Hakutulokset

1. B

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Meillevauva voi että kuinka ihania uutisia :heart: Uskomatonta, miten voikin aidosti tuntea iloa ihan "ventovieraan" puolesta :flower: Upeaa! Ja Paljon Onnea Odotukselle! Rhea me kun noissa samoissa kiertopäivissä jännäillään, niin täytyy kyllä todeta että näyttää aika lupaavalta nuo...
  2. B

Rhea teilläpä on tuo minun "unelmieni" koiruli :heart: Muusta koirarodusta en ole vielä osannut edes haaveilla. Ehkä joku päivä tuollainen parsoni löytää tiensä meidänkin tupaan :) No onneksi toistaiseksi meillä on tuo meidän kisuvauveli (15-vuotias kyllä jo), sillä tällä hetkellä ei aika/into...
  3. B

Ellen83 vastaus kysymykseesi, eli minulla ainakin on oletetun oviksen aikaan alkanut nuo menkkakivut ja valitettavasti näyttää siltä että siitä päivästä alkaen jatkuvat aina niihin menkkoihin asti. Tosin vasta yk2 -ja samalla toinen luomukierto ilman e-pillereitä- menossa, joten suurta analyysiä...
  4. B

Pikaisesti lukaisin viimeisimmät viestit läpi.. Meillevauva voihan itku :hug: Täällä myös yksi kontrollifriikki ilmoittautuu! Juuri tuota tarkoitan mistä edellä on ollut keskustelua. Pelkään sen lisäksi kaikkea mahdollista ja mahdotontakin. Olen aina lähes varma, että minun kohdallane...
  5. B

Papagena :hug: Kiva, että saitte asiat puhuttua, inhottavalta kuulosti tuo tilanne aiemmin :heart: Mussu81 :hug: Elmerius80 onnea :flower: Rhea ja Mouku80 samoissa kiertopäivissä näköjään mennään :D Mitään oireita ei oikeastaan minullakaan ole. Tosin alkoi taas tuossa perjantaina...
  6. B

Jussit on nyt sitten takana päin :D Jee! Lauantaina, kun käytiin pikaisesti kotona, sain ovistestiin kaksi vahvaa viivaa (kp20) :D :D Ja tänään myös! Perjantaina otettiin onneksi "pikaiset" sukulaisissa ja eilen sitten kotona toiset tuon positiivisen testin jälkeen :whistle: Perjantaina...
  7. B

Ciba, vautsi vau, onnea hirmuisesti :flower: Aikas ikävää Ippu että hommat tuolla tavoin keskeytyivät :whistle: Minä täällä meinaan jo luovuttaa, kun en edes tuohon pirun ovulaatiotestiin saa muuta kuin noita haamuja/viivanpaikkoja :kieh: Tosin ehkä se ovis vaanii nurkan takana jo...
  8. B

Joanna saa udella, eli 9.pvä viettelen synttäreitä :D Vielä semmoista kerron teillekin, kun nyt koko päivän olen täällä "linjoilla" roikkunut, niin että kyllähän tässä jo pian nuppi sekoaa :laugh: Joku/jotkut täällä jo kertoivatkin olevansa sorttia "tahtoo heti nyt kaiken tänne". Sitä...
  9. B

Mollakka :hug: iloisista uutisista! :flower: B)
  10. B

:laugh: Juu ei tee mieli olla norsun kokoinen, eikä siis edes Hra Norsun kokoinen :laugh: Mouku80 luulenpa että minunkin vanhemmillani oli samat mielessä reilut 23 vuotta sitten juhannuksena, mitä minulla ja miehellä nyt :D Tosin kun vasta huhtikuussa synttäreitä viettelen niin eipä sitten...
  11. B

Elmerius80 mielenkiintoinen tarina teillä. Ihana kanssa kuulla, että teitäkin lopulta onni on lykästänyt, vaikkakin pidemmän kaavan mukaan. Kiva kuulla kanssa että selvisit tuolla 7 kilolla raskausaïkana. :) Kun tosiaan oma mielenkiinto painon pudotukseen liittyy lähinnä siihen, ettei mieli...
  12. B

Listalle on tainut eksyä kohdalleni painovirhe, eli tosiaan kp 16 vasta menossa :D Niinkuin mouku80 ja Rheallakin :) Jos vaikka Ippu jaksaa vielä korjailla. Nyt lenkille :D Tosiaan kun mainitsin tuosta 20kg painon noususta, vasta tänään oikeasti tajusin että se on valtavasti! Tosin painoin...
  13. B

:D Onnea Hannipupu! Tekisi mieli todeta, etten ole yhtään kateellinen... mutta :whistle: :D Ippu tai joku muu joka tietääpi, miten ihmeessä tuon värillisen tekstin saa? Taitaa olla omat simmut jo niin ristissä, kun en tajua? Vilinäiti, Elmerius80 ja Päppä kiva kun liityitte joukkoomme...
  14. B

Ne ovistestit tuli tänään postissa ja heti piti kokeilla. Ohjeiden mukaan olisi ilmeisesti jo kp10 pitänyt ruveta testailemaan, mutta luulenpa että tämä kierto venyy pidemmäksi kuin viime kierto, joten ajattelin testailla nyt muutamana päivänä tällä viikolla kuitenkin. Ensi kierrosta voi sitten...
  15. B

Hiphei, pakko vielä tervehtiä näin sunnuntai illan ratoksi teitäkin :D Saas nähdä tuleeko huomenna postista nuo ovistestit, jotka menneellä viikolla netistä tilailin. (Acon-merkkisiä, tiedoksi vaan/jos jollain on kokemusta ko. testeistä ) Ajattelin jos tästä kierrosta vielä ehtisi...
  16. B

Kiitos muuten kommenteista koskien tuota huonekalu/materiaali kysymystä. Mietitään varmaan ensin kuinka sottapyttyjä itse ollaan :D Ja kuinka ahkeria pitämään pinnat siistinä :whistle: Ehkä pitääkin näiden nojalla valita jotakin helppohoitoista ja sellaista missä lika ei näy... :laugh:
  17. B

:xmas: Tilailin juuri ovulaatiotestejä netistä :D Tähän minun ei pitänyt vielä sortua :headwall: :headwall: :saint: Miehelle en uskalla mainita asiasta :D Onneksi tuo ei ole vielä edes kyseenalaistanut äkillistä himoa greippimehuun :D Olen ihan varma etten taatusti tule...
  18. B

Vielä tämmöinen kun kerta osui silmiin: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146235823_uu.shtml ja myös Suomessa: http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706146236488_uu.shtml voi olla turha juttu, mutta oli pakko laittaa tännekin, kun itse tässä koneella istuskelin noita ruotsalaisia...
  19. B

Huomenta! (tai tällaiseen aikaan pitäisi ehkä toivotella jo päivää! Tuli nukuttua noin 14 tuntia viime yönä, nyt jaksaa taas) B) Täytyy kyllä sanoa, että jännästi menee tämä vauvakuumeilu. Kun kierto alkoi alusta olo oli rauhallinen ja asian jopa "unohti" hetkittäin. Eli jotenkin kai sitä...
  20. B

Hups, kyllä juu Hissukkaa tarkoitin edellisessä viestissäni. :ashamed: Menee näköjään sitten kuitenkin välillä mielessä sekaisin hissukka ja hilipati :laugh: Hilipati peukkuja sinullekin! Jännitys tiivistyy teilläkin? Toukkahaave onnea :flower: Ilmeisesti aika nopeasti teillä...

Yhteistyössä