Tunnetteko ketään,joilla on tosi sotkuista/kohtuullisen sotkuista?

• Viestiketjun aloittaja utsimutsi
  • Ensimmäinen viesti
tiedän
Tiedän ja tunnen, valitettavasti :( Anoppini.
Olisi niin mukava käydä anopilla kylässä lasten kera mutta kun ei hän tajua että me pelkäämme mitä lapset suuhunsa siellä laittaa, vaikka tosin kaikki samassa huoneessa olemmekin ja näemme lapsemme mutta sekin jo jos johonkin koskee.
Anoppini ei ole vuosiin päässyt omaan makuuhuoneeseensa nukkumaan kun on niin sotkuinen huone,lattiaa ei näy,kirjaimellisesti :(
On nukkunut olohuoneessa varavuoteella.
Nyt anoppi sairaalassa ja hän halusi että hänen oikea vuoteensa tuodaan olohuoneeseen.
Anopilla iso kaksio ja nyt hän oman tavaramerensä keskellä joutuu tyytymään lähinnä yksiön kokoiseen tilaan.
Ja luonnollisesti mitään ei voi heittää roskiin,niitä voi joskus tarvita.

meillä
Meillä on varmaan yleisten normien mukaan vähän sotkuista. Ei se haittaa. Meillä ei kukaan tykkää siivoamisesta, niin sitä harrastetaan vain kerran tai kaksi viikossa.

Likaista ei ole, mutta tavaroita löytyy hassuista paikoista. Lapasia lelulaatikosta, leluja kattilakaapista ja välillä on koristetyynyt missä sattuu. Pyykkiä tuppaa kodinhoitohuoneeseen vähän kertymään, kun viikkaaminen&kaappin laittaminen on tylsintä ever.

Aikaisemmin olin vähän ahdistunut tästä, kun naistenhan kuuluisi olla siistejä, eikä tämmösiä poikamiesasenteelle varustettuja. Mutta nyt olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen. Miksi tehdä jotakin, mitä inhoaa vain siksi, että olisi niin kuin muut?

Yhteistyössä