coucousia?Mulla on broilerin ohutleikkeitä jääkaapissa, mitä niiden kanssa?Ei aina jaksais sitä ikuista ruskista kevyesti, hauduta uunissa kerman kanssa settiä.....
millastahan tää ois?!?! enpä ole koskaan makkaraa tuolleen kuorruttanut ja paistanut...hmmPaistoin pannulla makkaraa jotka eka pyöräytin kananmunassa ja korppujauhoissa.
Riisiä lisäksi.Harvoin tulee tollasta suolapommia tehtyä mut nyt en jaksanu päätä vaivata yhtään enempää kuin oli pakko
Kantsii kokeilla,ihan syötävää onmillastahan tää ois?!?! enpä ole koskaan makkaraa tuolleen kuorruttanut ja paistanut...hmm
Paista pannulla ja lisää kookoskermaa kaveriks.Mulla on broilerin ohutleikkeitä jääkaapissa, mitä niiden kanssa?Ei aina jaksais sitä ikuista ruskista kevyesti, hauduta uunissa kerman kanssa settiä.....
Meinasi tehdä siskonmakkaroista pikku "pihvejä". Puristan nokareen sisusta makkaroista ulos, litistän käsien välissä pihveiks, pyöräytän vehnäjauhoissa ja paistan pannulla. Lisäks ehkä muussia. Oli kerran kaupassa maistiaisina tollasia ja pojat tykkäs.Mulla on broilerin ohutleikkeitä jääkaapissa, mitä niiden kanssa?Ei aina jaksais sitä ikuista ruskista kevyesti, hauduta uunissa kerman kanssa settiä.....