona olla. Mutta kun viimein saatiin makuultaan ruokailu onnistumaan, niin...
  7. S

Imettaminen ei minun juttu :-(

imetys oli alkuun todella hankalaa. Olin ekojen parin-muutaman viikon ajan aivan varma, ettei siitä tule yhtään mitään. Mutta se oikeasti ajan kanssa alkoi sujumaan ja helpotti. Mutta tunnistan myös tuon sinun kuvaileman kuvottavan olon. Mulle alkoi tulemaan se muksun ollessa noin 8kk...
  8. S

Facebook

löytänyt minäkään plussalaisia... hmm...

Yhteistyössä