Psyk.polin toiminnasta

Mun oma hoitaja sanoi että olen selvästi masentunut ja että lääkitystä pitää tarkistaa mahdollisimman pian. Kysyin että koska se tapahtuisi, "no 1.10 sulla on lääkärille aika". Ja tästä keskustelusta on jo pari viikkoa aikaa. Ja tiedän että mä menen todella nopeasti huonoon kuntoon.

Toinen asia oli se että sanoi että meidän pitää tavata nyt vähän tiheämmin kun tilanne on tämä. Sain sitten seuraavan ajan 3 viikon päähän :headwall:

Tää on aina just tätä! Kun oot hyvässä kunnossa niin aikoja sais vaikka kuinka paljon, mutta kun oot paskana niin aikoja ei saa millään. Vituttaaa!!

"vierailija"
Voi harmi, en osaa sanoa muuta. Koita vaatimalla vaatia aikaa ja kerro uudelleen ja uudelleen tilanne. Sain juuri tuolla tavoin vaatimalla yhteen asiaan apua, oli tosin eri asia kuin sinulla, koski vammaista lastani. Saako kysyä, mikä sinua masentaa?

[QUOTE="vierailija";22069451]Voi harmi, en osaa sanoa muuta. Koita vaatimalla vaatia aikaa ja kerro uudelleen ja uudelleen tilanne. Sain juuri tuolla tavoin vaatimalla yhteen asiaan apua, oli tosin eri asia kuin sinulla, koski vammaista lastani. Saako kysyä, mikä sinua masentaa?[/QUOTE]

Mulle on viimesen vuoden aikana tapahtunu aika rankkoja juttuja joita käyn edelleen läpi. Ja sen lisäksi mulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, eli masennukset sun muut tulee ja menee ilman syytäkin.

Yhteistyössä