Hakutulokset

1. V

Kämppä ihan sikolätti ja mun voimat ei riitä

:hug: :hug: :hug: Taitaa olla perhepalaverin paikka. Puolison ei pitäisi olla apuna vaan tasavertaisesti jakaa kotihommat puoliksi. Tehkää sopimus siitä, kumman vastuulla on mikäkin työ, Jos mies ei halua omaa osaansa tehdä itse, palkatkoon ammattilaisen hoitamaan hommat. Pääasia, että...
  2. V

G: Mikä kirja kesken?

Layla, ei Leyla.
  3. V

Mikä on huvittavin haukkumasana tai muu sana, millä sua on kutsuttu palstalla?

Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistaa. Yritän siis aktiivisesti unohtaa kaikki haukkumasanat, joilla minua on täällä kutsuttu aikojen saatossa.
  4. V

G: Mikä kirja kesken?

Poikkeuksellisesti ei mikään. On ollut töissä sen verran tiivis lukemistahti viime viikkoina, etten ole jaksanut aloittaa mitään uutta viikonloppuna luetun Mielensäpahoittaja ja ruskeakastike jälkeen.
  5. V

menipä muotiblogisti hiljaiseksi kun jäi kiinni :)

Ootko nyt tyytyväinen?
  6. V

Jos on maksanut hoitomaksua maksimimäärän, pieneneekö se, kun lapsi menee eskariin?

Meillä menee sillain, että lapsi on hoidossa 8-16, eli 8 h/pvä, joten eikö tuon logiikan mukaan hoitotunnit jää alle sen viiden? Joten tulisi puolipäiväisen maksu vain?
  7. V

Jos on maksanut hoitomaksua maksimimäärän, pieneneekö se, kun lapsi menee eskariin?

Eskarinhan pitäisi olla maksuton, joten onko niin, että lapsi on sen lisäksi ikään kuin puolipäivähoidossa? En oikein ota selvää kunnan sivuilta tuosta maksupolitiikasta...

Yhteistyössä