Hakutulokset

1. V

Haluaisin pukeutua kerrankin tyylikkäästi jne

Eiks ap just kirjoittanut aloituksessaan, että ei halua hametta / mekkoa?
  2. V

Vapaaehtoisesti lapsettomat ry

Ja tämä haittaa ap:n elämää - miten? Käsittääkseni kenenkään ei ole pakko liittyä kyseiseen yhdistykseen.
  3. V

No anna tyylikkäämpi ehdotus. Ei tuo naureskeleminen ap:ta auta.
  4. V

Millainen päivä teillä on ollut tänään ?

Tukkoinen. Allergiaa. Tylsää kökkiä neljän seinän sisällä, olisi ollut niin ihana ilmakin. Mutta sainpa ison työprojektin valmiiksi ja päivitettyä blogianikin. Siitä hyvä mieli.
  5. V

https://stockmann.com/p/fi/Bandolera-Bleiseri/299236/11314/11301?itemId=299237 ja https://stockmann.com/p/fi/InWear-Housut/285287/11309/11301?itemId=285288
  6. V

Tytölle nimeksi Linda vai Sofia?

Sofialle ääni. Linda assosioituu liikaa haarojaan levittelevään viulistiin. Mä mietin joskus nuorena, että antaisin lapselleni nimeksi joskus Linda Orvokki. Sitten tuli Lampenius.
  7. V

UUSPERHEELLISET! Onko etälapset teillä aina koko etävanhemman loma ajan? Onko aikaa pelkästään yhteisten lasten kanssa?

Minulla ei ole uusperhettä, mutta pakko sanoa, että kuulostaa ikävältä, jos perheen pitäisi saada aikaa lomailla vain yhteisten lasten kanssa. Minusta kaikkien lasten pitää olla tasa-arvoisia. Lisäksi etälapsilla on oikeus olla etävanhemman kanssa niin paljon kuin mahdollista. Se ei ole...
  8. V

G: Mikä kirja kesken?

Miksi tuhlaisin aikaa huonosti kirjoitettuun ja ennalta-arvattavaan, täynnä stereotypioita olevaan roskakirjallisuuteen, kun voin lukea laadukkaitakin kirjoja?
  9. V

Millaisia kukkia laitatte tänä kesänä parvekkeelle. Itse olin ajatellut laittaa tänä vuonna pelargoniaa ja amppeleihin

Orvokkeja on jo parvekelaatikossa ja parissa ruukussa. Viikonloppuna kylvin krasseja laatikkoihin ja ruukkuihin myös. Terassille aion ostaa markettoja ja pelargonioita - niin kuin joka vuosi. Lisäksi aion hankkia jonkun morsiuskellon tyyppisen seinätelineeseen.
  10. V

mitä menetän lapsettomana

Et mitään. Jos siis et halua lapsia.
  11. V

Kuka katsoo A2 Känni-iltaa?

Voi hitsi, unohdin! Olin asukasyhteisön kirppistä suunnittelemassa ja sitten puutarhahommissa ja kun tulin sieltä, lösähdin tähän koneelle. Höh.
  12. V

Jos tilaan jotain netistä ja toimitus on "Matkahuolto", mitä se tarkoittaa?

Jos valitset matkahuollon, paketti toimitetaan joko Matkahuollon toimipisteeseen lähimpään Siwaan - riippuu, kumpi on lähempänä kotiasi.
  13. V

Tunnetteko ketään,joilla on tosi sotkuista/kohtuullisen sotkuista?

Mun siskon kotona :x. Sama meno jatkuu, vaikka nuorinkin lapsi on jo 19 v.
  14. V

G: Mikä kirja kesken?

Pahan teemaa Kunnas työstikin jo silloin, kun minä kävin hänen luennoillaan. Monessa luentosarjassa sivuttiin aihetta, ainakin Baudelairin Pahan kukkia, Nietzchen Näin puhui Zarathustraa, tohtori Faustia... oi niitä aikoja :D!
  15. V

Onko yhden lapsen äidit yhtään mitään...?

Hm. Minulla on yksi lapsi, eikä minulla ole kyllä millään mittapuulla vaikeaa - ainakaan juuri nyt.
  16. V

Onko yhden lapsen äidit yhtään mitään...?

Tuohon vähättelyyn ikävä kyllä aina silloin tällöin törmää. Minusta se kertoo aina vähättelijän elämän köyhyydestä. Tietenkään en yhden lapsen äitinä tiedä, millaista on, kun lapsia on vaikka viisi tai seitsemän. Mutta ei se tee minun kokemuksistani yhtään vähempiarvoisia.
  17. V

Kämppä ihan sikolätti ja mun voimat ei riitä

Esimerkiksi meidän perheessämme minä hoidan pyykkihuollon ja ruoanlaiton sekä puutarhan & viherkasvien hoidon pääasiassa. Mieheni vastuulla on kaupassakäynnit (2 krt/vko) ja wc:n & kylppärin siivous (1 krt/vko), roskien vienti, autoon liittyvät työt sekä ikkunoidenpesu. Tiskaus...

Yhteistyössä