G: Mikä kirja kesken?

[QUOTE="vieras";26304489]No kun se oli iltalukemisena ja jos näkisit kirjahyllymme ja ne pinot, joissa kirjoja on kaikkialla, suosittelisit enemminkin, etten hankkisi enää yhtään lisää kirjoja:)[/QUOTE]

Suosittelen siis lisää hyllymetrejä. Ja siivoojaa. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26304834:
Ehkä nelisen kertaa olen aloittanut tuon Pulkkisen kirjan. En vaan saa sitä loppuun. Ei millään. Joku siinä tökkii.
Minuakin siinä tökki moni asia, mutta kirja oli lopulta silti aika loistava tarinana. Mutta se on vaikea jotenkin sanoa. Koska sen kirjoittaja tökkii minua. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26304908:
Minuakin siinä tökki moni asia, mutta kirja oli lopulta silti aika loistava tarinana. Mutta se on vaikea jotenkin sanoa. Koska sen kirjoittaja tökkii minua. :saint:
Siinä Rajassakin tökki moni asia, mutta sen sain sentään luettua loppuun. Rajassa ehkä lähinnä sellaiset kielelliset kökköydet, ei se nyt ihan huonokaan ole muttei missään nimessä (minun mielestäni :saint:) niin hyvä, kuin sen väitetään olevan. Tuosta toisesta en osaa edes sanoa, että mikä siinä tökkii. Ilmeisesti kaikki. Pitää yrittää lukea vielä kerran, sitten luovutan lopullisesti.

Yhteistyössä