Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Kumpaa söisit just nyt?

Ranskiksia
  2. Hömpsähdys

Laitatko päivittäin hiuksesi?

En laita joka päivä mutta useemman kerran viikossa kumminkin. Ja kertokaa tyhmälle että mikä on hiuspuuteri?
  3. Hömpsähdys

TurhisG: Pystytkö nuolaisemaan kyynärpäätäsi? :D

:D Pakkohan sille oli kertoa ja nyt se yrittää tossa samaa :laugh: Paremmin se onnistuu kun mä!
  4. Hömpsähdys

TurhisG: Pystytkö nuolaisemaan kyynärpäätäsi? :D

Pakkohan se oli kokeilla :D Ei taivu ei! Tyttö istuu tossa vastapäätä ja syö iltapalaa ja kysy "mitä sä äiti oikein teet?" :D
  5. Hömpsähdys

Huomenna...

... se vihdoin tapahtuu! Pätkäsen persiiseen asti olevan tukkani lyhyeksi (tuohon olkapäille) ja kunnon punanen väri perään! Josko tää mun pää kevenis monta kiloa :D Ei malta oottaa huomis aamua! (Olo on kun pikku lapsella jouluna)...
  6. Hömpsähdys

Hyvää ja Rauhallista sunnuntai aamua !!

Huomenta! Tässä yritän saada silmiä auki kahvin voimalla. Ei tunnu tuottavan tulosta. Junaan pitäis keretä tossa muutaman tunnin päästä, lähetään kaverin kanssa pohjoseen muutamaksi päiväksi. Eli mulla on omaa aikaa tasan viikkko! Lepoa, rauhaa, hiljaisuutta ;D Tosin ens kerralla kun kaverit...
  7. Hömpsähdys

G:Mitkä 5 asiaa tekisit, jos tänään tulisi loton päävoitto?

1. Velat ja laskut pois 2. Ostaisin tän kämpän omaks, jos mahdollista 3. Antaisin vanhemmille rahaa ja veljelle myös. Luultavasti auttaisin taloudellisesti myös ystävääni. 4. Maksaisin jollekkin fysioterapeutille paljon rahaa siitä että rääkkää mua niin kauan kunnes opin kävelemään. 5...
  8. Hömpsähdys

Yksinhuoltajat, laitatteko viikonloppuisin ns. parempaa ruokaa? Juotteko viiniä ruualla vaikkei olisi aikuista seuraa?

Samaa ruokaa mä teen arkena ja viikonloppuna. En ole opetellut tota yksin alkoholin juomista ollenkaan, en osaa siis juoda lasillista enkä koko pulloa yksinäni.
  9. Hömpsähdys

Ulkona sataa vaatteita!

Hahaha :laugh: Miks mä en pääse ikinä todistaa tollasta!? :D
  10. Hömpsähdys

Kenelle sytyttäisit nyt kynttilän?

Rakkaalle "toinen isä" ukille, jonka kuolemasta tuli nyt täyteen 8 vuotta.
  11. Hömpsähdys

Miten törkeä mielestänne olen? Kyläkäyttäytymisestä... ;)

Tervetuloa meille! Saat varmaan kohtauksen! :D
  12. Hömpsähdys

Kiroiletko kovasti?Miten lapset suhtautuu siihen jos ärräpäitä lentää?

Mä kiroilen melko paljon, välillä en edes ite huomaa ennenkun jostain kuuluu "Äitiiiiiiiii!". Aina pyydän anteeksi ja sanon että noin ei olisi saanut sanoa. Ihme ja kumma tuo tyttö ei kiroa ikinä :O
  13. Hömpsähdys

voehan vitura, miten seksikkääksi tunnen oloni juuri nyt !! hilsettä, huuliherpes, punaiset silmät ja silmäpussit

Mä oon jumittanut sisätiloissa maanantaista lähtien, verkkarit jalassa ja räkänen paita päällä. Tukka vetästy vaan jotenkin kiinni ja erehdyin hetki sitten katsomaan itteäni peilistä. Voi helvetti mikä näky! :kieh: Huomenna pitäis taas liikkua ihmisten ilmoilla, pitää varmaan yrittää tehdä...
  14. Hömpsähdys

Mikä on parasta huumetta?

Piirtäminen
  15. Hömpsähdys

Psyk.polin toiminnasta

Mulle on viimesen vuoden aikana tapahtunu aika rankkoja juttuja joita käyn edelleen läpi. Ja sen lisäksi mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, eli masennukset sun muut tulee ja menee ilman syytäkin.
  16. Hömpsähdys

Psyk.polin toiminnasta

Mun oma hoitaja sanoi että olen selvästi masentunut ja että lääkitystä pitää tarkistaa mahdollisimman pian. Kysyin että koska se tapahtuisi, "no 1.10 sulla on lääkärille aika". Ja tästä keskustelusta on jo pari viikkoa aikaa. Ja tiedän että mä menen todella nopeasti huonoon kuntoon. Toinen...
  17. Hömpsähdys

G: Pahinta mitä sinulle on sanottu?

"Tappasit ittes" ex-poikaystävän suusta.
  18. Hömpsähdys

Hyvää huomenta!

Huomenta! Kohta pitäis ruveta valmistautumaan, meen taas kampausmalliksi. Ei vaan millään jaksais lähteä. Pientä matalapainetta on mielialassa huomattu olevan :/
  19. Hömpsähdys

Moneltako teillä herätys?

Ei o herätystä eikä muksuakaan herättämässä. Eli nukun just niin pitkään kun huvittaa :D

Yhteistyössä