Tukkoinen. Allergiaa. Tylsää kökkiä neljän seinän sisällä, olisi ollut niin ihana ilmakin. Mutta sainpa ison työprojektin valmiiksi ja päivitettyä blogianikin. Siitä hyvä mieli.
https://stockmann.com/p/fi/Bandolera-Bleiseri/299236/11314/11301?itemId=299237
ja
https://stockmann.com/p/fi/InWear-Housut/285287/11309/11301?itemId=285288
Sofialle ääni.
Linda assosioituu liikaa haarojaan levittelevään viulistiin.
Mä mietin joskus nuorena, että antaisin lapselleni nimeksi joskus Linda Orvokki. Sitten tuli Lampenius.
Minulla ei ole uusperhettä, mutta pakko sanoa, että kuulostaa ikävältä, jos perheen pitäisi saada aikaa lomailla vain yhteisten lasten kanssa. Minusta kaikkien lasten pitää olla tasa-arvoisia. Lisäksi etälapsilla on oikeus olla etävanhemman kanssa niin paljon kuin mahdollista. Se ei ole...
Miksi tuhlaisin aikaa huonosti kirjoitettuun ja ennalta-arvattavaan, täynnä stereotypioita olevaan roskakirjallisuuteen, kun voin lukea laadukkaitakin kirjoja?
Orvokkeja on jo parvekelaatikossa ja parissa ruukussa. Viikonloppuna kylvin krasseja laatikkoihin ja ruukkuihin myös. Terassille aion ostaa markettoja ja pelargonioita - niin kuin joka vuosi. Lisäksi aion hankkia jonkun morsiuskellon tyyppisen seinätelineeseen.
Pahan teemaa Kunnas työstikin jo silloin, kun minä kävin hänen luennoillaan. Monessa luentosarjassa sivuttiin aihetta, ainakin Baudelairin Pahan kukkia, Nietzchen Näin puhui Zarathustraa, tohtori Faustia...
oi niitä aikoja :D!
Tuohon vähättelyyn ikävä kyllä aina silloin tällöin törmää.
Minusta se kertoo aina vähättelijän elämän köyhyydestä. Tietenkään en yhden lapsen äitinä tiedä, millaista on, kun lapsia on vaikka viisi tai seitsemän. Mutta ei se tee minun kokemuksistani yhtään vähempiarvoisia.
Esimerkiksi meidän perheessämme minä hoidan pyykkihuollon ja ruoanlaiton sekä puutarhan & viherkasvien hoidon pääasiassa.
Mieheni vastuulla on kaupassakäynnit (2 krt/vko) ja wc:n & kylppärin siivous (1 krt/vko), roskien vienti, autoon liittyvät työt sekä ikkunoidenpesu.
Tiskaus...