Mikä on tämän joulun hyväntekeväisyyskohteesi?

Minusta on vain hyvä jakaa tietoisuuteen monia lahjoituskohteita. Niitä paljon enempi kuin unisef ja mll yms. Itseäni ainakin kiinnostaa lukea kuka on mihinkäkin lahjoittanut niin voin saada niistä uusia kohteita. Kuten aikaisemmin täällä oli paljon siitä hylättyjen lapsien ry:stä niin sinne lahjoitin paljon kaikkea hyödyllistä kuten hammasharjoja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, mutta en ymmärrä, miksi omat hyväntekeväisyydet pitää julistaa kaikelle kansalle.
Jos et oo huomannu, niin olet keskustelupalstalla...Tämäkin on aihe mistä voi jutella =)
Sori, niin on. Mutta musta vaan on jotenkin noloa kertoilla muille, että lahjoitinpa sinne ja tänne sitä sun tätä... en tiedä miksi, jotenkin se vaan tuntuu turhalta ja nololta. Apu menee perille kertoilemattakin. Anteeksi vaan, tämä on mun mielipide -kun keskustelupalstalla ollaan :ashamed:
Ehkä se sitten on turhaa ja noloo, mut musta on ainakin kiva tietää, et on ihmisiä ketkä haluu auttaa.
Tietäähän sen, järjestöthän ilmoittelevat keräystuotoistaan.
No voi apua, olisit sitten ollut avaamatta ketjua jos noin ärsyttää...Vähän vaihtelua tohon ainaseen palsta tappeluun..

No voi anteeksi kovasti, tämä ei sitten kai ollutkaan keskustelupalsta, kuten kuvittelin ja kuten aiemmin väitettiin. Ja että erilaiset mielipiteet on kielletty. Anteeksi anteeksi anteeksi.

Pystyyhän näin sitä omaa sädekehää kiillottamaan kun julkisella palstalla anonyymisti (nikillä tai ilman ) kertoo mihin hyväntekeväisyysorganisaatioon lahjottaa rahaa...
:LOL:
:D

harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Jokainen tehköön tietenkin niin kuin parhaaksi kokee, mut mun on vaikeaa tajuta sitä, että rahaa lahjoitetaan tyyliin kulkukissoille, kun apua tarvitsevia ihmisiäkin on.

Itse meinasin ottaa kummilapsen World Visionin kautta.

Ehkä joku pitää enemmän arvossa niitä kulkukissoja kuin ihmisiä.

Tänä vuonna ei taida liietä mitään hyväntekeväisyyteen, mutta olen juuri kodittomille kissoille antanut vaikken olekaan kissaihminen. Joskus ostan ruokaa ja vien sitä keräyspisteeseen joskus annan suoraan keräyslippaaseen.

Yhteistyössä