Yksinhuoltajat, laitatteko viikonloppuisin ns. parempaa ruokaa? Juotteko viiniä ruualla vaikkei olisi aikuista seuraa?

• Viestiketjun aloittaja ketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22107719:
Kyllä vain. Miksen laittaisi? Ei yksinhuoltajilla tai heidän lapsillakaan suu tuohesta ole.
Aina sä vastaat näihi :/ taidat saada kiksejä tosta :kieh: siis keittis on 50++ ja sen nuorin lapsi on jotaa 18v :LOL:

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22107750]Aina sä vastaat näihi :/ taidat saada kiksejä tosta :kieh: siis keittis on 50++ ja sen nuorin lapsi on jotaa 18v :LOL:[/QUOTE]
Miksen vastaisi? Esikoinen oli alle 2 v, kun jo laitoin viikonloppuisin parempaa ruokaa ja saatoin ottaa lasin viiniä ruuan kanssa. Ja niin on jatkunut näihin päiviin asti.

ketjun aloittaja
Kiitos vastauksista!

Keittis, kiitos sun vastaukset lämmitti mieltä :) Kun tuntuu toisaalta hullulta nautiskella yksin tai lasten kaa jotka ei vois vähempää välittää mitä on ruokana (no isompi osaa arvostaa mut taapero on mahdoton ruokailija) ja sitten taas tajuaa että kukas mua hemmottelee jos en itse itseäni... :)

"vieras"
Kyllä mä nautin hyvästä ruoasta yksinkin. Eli teen sitä "parempaa ruokaa" viikonloppuisin. Kaikenlaisia herkkuja, ja nautin viinistä myös. Pari lasillista, nam nam.

ketjun aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hömpsähdys;22107823:
Samaa ruokaa mä teen arkena ja viikonloppuna. En ole opetellut tota yksin alkoholin juomista ollenkaan, en osaa siis juoda lasillista enkä koko pulloa yksinäni.
No viinihän säilyy muutaman päivän avattunakin jääkaapissa ihan ok.

Ei se yksi lasillinen illalla maanantaina tai tiistaina ole vaarallista, kuulemma jopa terveellistä :)

"zxz"
En ole varsinaisesti huoltaja enaa, asun vain kahsen poikani kanssa.
viikonloppuina temme erikoisruokaa, niinku lihakeittoa tai kaalikaaryleita tai muuta "erkoista"
viinia juon paivittain, pojat ei juo alkuholia.

Keittiönoita
Kiitos vastauksista!

Keittis, kiitos sun vastaukset lämmitti mieltä :) Kun tuntuu toisaalta hullulta nautiskella yksin tai lasten kaa jotka ei vois vähempää välittää mitä on ruokana (no isompi osaa arvostaa mut taapero on mahdoton ruokailija) ja sitten taas tajuaa että kukas mua hemmottelee jos en itse itseäni... :)
Juuri näin :) Aikoinaan ostin itse itselleni äitienpäivälahjatkin :D Mun lapseni ovat tosiaan jo aikuisia enkä ajatellut, että yh-aiheisiin kysymyksiin ei voisi enää vastata sen jälkeen, kun kuopus on täyttänyt 18 v. Molemmat lapseni ovat kuitenkin aina arvostaneet sitä, että sunnuntaisin ja muina pyhinä on tavallista parempaa ruokaa. Mä olen aina tykännyt ruuanlaitosta ja erityisesti silloin, kun sille on tarpeeksi aikaa. Sunnuntaisin olen myös kattanut pöydän kauniimmin kuin arkena. Mun omassa lapsuudessanikin sunnuntaisin syötiin paremmin kuin arkena enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että sellainen olisi sopivaa vain parisuhteessa eläville :D

ketjun aloittaja
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22107850:
Juuri näin :) Aikoinaan ostin itse itselleni äitienpäivälahjatkin :D Mun lapseni ovat tosiaan jo aikuisia enkä ajatellut, että yh-aiheisiin kysymyksiin ei voisi enää vastata sen jälkeen, kun kuopus on täyttänyt 18 v. Molemmat lapseni ovat kuitenkin aina arvostaneet sitä, että sunnuntaisin ja muina pyhinä on tavallista parempaa ruokaa. Mä olen aina tykännyt ruuanlaitosta ja erityisesti silloin, kun sille on tarpeeksi aikaa. Sunnuntaisin olen myös kattanut pöydän kauniimmin kuin arkena. Mun omassa lapsuudessanikin sunnuntaisin syötiin paremmin kuin arkena enkä ole koskaan tullut edes ajatelleeksi, että sellainen olisi sopivaa vain parisuhteessa eläville :D
Sä oot kyllä hyvä tyyppi, tämä pelasti mun viikonlopun ateriat, kiitos :D

En niinkään viikonloppuisin, mutta lähinnä siksi että olen vielä lapsia kotona hoitamassa ja näin ollen voimme tehdä herkkuaterioita keskellä arkeakin. Mutta juhlapäivät yms. vietän kyllä lasten kanssa keskenäänkin, vaikkei muita aikuisia olekaan, teen ihan itselleni ja lapsille juhlaruoat ja juomat.

Viikonloput ei meillä erotu oikeastaan muuten, muuta kun huomaa että töissäkäyvillä tai perheellisillä tutuilla on silloin vapaata tai menoja, joten itse vietän usein vkonlopun kunniaksi leffailtaa kotosalla ja myös lasten kanssa vähemmän arkisia menoja, kun kuitenkin ympäriltäkin se meneminen monella hiljentyy la ja su.

Yhteistyössä