Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En rahaa taida antaa muualle kuin MLL:lle ja aloin paikallisen hallituksen jäseneksi
Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Eikö näin sitten yleensä ole? Ihan kuin kristillisellä ajattelulla ei voisi olla hommat hanskassa ja realismia pelissä????Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:vaikka onkin kristillispohjainen ajatelu hänellä, niin hänellä on homma hanskassa ja realismia pelissä.
Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Tällä keinoin voi myös herätellä toisia liittymään hyväntekijäin joukkoon, jos vaikka asia olisi päässyt joulukiireiden keskellä unohtumaan tai sitä ei olisi osannut ajatella ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:
Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
No voi apua, olisit sitten ollut avaamatta ketjua jos noin ärsyttää...Vähän vaihtelua tohon ainaseen palsta tappeluun..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Animaliaan!!!!! Enkä osta kinkkua jouluksi, muutenkin oon lopettanu lihansyönnin koska tuotanto on eläinten kidutusta; ei mitään mahdollisuuksia toteuttaa lajityypille ominaista elämää!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ite mietin kauan... mutta luulen että tämävuonna mun rahani saa se Veikko ja Laina Hurstin laupeuden työ, jota vetää näiden poika Heikki. Hänestä oli hyvä kirjoitus lehdessä, vaikka onkin kristillispohjainen ajatelu hänellä, niin hänellä on homma hanskassa ja realismia pelissä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi apua, olisit sitten ollut avaamatta ketjua jos noin ärsyttää...Vähän vaihtelua tohon ainaseen palsta tappeluun..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Oikeutta eläimille yhdistyskin kyllä syyllistyi eläinten kaltoinkohteluun! Jokaisella ihmisellä on velvollisuus ilmoittaa rääkkäyksestä HETI, eikä pantata tietoa vuotta! OE on kuvannut materiaalia 2006-2007 ja nyt vasta kertoi niistä. Ensin kuvatut possut on syöty jo monta kuukautta sitten! Ehkä jo viimejouluna.Alkuperäinen kirjoittaja eläinrakas:Animaliaan!!!!! Enkä osta kinkkua jouluksi, muutenkin oon lopettanu lihansyönnin koska tuotanto on eläinten kidutusta; ei mitään mahdollisuuksia toteuttaa lajityypille ominaista elämää!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Ite mietin kauan... mutta luulen että tämävuonna mun rahani saa se Veikko ja Laina Hurstin laupeuden työ, jota vetää näiden poika Heikki. Hänestä oli hyvä kirjoitus lehdessä, vaikka onkin kristillispohjainen ajatelu hänellä, niin hänellä on homma hanskassa ja realismia pelissä.
Voihan olla niinkin, että kertomalla minne lahjoittaa haluaa vain herättää muidenkin huomion, ja saada heidätkin lahjoittamaan juuri samaan paikkaan. On kuitenkin monia kohteita, joista eivät monet tiedä mitään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:
Älä nyt marttyyriksi heittäydy!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi apua, olisit sitten ollut avaamatta ketjua jos noin ärsyttää...Vähän vaihtelua tohon ainaseen palsta tappeluun..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
No voi anteeksi kovasti, tämä ei sitten kai ollutkaan keskustelupalsta, kuten kuvittelin ja kuten aiemmin väitettiin. Ja että erilaiset mielipiteet on kielletty. Anteeksi anteeksi anteeksi.
No missä mä kielsin sun mielipiteet? Vastasin vain omillani...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No voi apua, olisit sitten ollut avaamatta ketjua jos noin ärsyttää...Vähän vaihtelua tohon ainaseen palsta tappeluun..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
No voi anteeksi kovasti, tämä ei sitten kai ollutkaan keskustelupalsta, kuten kuvittelin ja kuten aiemmin väitettiin. Ja että erilaiset mielipiteet on kielletty. Anteeksi anteeksi anteeksi.
Näiden vinkkien kautta löytyy monta sellaistakin avustuskohdetta joita ei itse ole tiennyt olevan olemassakaan. =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö näin sitten yleensä ole? Ihan kuin kristillisellä ajattelulla ei voisi olla hommat hanskassa ja realismia pelissä????Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:vaikka onkin kristillispohjainen ajatelu hänellä, niin hänellä on homma hanskassa ja realismia pelissä.