Hakutulokset

1. B

Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

Iltoja! Hirmuisesti onnea kaikille plussaajille ja haamuilijoille! Nyt tuli niin pikaisesti luettua viimeisimmät viestit läpi, etten uskalla nimeltä teitä onnitella :flower: :flower: :flower: Ippu peukkuja :wave: Hilipati kiva kun jaksat täällä meidänkin kanssa vielä roikkua :D...
  2. B

Rhea ja mouku80, tosiaan aikalailla samanlaiset lukemat listallla meillä :D Tylsä tuo 2 :( Niin pitkä aika, että saa seuraavaksi edes vähän jännitystä elämään.. Mietin vielä noita ovistestejä. Mieli tekisi kokeilla, mutta ehkäpä vielä malttaa odottaa muutaman kierron. Juhannukseksi siis...
  3. B

Minulle saa listaan laittaa tänään maanantaina kp1/~31, (Tai jos huomenissa vasta lisäisi, niin sitten tiistaina tuo kp2/~31) Tänään sitten kaasutteli tätönen paikalle. Ja ihan reippaasti tulikin. Hassua, kun ilman mitään suurempia varoituksia näin suht yllättäen tuli. Tai no, onhan tässä kohta...
  4. B

Rhea samoissa kiertovaiheissa ilmeisesti ollaan. Nyt minulla kp28 alkoi reilut 10min sitten. (Tulin vasta kotiin, ja heti piti päästä vielä kurkkaamaan päivän plussaukset :whistle: ) Ja samaa pohdiskelin tuosta valkkarista, kun tuntuu että viime päivinä sitä on oikein tulvimalla tullut ;) Ja...
  5. B

Huomenta! Minullakin menossa vasta kp26, jos joku viitsii listaan korjailla. =)
  6. B

Tahtoo kanssa pian sinne toiseen pinoon! (Odottajien puolelle) Ei kyllä tässä pinossa mitään valittamista ole, mutta uskonpa että jokainen meistä haluaa tästä pinkasta pois niin pian kuin suinkin ;) ! :D Nämä alavatsakivut ovat olleet ihan karmeat tänään. :kieh: Taitaa se kroppa...
  7. B

Mouku80, toivotaan että huomenissa plussa ilmestyypi :D Onnea vauvakuumeinen! Kiva kun viime aikoina on noita plussia tullut urakalla! :D Ja Hissukalle vielä toiset onnittelut, nyt jo todella varmasta plussasta! Ja uusille kaikille, minunkin puolesta tervetuloa, hyvä ettei tämä pinkka...
  8. B

silmätulehduksesta

Saako silmätulehduslasta viedä päiväkotiin? tarttuuko silmätulehdus siis??
  9. B

Isot onnittelut Hissukalle haamusta! :flower: :D Eikös se kuitenkin niin ole, että viiva on aina viiva :D
  10. B

Perjantaita vaan taas kaikille :) Ippu kyllä meillä on kanssa se tilanne, että näin aktiivisesti minä en ole oikeastaan koskaan peiton alla puuhastelua ehdotellut. Eli eipä tuon miehen tarvitse enää paljoakaan suutaan aukaista asian suhteen :D Tosin ilmeisen tyytyväinen on tuo tähän...
  11. B

Pilasiko raskaus sinutkin

heips! täällä 21v vuoden ikäisen pojan äiti :) mulla oli ihan samoja mietteitä synnytyksen jälkeen,painoa tuli raskauden aikana yli 30kg(!!) ja synnytyksen jälkeen näytin ihan säkkituolilta :D nyt kun on ekat synttärit vietetty,raskausarpia ei enää peilin kautta erota ja painan nykyään vähemmän...
  12. B

Mikä muuten ois kesäbiisi tälle kesälle?

Paulina Rubio:n Una sola palabra :)
  13. B

Täällähän saa nykyään joka kerta jakaa onnitteluja :D Isot Onnentoivotukset Pikkuepulle! :flower: Hannipupulle tsemppiä, kyllä me muutkin tuo kaivattu + testiin saadaan kun hetki on oikea :D Kiitokset Hissukalle ja Ipulle, ja pikkuepulle kommenteista. Itse taidan olla sillä linjalla...
  14. B

Tiistai iltaa kaikille :flower: Yhdyn kyllä täysin tuohon kommenttiin, että on kiva käydä täällä aina välillä (lue: päivittäin useita kertoja) lukemassa mitäs muille kuuluu. Tosiaan kun itse pidän täällä siviilissä kaikki luukut tiukasti kiinni ja näistä meidän suunnitelmista ei tiedä kuin...
  15. B

häälahjapulma..

kiitos kaikista ideoista :) noi mukit oli kans hyvä ja sit kun ideaa vähän soveltaa,niin tuli mieleen että painattaisin sellaiset essut naamakuvilla,kun kokkaavat paljon yhdessä.
  16. B

häälahjapulma..

toi oli hyvä idea! lisää? oon kova näpertelemään ja olisi kiva antaa jotain itsetehtyä,mutta kuten sanoin,varteenotettava vinkki tuo kehys :)
  17. B

häälahjapulma..

mitä äidille ja sen miehelle häälahjaksi? sanoivat etteivät halua mitään,mutta haluaisin antaa jonkun kivan muiston, ei saisi olla ihan hirvittävän kallis,mutta kuitenkin sellainen mikä säilyy vuodesta toiseen ja plussaa olisi jos sille olisi ihan konkreettista käyttöäkin. annoin...
  18. B

Onnea hirmuisesti Sonja! :flower: :heart:
  19. B

Emminmamma joko on kehitystä tapahtunut suuntaan tai toiseen? Plussaa näköpiirissä :whistle: ? Pahoittelut Ippu ettei edellisestä kierrosta tärpännyt :hug: Ja tsemppiä uuteen kiertoon! Luulen, että itse tulen putoamaan kovaa ja korkealta, kun tämä kierto saadaan loppuun vietyä. Jotenkin...
  20. B

Heipä hei kaikki haaveilijat! :D Pari päivää kun on poissa, niin näköjään kauhea määrä luettavaa kertyy. Kiva kun on niin aktiivinen pinkka tai porukka! :) Hirmuisesti onnea Afu kasikakkoselle! :flower: Selkeä plussa tuo kuvan perusteella oli :D Paljon onnea alkaneen matkan varrelle...

Yhteistyössä