Miten törkeä mielestänne olen? Kyläkäyttäytymisestä... ;)

• Viestiketjun aloittaja Ihana Hengetär
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Emännän kanssa jutellessasi..?

Siis pölyisen paikan isäntä ei ole mitenkään vastuussa asiasta?!

Mutta tervetuloa meillekin :) Välillä on muutakin tekemistä kuin siivoaminen ja esmes meidän kirjahyllystä saisit mainiot itsutuntosävärit :D

Muakin vähän säälittää että sun täytyy tolla tavalla pönkittää itsetuntoasi, mutta tapansa kullakin. Ja mä itse olen siivousintoilija, mutta mua ei pätkääkään hetkauta jos jollain on sotkuisempaa kuin meillä. Päinvastoin, mun käy kateeksi ne ihmiset, jotka osaavat ottaa rennosti, eikä niiden elämän keskipiste ole se, että koti kiiltää. Mä itse kärsin siitä, että mua ahdistaa jos on sotkua (mitä ei oikeastaan edes olisikaan). Musta on kiva olla kylässä sellaisessa paikassa missä on vähän sotkua, vaikka asumaan en sellaisessa pystyisikään.

e
Tollasten siivousintoilijoitten luona kylässä käydessäni mä joskus hymyilen vinosti itsekseni ja mietin paitsi kaikkea sitä kotihommiin haaskattua aikaa, myös kyseisen pariskunnan seksielämää. Että onko puhtaus siinäkin ykkössijalla, pesulla käydään ennen ja jälkeen ja lakanat vaihdetaan, ja kasvoille ei sitten saa tulla, hyi yäk miten likaista! ;)

No tuo kuulostaa just semmoiselle, että mä en haluaisi sua meille kylään. Mä en vaan tykkää siitä, että toisten kustannuksella pönkitetään omaa itsetuntoa.... Enkä mä toisaalta tykkää niin pinnallisista ihmisistäkään joille siivous on KOKO ELÄMÄ.

kätecää
Ensi kerralla kun tuut meille kylään niin pyydä ihan reilusti vaan rättiä niin voit samalla pyyhkäistä vähän laajemmaltakin alueelta kun vaan sellaiselta sormenmitalta.

nimimerkillä nyt vasta tajusi et eteisin vaatekaapin päältä kuuluu pyyhkiä pölyt.

"niin"
eipä tuossa mitään törkeää sinänsä ole.
Itse en vaan voi kuvitella kkutsuvani kylään ihmistä, joka elää jotain 1900-lukua ja luulee että naisen kuuluu tehdä työt vain siksi että on nainen.
Lisäksi tuollainen ihminen ei sovi äidiksi levittämään tuota periaatettaan.

"minttu"
Mitäpä tuosta, jos se ap:n itsetuntoa kohottaa ja saa aikaan hyvän mielen. Eihän kukaan meistä tiedä, minkälaisia hassuja ajatuksia kenenkin päässä liikkuu, jos niistä ei ääneen puhu :)
Onneksi itsellä itsetunto ei riipu millään tavalla kodin siisteydestä. Jos joku meillä kyläilijä kokee itsensä paremmaksi ihmiseksi sen perusteella, että heidän kotinsa on enemmän tiptop, niin siitä vaan :-D

Yhteistyössä