ketjun aloittaja
Tällaista vaan mietin, otsikossa tulikin koko kysymys...
Olen itse 2 lapsen yksinhuoltaja, arkena ja viikonloppuna.
Olen itse 2 lapsen yksinhuoltaja, arkena ja viikonloppuna.
Aina sä vastaat näihi :/ taidat saada kiksejä tosta :kieh: siis keittis on 50++ ja sen nuorin lapsi on jotaa 18vAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22107719:Kyllä vain. Miksen laittaisi? Ei yksinhuoltajilla tai heidän lapsillakaan suu tuohesta ole.
No viinihän säilyy muutaman päivän avattunakin jääkaapissa ihan ok.Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22107823:Samaa ruokaa mä teen arkena ja viikonloppuna. En ole opetellut tota yksin alkoholin juomista ollenkaan, en osaa siis juoda lasillista enkä koko pulloa yksinäni.
Juuri näin Aikoinaan ostin itse itselleni äitienpäivälahjatkin Mun lapseni ovat tosiaan jo aikuisia enkä ajatellut, että yh-aiheisiin kysymyksiin ei voisi enää vastata sen jälkeen, kun kuopus on täyttänyt 18 v. Molemmat lapseni ovat kuitenkin aina arvostaneet sitä, että sunnuntaisin ja muina pyhinä on tavallista parempaa ruokaa. Mä olen aina tykännyt ruuanlaitosta ja erityisesti silloin, kun sille on tarpeeksi aikaa. Sunnuntaisin olen myös kattanut pöydän kauniimmin kuin arkena. Mun omassa lapsuudessanikin sunnuntaisin syötiin paremmin kuin arkena enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että sellainen olisi sopivaa vain parisuhteessa elävilleKiitos vastauksista!
Keittis, kiitos sun vastaukset lämmitti mieltä Kun tuntuu toisaalta hullulta nautiskella yksin tai lasten kaa jotka ei vois vähempää välittää mitä on ruokana (no isompi osaa arvostaa mut taapero on mahdoton ruokailija) ja sitten taas tajuaa että kukas mua hemmottelee jos en itse itseäni...
Ja saa niitä pieniä pullojakin. Torresilla on oikein hyvää punaviiniä neljän pikkupullon pakkauksissa.No viinihän säilyy muutaman päivän avattunakin jääkaapissa ihan ok.
Ei se yksi lasillinen illalla maanantaina tai tiistaina ole vaarallista, kuulemma jopa terveellistä
Joo mä tiedän, mut mä en vaan osaaNo viinihän säilyy muutaman päivän avattunakin jääkaapissa ihan ok.
Ei se yksi lasillinen illalla maanantaina tai tiistaina ole vaarallista, kuulemma jopa terveellistä
Sä oot kyllä hyvä tyyppi, tämä pelasti mun viikonlopun ateriat, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22107850:Juuri näin Aikoinaan ostin itse itselleni äitienpäivälahjatkin Mun lapseni ovat tosiaan jo aikuisia enkä ajatellut, että yh-aiheisiin kysymyksiin ei voisi enää vastata sen jälkeen, kun kuopus on täyttänyt 18 v. Molemmat lapseni ovat kuitenkin aina arvostaneet sitä, että sunnuntaisin ja muina pyhinä on tavallista parempaa ruokaa. Mä olen aina tykännyt ruuanlaitosta ja erityisesti silloin, kun sille on tarpeeksi aikaa. Sunnuntaisin olen myös kattanut pöydän kauniimmin kuin arkena. Mun omassa lapsuudessanikin sunnuntaisin syötiin paremmin kuin arkena enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että sellainen olisi sopivaa vain parisuhteessa eläville
No tää on se syy miksi aloitin koko ketjun... ei se oo niin helppoo!Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22107868:Joo mä tiedän, mut mä en vaan osaa