G: Mikä kirja kesken?

Sinuhe on kesken. On ollu kesken jo 6 vuotta. En saa millään sitä luettua vaikka olenkin sen päättänyt joskus vielä selättää. Wallenderit on vaan jotenkin paaaaljon mielenkiintoisempaa ja kevyempäävapaapäivän vietettä.

tytönjapoikienmamma
Olen viimeaikoina ollut jotekin levoton ja tyytymätön lukija. Olen aloittanut seuraavat kirjat , saamatta niitä loppuun kuitenkaan, ovat siis kesken: Tumman veden päällä, Portaat taivaaseen, Hevospoika, Prinsessa ja sitten se yksi, mistä oli tehty se elokuvakin (ruotsalainen alkoholistiuperhe ja elokuvassa näytteli mm. Outi Mäenpää) Nyt sitten aloin Lukea "Poikani Kevin" kirjaa ja toivottavasti nyt edes sen saan loppuun....

La Paset
Sinuhe on kesken. On ollu kesken jo 6 vuotta. En saa millään sitä luettua vaikka olenkin sen päättänyt joskus vielä selättää. Wallenderit on vaan jotenkin paaaaljon mielenkiintoisempaa ja kevyempäävapaapäivän vietettä.
Minä luin Sinuhen alta aikayksikön. Ihmettelen vieläkin, kuinka Waltari pystyi tuon kirjan kirjoittamaan käymättä paikanpäällä. Jostain joskus luin, että hän olisi kirjoittanut kirjan automaattikirjoituksella. Heti perään oli luettava kaikki muutkin Waltarin teokset, jotka keskittyvät noihin aikoihin.

Minä luin ne Kuvun alla 1000+ sivua vajaassa viikossa iltalukemisina, voin kertoa että aamuisin väsytti kun ei illalla malttanut laskea kirjaa kädestä :D Minä pidän juuri siitä Kingin hitaasta kerrontatyylistä, mutta makuja on monia. Lisey's Storyn jätin kesken, samoin ensimmäisen Mustan tornin (ja muita en ole edes yrittänyt).
Se eka Musta torni onkin ihan erilainen kuin muut siinä sarjassa - Kingin ekasta, opiskeluaikaisesta länkkärinovellista laajennettu kertomus. Olisikin vähän huono, jos tykkäisi ekasta, koska jatko-osat eivät ole lainkaan samanlaisia. :D

EHDOTTOMASTI! suosittelen Kolmea korttia pakasta ja Joutomaata, sekä toki koko loppusaaagaa. Parasta Kingiä ikinä. Täysin oma maailmansa, ja sidoksissa varmaan tuhansin eri säikein koko muuhun Kingin tuotantoon.

• Tykkää
Reactions: erinys
Minä luin ne Kuvun alla 1000+ sivua vajaassa viikossa iltalukemisina, voin kertoa että aamuisin väsytti kun ei illalla malttanut laskea kirjaa kädestä :D Minä pidän juuri siitä Kingin hitaasta kerrontatyylistä, mutta makuja on monia. Lisey's Storyn jätin kesken, samoin ensimmäisen Mustan tornin (ja muita en ole edes yrittänyt).
Jep, makuja on monia, mie sain luettua tuon kuvun alla puoleenväliin, sitten alkoi tympiä ja tuo Lisleyn tarina jäi myös miulla kesken. Nää on 2 ainutta Kingin kirjaa jotka on jääny kesken.

Tuosta mustasta tornista kyllä tykkäsin ja kaikki osat on luettu.

Yhteistyössä