muuten erinomainen arvaus, mutta se leffa olisi kylläkin jokin kauhuleffa :vampire:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;21924058:SyysYö istuu sohvalla, villasukat jalassa, villainen peitto päällä, hämärässä, kynttilänvalossa, juo tummaa kaakaota ja katselee Amélie-leffaa kahdeksatta kertaa.
Joo todella kivoja juttuja kun sanotaan hulluksi ja yks harmaa tulee vittuilemaan.Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ;21924918:kivoja juttuja
tämä oli hyväSyysYö rakastaa syksyä ja pimeyttä. Angstaa kynttilöiden valossa ja haaveilee omasta takasta. Turvallisuussyistä ei ole hankkinut vielä omaa takkaa. SyysYössä asuu myös pieni, salainen pyromaani joka ei ole vielä päässyt valloilleen mutta saattaa joskus päästä. SyysYö on myös hiljainen ja kätkeytyy aina hiusten taakse, puhuu vain mumisemalla ja muistuttaa hahmoa japanilaisesta kauhuelokuvasta.
Jahas, joku on vähän kireenä...Joo todella kivoja juttuja kun sanotaan hulluksi ja yks harmaa tulee vittuilemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mie tiiän;21924656:Hömpsähdys on iloinen mamma jolla 5 lasta ja rakastava mies
Hömpsähdyksestä tulee mieleen iso vagina. Sellanen avonainen ja lerpattava.
Mulle tulee sun (Lilii lisänimetön) nikistä aina mieleen Lilli Lemmikki Sori :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21923965:Juupsis, ihan vain nikistä tulee mieleen henkilö, joka on mielellään samaa mieltä enemmistön kanssa, eikä halua riidellä vaikka olisikin eri mieltä. =)
:wave:Bad Virginistä tulee mieleen oliiviöljylaatu: Extra Virgin Olis aika loistava nikki
Onko sulla koskaan muita kuin huonoja päiviä?Joo todella kivoja juttuja kun sanotaan hulluksi ja yks harmaa tulee vittuilemaan.
Tai sitten tulee mieleen joku lappalainen poronkasvattaja :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21926120:näitä on aina hauska lukea
mutta minusta ei tarvii kirjottaa, ne on aina sitä samaa pään puuttumista...
Nääh, tuo nyt oli vallan päätön kommentti...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;21926120:näitä on aina hauska lukea
mutta minusta ei tarvii kirjottaa, ne on aina sitä samaa pään puuttumista...
Mulle tulee susta aina mieleen semmonen puistomamma/ kotirouva, eikä millään pahalla tavallaMielikuva minusta :wave:
( Lunan ei tarvi vaivautua tiedän jo hänen mielikuvansa vaikka oli sikäli hauska mielikuva että olen suoltanut neljä lasta..
maraboun pähkinäsuklaasta tää nikki muotoutukinpähkinäinen: Pähkinäsuklaa, tai cashewpähkinöitä salaatissa