Ihana=)Kun koulussa alkoi englannin opetus luulin että englannissa ne opiskelee suomea. Oli aika järkytys kun niin ei ollut
Ihana=)Kun koulussa alkoi englannin opetus luulin että englannissa ne opiskelee suomea. Oli aika järkytys kun niin ei ollut
voi jestas, anna nyt jo olla tuon pätemisen kanssaÖöh, missä vaiheessa olen väittänyt olevani ammattilainen. Syvät pahoitteluni, mikäli näin on.
Jos minä en Gimpistä tykkää, niin onko se tosiaan noin iso ongelma arvon harmaalle vierailijalle?
Muoks: Raw-muodosta sen verran, että kyllähän Photarillakin pystyy sitä käsittelemään. Oikein vallan mainiosti. Mutta ei kaikilla kameroilla otettuja RAW-kuvia. Esim Paniksen FZ18-kameralla otetut RAW-kuvat eivät oikein pelitä Photarissa, ainakaan uusinta vanhemmissa.
Niin jotta viisastele itseksesi, minä piirrän Paintilla kukkia, poistan värit Silkypixillä, smudgetan Photofiltrellä ja heitän Photariin homehtumaan, kunnes tulostan koko komeuden 10v vanhalla tulostimella, joka ei edes toimi, ja lähetän kaiken postissa sinulle.
Huomasit varmaan myös, etten ole myöskään äidin kielen opettaja?
Ps. Mistä näitä ihmeharmailijavääntäjiä tulee? Jos se kimppi on niin kiva, niin kimppeile ammattimaisesti itseksesi, ja anna meidän noviisien päteä rauhassa Painttiemme kera?
Muoks2: Ja tosiaan, mitä hittoa minä täällä teen vonkumassa. Yääh, olen epäonnistunut yksilö.
nyt vasta minäkin hokasin!Mä keksin se vasta tänä kesänä ja olen yli kolmekymppinen. Eli siinä tavataan kirjain kirjaimelta NYT sana. N = än Y = yy T = tee...NYT
Tiijättehä ku vatkaa kermavaahtoa, ja jos terät osuu kulhon reunoihin, kuuluu pärinää.
No miä piänenä ja viel isompanakii olin iha sitä mieltä et kun se kerma vaahtoutuu niin siitä kuuluu se pärinä, ja sit kun kerma pärisee, se on valmista :ashamed:
Joskus teininä sit hokasin sen mistä se pärinä kuuluu, kermahan ei itessään pärise (eihän? )
No voi pee... Mun äiti on ollu jotain 40 vuotta osuuspankissa töissä eikä oo vaivautunu mulle tota logoa selittämään. Ihme pimitystä...!!Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.