Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Vantaan HopLop

Kiitoksia :) Vantaalle taidetaan sitten suunnistaa. Tytön mielestä siellä on enemmän kaikkea kun suomenojan HopLopissa. Mulla oo hajuakaan noista HopLopeista :D
  2. Hömpsähdys

Vantaan HopLop

Onkos kukaan käynyt tuolla? Kiinnostas vaan tietää että pääseekö sinne pyörätuolilla? Espoon HopLoppiin pääsee, mutta tyttö haluis tonne vantaalle mennä.
  3. Hömpsähdys

Musaketju

YouTube - Florence + The Machine - Girl with one Eye / LYRICS
  4. Hömpsähdys

Reindeerspotting.

Mä vuokrasin sen tänään. Oli kyllä katsomisen arvoinen. Rankkakin paikka paikoin, vaikka itekkin aikoinaan liikkunut kyseenalasissa porukoissa.
  5. Hömpsähdys

G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

Mä luulin pienenä että radiossa ne bändit soittaa siellä livenä ja ihmettelin että miten ne kaikki voi olla siellä koko ajan, ja vielä vaihtuvatkin niin tiuhaan tahtiin. Ja asia jota häpeän syvästi. Mä luulin ylä-asteen loppupuolelle että japani on kiinan pääkaupunki. Sain kyllä mojovia...
  6. Hömpsähdys

Mistä te naiset haaveilitte lapsena tai haaveilette vaikkapa tällä hetkellä?

Lapsena olin joskus sanonut että haluan kymmenen lasta, paljon lampaita ja asuisin saaressa :D Teininä haaveilin vaan ett'ä pääsen muuttamaan kotoa pois, ja muutinkin jo 16 vuotiaana. Mistähän mä nyt haaveilen... Olis kiva jos terveys ei reistailis ja laskut hoituu aina. En mä oikeestaan...
  7. Hömpsähdys

Missä te eronneet joilla lapsia olette tavanneet uuden puolison?

Laivalla tapasin ja hällä ei ollut yhtään lasta ja mulla yksi. Nyt jo ollaan erottu.
  8. Hömpsähdys

6 vuotis neuvola

Saako tuossa 6 vuotis neuvolassa rokotuksia? Tytöllä on hirveä hätä kun ei tiedä saako vaiko ei... : /
  9. Hömpsähdys

Kuinka kiireisiä viikkosi yleensä ovat?

Mulla on pakollisia menoja 2-5 kertaa viikossa. Vaikka ne kestää tunnin kerrallaan+ matkat, niin silti tuntuu että on liikaa, ainakin tällä hetkellä. Mutta aikas rauhallista menoa, ei tartte turhaan stressata.
  10. Hömpsähdys

Perinteinen, mitä tänää ruuaksi?

Just vetäsin lounaaksi nautaa ja salaattia. Samaa vedän päivälliseksi ja tytölle lopusta naudanlihasta kastiketta ja kyytipojaks pottuja.
  11. Hömpsähdys

Kerrotaanko kamalia opettajakokemuksia omilta kouluajoilta?

Mut toivotettiin ylä-asteelle tervetulleeksi "oletko sukua *piip*?" mä että joo. "tervetuloa vaan" Äänensävy oli just sellanen voi vittu. Oli mukava aloittaa ylä-aste tollasen kommentin jälkeen. Ala-astella opettajana oli hullu mies joka vaan huus kaikille, mutta jos jälkiistuntoon piti jäädä...
  12. Hömpsähdys

Monestako lapsesta haaveilet tällä hetkellä?

Yksi on ja enempää en halua.
  13. Hömpsähdys

HuOmenta torstaille !!! :)

Huomenta :wave: Heräsin sitten pari tuntia liian aikaisin, juon juuri aamukahvia että silmät pysyis auki. Aamulla eksälle kampausmalliksi. Vähän jännittää että mitä se meinaa tehdä. Sanoi ainakin että menee miljoona pinniä ja tuhottomasti hiuslakkaa :D
  14. Hömpsähdys

Yhteishuoltajuus, kuka maksaa?

Meillä oli sama systeemi ja kumpikaan ei maksanut elareita, mutta kaikki silti paperilla. Lapsilisästä en kyllä muista miten meni, taidettiin laittaa puoliksi.
  15. Hömpsähdys

Mitä mä voisin tehdä saadakseni päivät kulumaan...?

Millähän mä oon päiväni täyttänyt.. Siivousta sillon kun huvittaa, lepoa, sarjakuvien piirtämistä, netissä roikkumista.. aikalailla mikä nyt sattuu millonkin huvittamaan. Nukkumista harrastan myös paljon. Oon myös miettinyt että oliskohan jotain päiväkursseja tai avoimen yliopiston...
  16. Hömpsähdys

Hei eronneet: jos lapsi on rikkonut jotain lähivanhemmalla

Kyllä se kenen luona on rikottu niin maksaa. Siihen toisen vanhemman ei tarvii sekaantua mitenkään.
  17. Hömpsähdys

Kuinka monta Pet Shoppia teiltä löytyy?

Reilu 30kpl. Vajaa 7v tyttö niillä ahkerasti leikkii. Mun mielestä niitä on hirveesti ja vieläpä huomaa heti jos yksikin on hukassa :D
  18. Hömpsähdys

Yhteishuoltajuus, kuka maksaa?

Mitähän tossa tapahtu??? No joo, pointti tuli perille varmaan :D
  19. Hömpsähdys

ESBL

Ite ainakin sain sen alkuvuonna juurikin sairaalasta.
  20. Hömpsähdys

pistetäänpä MIELIKUVA-PINO :D eli, mielikuvia joita teille tulee eri nikeistä

:laugh: Lunaticista tulee mieleen hullu, joka hullumpi kun perus hullu :D

Yhteistyössä