G: Mikä kirja kesken?

Sinuhe on kesken. On ollu kesken jo 6 vuotta. En saa millään sitä luettua vaikka olenkin sen päättänyt joskus vielä selättää. Wallenderit on vaan jotenkin paaaaljon mielenkiintoisempaa ja kevyempäävapaapäivän vietettä.
Sama per**leen Sinuhe on kesken!!! :D Olen lukenut sitä nyt varmaan neljä viikkoa, olen yli puolen välin menossa ja tekisi niiiiiiin mieli luovuttaa, mutta en sitten kuitenkaan voi antaa periksi! Minä_luen_sen_vaikka_väkisin!

En tiedä mikä siinä niin tökkii, sehän on tavallaan mielenkiintoinen ja etenkin siitä näkökulmasta milloin se on kirjoitettu. Mutta on kyllä yhtä tuskaa..! Palautuspäivä ensi viikolla, joten alkaa tulla kiire sen kanssa :D

(Olen päättänyt lukea ainakin yhden klassikon vuodessa ja kunhan tämä on ohi niin pääsee lukemaan jotain muuta)

[QUOTE="Mä";26273376]Kylläpäs näissä ketjuissa aina on niin hienoa kirjallisuutta. Eikö kukaan lue lääkäri-, timantti-, regina-pokkaria tms.[/QUOTE]

Luen kyllä normaalisti paljonkin hömppää, tosin siinäkin joku raja on ja nuo harlekiinipokkarit menee jo vähän yli :D

Se eka Musta torni onkin ihan erilainen kuin muut siinä sarjassa - Kingin ekasta, opiskeluaikaisesta länkkärinovellista laajennettu kertomus. Olisikin vähän huono, jos tykkäisi ekasta, koska jatko-osat eivät ole lainkaan samanlaisia. :D

EHDOTTOMASTI! suosittelen Kolmea korttia pakasta ja Joutomaata, sekä toki koko loppusaaagaa. Parasta Kingiä ikinä. Täysin oma maailmansa, ja sidoksissa varmaan tuhansin eri säikein koko muuhun Kingin tuotantoon.
*triplatykkäys* :D

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
[QUOTE="Mä";26273376]Kylläpäs näissä ketjuissa aina on niin hienoa kirjallisuutta. Eikö kukaan lue lääkäri-, timantti-, regina-pokkaria tms.[/QUOTE]

Aikoinaan luin koko Sandemon Jääkansan tarina -sarjan läpi.

tartsika

Mulla on varmaan 20 Danielle Steelen kirjaa hyllyssä luettuna niin täytyy lukea välillä vähän älykkäämpiäkin teoksia :D

Miksi tuhlaisin aikaa huonosti kirjoitettuun ja ennalta-arvattavaan, täynnä stereotypioita olevaan roskakirjallisuuteen, kun voin lukea laadukkaitakin kirjoja?

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob
Sinuhe on kesken. On ollu kesken jo 6 vuotta. En saa millään sitä luettua vaikka olenkin sen päättänyt joskus vielä selättää. Wallenderit on vaan jotenkin paaaaljon mielenkiintoisempaa ja kevyempäävapaapäivän vietettä.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;26277772:
Sama per**leen Sinuhe on kesken!!! :D Olen lukenut sitä nyt varmaan neljä viikkoa, olen yli puolen välin menossa ja tekisi niiiiiiin mieli luovuttaa, mutta en sitten kuitenkaan voi antaa periksi! Minä_luen_sen_vaikka_väkisin!

En tiedä mikä siinä niin tökkii, sehän on tavallaan mielenkiintoinen ja etenkin siitä näkökulmasta milloin se on kirjoitettu. Mutta on kyllä yhtä tuskaa..! Palautuspäivä ensi viikolla, joten alkaa tulla kiire sen kanssa :D

(Olen päättänyt lukea ainakin yhden klassikon vuodessa ja kunhan tämä on ohi niin pääsee lukemaan jotain muuta)
:O :O :O

Sinuhe on taas oma suosikkikirjani! Luin sen ensimmäisen kerran 13-vuotiaana ja aikaa meni muistaakseni vajaa 2 viikkoa. Mutta niin niitä makuja on erilaisia! Itselläni on ties miten kauan ollut kesken Eat, Pray, Love joka on mielestäni tylsä kuin mikä... Eikä vauhtia ainakaan nopeuta se, että luen muita kirjoja sen ohella..

Nyt menossa Giles Tremlettin Catherine of Aragon, Henry's Spanish Queen. Se on elämänkerta ja nyt puolenvälin tienoilla voisin edelleen sanoa, että todella mielenkiintoinen. :)

.k,,.,
Larssonin Millennium-trilogian keskimmäinen sekä Dmitri Gluhovskyn Metro 2033. Jatko-osa, 2034 odottaa myös lukijaansa - kuten myös kaksi tai kolme uusinta Remestä ja yksi Dan Brown. (Oon ehkä maailman huonoin lukija.)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26304421:
Vadelmavenepakolainen (suosittelen! :D) tuli luettua ja nyt on menossa Juha Itkosen Anna minun rakastaa enemmän.
Minä en päässyt alkua pidemmälle tuon Vadelmavenepakolaisen kanssa, vaikka pidin nimestä tosi paljon:)

[QUOTE="vieras";26304426]Minä en päässyt alkua pidemmälle tuon Vadelmavenepakolaisen kanssa, vaikka pidin nimestä tosi paljon:)[/QUOTE]

Harmi - koko juoni oli jotenkin käsittämätön ja kieli todella hauskaa, vaikka kokonaisuus vähän traaginenkin. Minusta hauskuus imaisi aivan alusta asti, heti niin erilainen. Naurattaa ajatuskin. :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26304435:
Harmi - koko juoni oli jotenkin käsittämätön ja kieli todella hauskaa, vaikka kokonaisuus vähän traaginenkin. Minusta hauskuus imaisi aivan alusta asti, heti niin erilainen. Naurattaa ajatuskin. :D
Pitää kokeilla uudelleen, se pitää vaan ensin kalastaa sängyn alta, siirtynyt sinne kauemmas ja kauemmas pölypallojen sekaan....

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26304478:
Sängyn alta?! :O Hanki kirjahylly. :D
No kun se oli iltalukemisena ja jos näkisit kirjahyllymme ja ne pinot, joissa kirjoja on kaikkialla, suosittelisit enemminkin, etten hankkisi enää yhtään lisää kirjoja:)

Yhteistyössä