ET sä silleen törkeä ole,mutta neuroottinen ja mielestäsi epätasapainoinen. Kanattaa varmaan hakea apua! Ihan oikeasti.Alkuperäinen kirjoittaja Ihana Hengetär;22102690:Olen siivousintoilija, minulle on aika merkittävä itsetunnon lähde se että meillä on siistiä ja paikat tiptop, sisustus viimeisen päälle jne.
Kun käyn kylässä, kokeilen aina isäntäväen huomaamatta sormellani vaivihkaa erilaisista paikoista... esim. vessassa peilikaapin päältä, eteisen vaatekaapin päältä, ikkunalaudalta... Vetäisen sormeani pinnalla ja jos siihen tulee pölyä niin koen olevani paljon parempi nainen kuin se joka siinä kyläpaikassa asuu. Itsetuntoni nousee roimasti ja hymyilyttää vinolla tavalla tuon emännän kanssa asioidessa jatkossa!
Hahaha!Minä laitan pieniä lasten koriste/lelu helmiä yleensä peilikaapin sisälle pienessä putkilossa nojaamaan ovea vasten kun sen aukaisee niin kaikki ropisee lattialle ja laitan myös ripottelemalla helmiä peilikaapin päälle, itseäni v'tuttaa suuresti kun joku nuohoaa minun asunotani, ja on ollut monesti naurussa pitelemistä kun olen kuullut ropinaa vessassa käynnin yhteydessä.
meillä itsetuntosi kohoaisi nopeaan korkeuksiin. pölyä ja sotkua riittääAlkuperäinen kirjoittaja Ihana Hengetär;22102690:Olen siivousintoilija, minulle on aika merkittävä itsetunnon lähde se että meillä on siistiä ja paikat tiptop, sisustus viimeisen päälle jne.
Kun käyn kylässä, kokeilen aina isäntäväen huomaamatta sormellani vaivihkaa erilaisista paikoista... esim. vessassa peilikaapin päältä, eteisen vaatekaapin päältä, ikkunalaudalta... Vetäisen sormeani pinnalla ja jos siihen tulee pölyä niin koen olevani paljon parempi nainen kuin se joka siinä kyläpaikassa asuu. Itsetuntoni nousee roimasti ja hymyilyttää vinolla tavalla tuon emännän kanssa asioidessa jatkossa!
Eikö ne voinu lisätä tänne sitä tykkää-nappia...Hyvää anoppiainesta.
peesi tälle.Et sä mun mielestä törkeä ole mutta mun käy sua sääliksi jos tuolla tavalla täytyy omaa "paremmuuttaan" itselle todistaa.
Minusta olet hurjan säälittävä. Muistutat ihan jotain 60-70-vuotiaita anoppiani/papparaisia, jotka ajattelevat että naisen kuuluu pitää koti puhtaana.Alkuperäinen kirjoittaja Ihana Hengetär;22102690:Olen siivousintoilija, minulle on aika merkittävä itsetunnon lähde se että meillä on siistiä ja paikat tiptop, sisustus viimeisen päälle jne.
Hyvin kiteytetty.Aika outo olet. Noh, hyvä kai se itsetunnon kasvu on, vaikka hieman väärältä suunnalta siihen haet vahvistusta. Tällä palstalla kai ihan "ok" kokea itsensä paremmaksi kuin toiset joidenkin pölyhiukkasten perusteella.