Hakutulokset

1. B

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Äitienpäiviä kaikille äideille vaan! :flower: Toivottavasti itsekin jo ensivuonna tätä päivää pääseepi viettämään. :heart: Nyt on perheenkin suunnalta ruveltu kyselemään joko vauvakuumetta ilmassa on? Diplomaattisesti on saanut tänään vastailla paljastamatta asian todellista laitaa ;)...
  2. B

Onnea kihlauksen johdosta Mammutti-Mamma ! Meilläkin häät on suunnitteilla loppuvuoteen, ei kyllä vielä olla laitettu tikkuakaan ristiin ko. tapahtuman vuoksi. Mutta mitään suurempia bileitä en haluakaan :) Nyt tais mulla olla kp8 ja kyllä on erikoisia tuntemuksia ollut. (En siis vielä...
  3. B

Kiitos kommenteista Emminmamma ja Hissukka. Kyllä tässä varmaan koko kierron ajan säännöllisesti peitto heiluu :whistle: Onnea LilliMenninkäinen! :flower: Ihana kuulla, että jotkut noinkin nopeasti plussaavat pillereiden jälkeen! Jotenkin omakin mieliala kohoaa, kun tuollaisia uutisia kuulee...
  4. B

Päiviä taas! Tässä mietin jo noita mahdollisia tärppipäiviä ja mieleen tuli kysyä teiltä, joilla jo lapsi/lapsia on, että tiedättekö milloinka se tärppi silloin kävi? Siis millä kiertopäivällä osui kohdalle? En muista jos tästä on jo aiemmin ollut juttua, mutta uteliaisuuttani tiedustelen nyt...
  5. B

Suski85 :hug: Tuo mitä sinulle tapahtui, on varmasti useamman meistä suurin pelko kaiken tämän alkutohinan suhteen. Ihana onni plussasta muuttuu suruksi... Toivotaan, että nyt seuraavaksi parempi tuuri. Ja tuuri tosiaan, eipä sitä oikein muunkaan piikkiin voi laittaa. :heart: Plussatuulia...
  6. B

:flower: Iso kiitos Ippu! Oikein olivat tiedot. Tervetuloa minunkin puolesta sonja ja mussu81. Jälleen voi todeta, että kiva kun joukko kasvaa. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti :wave:
  7. B

Jospa joku viitsisi laittaa minunkin tiedot ajantasalle vaikka huomiseen listaan. Eli tänään sunnuntaina menossa kp3/?.Ja yk 1 aluillansa siis. Ajattelin etten uskalla mennä itse tuota listaa sotkemaan :) Tuosta kierron pituudesta en uskalla lähteä mitään veikkailemaan, koska tosiaan...
  8. B

tunkeileva anoppi

\ hyvä kirjoitus! mulla on vaan se paha tapa,että sappi kiehahtaa aika nopeesti ja sitten en osaa olla kohtelias vaikka miten haluaisin..siitä syystä oon tähän asti tyytynyt vaan kiristelemään hampaita :D

Yhteistyössä