Ai lintu vai? Kiitos informaatiosta! pupuksi minäkin tähän asti epäilin :ashamed:RANTASIPI
Nyt ihan muutama viikko sitten tajusin, että siinä rantasipin logossa on lintu... mie oon nähny siina AINA pupun
siis tarkotan sitä hotellia..
Siis ooksä kuullu kun se sit kiljaisee? Tietty valtaosan aikaa ne onkin hiljaaLuulin, että Kakadu on joku kovaääninen eläin eiliseen asti.
Niin muuten onkin! Kiitos, nyt mieki tajusinJuu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
Veljelläs on vaan huonot tulot. Kyllä ne hoitomaksut monille onkn satasia.Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;21996209:- mä oon aina luullu (kunnes sain omia lapsia) että maito loppuu kaikilla viimeistään kun lapsi 3kk - no sanomista lähipiiristä tuli kun 1,5v vierähti
- Synnytyksen jälkeen ei voi istua ollenkaan tai kävellä
- Kynnet kasvaa sisäänpäin jollei niitä leikkaa usein
- Hoitomaksut on useita satasia (eilen veljeni sanoi että 19e/kk )
Joo, niinpä onkin. En olisi varmaan ikinä tajunnut itse.Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
En minäkään.Joo, niinpä onkin. En olisi varmaan ikinä tajunnut itse.
Siis eikö Jarno Trulli olekaan Suomen kansalainen ja asu täällä? Minä luulin että hän oli suomalainen kunnes luin viestisi ja kävin tulla Wikipedia-linkissä :kieh:Ihan hassu juttu, kun en edes ole ollut koskaan kiinnostunut formuloista, mutta olen eiliseen päivään asti luullut, että Jarno Trulli on SUOMALAINEN formulakuski.
Jarno Trulli Wikipedia
Mukavaa huomata, että on muitakin, jolla on tällainen aukko sivistyksessä. Onneksi pystyin auttamaan muita samassa suossa rämpiviä tällä tärkeällä tiedolla.Alkuperäinen kirjoittaja köpövauva;21997698:Siis eikö Jarno Trulli olekaan Suomen kansalainen ja asu täällä? Minä luulin että hän oli suomalainen kunnes luin viestisi ja kävin tulla Wikipedia-linkissä :kieh:
reps.. en käytä, mutta...Tajusin vasta joskus 20-vuotiaana, että tampooneissa super on tarkoitettu suureen vuotoon eikä suinkaan isopimppaisille naisille :ashamed: Olin joka kesä kassalla töissä ja säälin naisia, jotka ostivat superia. Itse ostin regular-kokoa, koska mielestäni minulla oli normaalikokoinen...
Etköhän sä ole jo "ammattilaisuutesi" todistanut tässä ketjussa.. Linuxilla on ohjelma jolla voi käsitellä myös raw-tiedostoja joita oikeat ammattilaiset käyttävät..Höpsis pöpsis itsellesi. Kukin tyylillään. Minä en tykkää Gimpistä, joku 1 ammattilainen tykkää.
kyllä koneessa voi olla useampi käyttis, yleensä on vain yksi. ja vain yhtä käytetään kerrallaan.Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
Tätä tarkoitinkin, kiitos tarkennuksesta =)kyllä koneessa voi olla useampi käyttis, yleensä on vain yksi. ja vain yhtä käytetään kerrallaan.
Mäkin keksin ton än yy tee Nyt-jutun vasta pari vuotta sitten :ashamed:än, yy, tee Nyt! Avautu vasta pari vuotta ja se ettei rusinat tule mistään pensaasta (noloa)!
Jarno Trulli (s. 13. heinäkuuta 1974 Pescara, Italia) on italialainen F1-kuljettaja, joka työskentelee tällä hetkellä Lotuksen F1-tallissa.Alkuperäinen kirjoittaja köpövauva;21997698:Siis eikö Jarno Trulli olekaan Suomen kansalainen ja asu täällä? Minä luulin että hän oli suomalainen kunnes luin viestisi ja kävin tulla Wikipedia-linkissä :kieh:
Mä keksin se vasta tänä kesänä ja olen yli kolmekymppinen. Eli siinä tavataan kirjain kirjaimelta NYT sana. N = än Y = yy T = tee...NYTMäkin keksin ton än yy tee Nyt-jutun vasta pari vuotta sitten :ashamed: