"miitta"
Charlaine Harris - pahan veren valtakunta. Nää trueblood kirjat on vieny mut täysin mukanaan.
A Dance of Dragons, kirjoittanut George RR Miller
game of thrones -sarjan 5. osa
bustedA Dance with Dragons
George RR MARTIN
Minä luin Mielensäpahoittajan, mutta liikaa oli hehkutettu. Ei antanut kyllä yhtään mitään minulle.Poikkeuksellisesti ei mikään.
On ollut töissä sen verran tiivis lukemistahti viime viikkoina, etten ole jaksanut aloittaa mitään uutta viikonloppuna luetun Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike jälkeen.
Aivan, kiitos oikaisusta.Minä myös luin Leylan. Ihan hyvä lukuelämys.
Minä luin Sinuhen alta aikayksikön. Ihmettelen vieläkin, kuinka Waltari pystyi tuon kirjan kirjoittamaan käymättä paikanpäällä. Jostain joskus luin, että hän olisi kirjoittanut kirjan automaattikirjoituksella. Heti perään oli luettava kaikki muutkin Waltarin teokset, jotka keskittyvät noihin aikoihin.Sinuhe on kesken. On ollu kesken jo 6 vuotta. En saa millään sitä luettua vaikka olenkin sen päättänyt joskus vielä selättää. Wallenderit on vaan jotenkin paaaaljon mielenkiintoisempaa ja kevyempäävapaapäivän vietettä.
Ai hitsi. Eikä ole ensimmäinen kerta, kun sanoin väärin..Layla, ei Leyla.
Pahan teemaa Kunnas työstikin jo silloin, kun minä kävin hänen luennoillaan. Monessa luentosarjassa sivuttiin aihetta, ainakin Baudelairin Pahan kukkia, Nietzchen Näin puhui Zarathustraa, tohtori Faustia...Tarmo Kunnas: Paha, mitä kirjallisuus ja taide paljastavat pahuuden olemuksesta.
Se eka Musta torni onkin ihan erilainen kuin muut siinä sarjassa - Kingin ekasta, opiskeluaikaisesta länkkärinovellista laajennettu kertomus. Olisikin vähän huono, jos tykkäisi ekasta, koska jatko-osat eivät ole lainkaan samanlaisia.Minä luin ne Kuvun alla 1000+ sivua vajaassa viikossa iltalukemisina, voin kertoa että aamuisin väsytti kun ei illalla malttanut laskea kirjaa kädestä Minä pidän juuri siitä Kingin hitaasta kerrontatyylistä, mutta makuja on monia. Lisey's Storyn jätin kesken, samoin ensimmäisen Mustan tornin (ja muita en ole edes yrittänyt).
Jep, makuja on monia, mie sain luettua tuon kuvun alla puoleenväliin, sitten alkoi tympiä ja tuo Lisleyn tarina jäi myös miulla kesken. Nää on 2 ainutta Kingin kirjaa jotka on jääny kesken.Minä luin ne Kuvun alla 1000+ sivua vajaassa viikossa iltalukemisina, voin kertoa että aamuisin väsytti kun ei illalla malttanut laskea kirjaa kädestä Minä pidän juuri siitä Kingin hitaasta kerrontatyylistä, mutta makuja on monia. Lisey's Storyn jätin kesken, samoin ensimmäisen Mustan tornin (ja muita en ole edes yrittänyt).
Nuorten kirja, ei se muuksi muutu. Mutta teemaltaan mielenkiintoinen ja ihan koukuttava.Onko tää hyvä?