Hakutulokset

1. perskutta

Facebookista poimittua. Löydätkö Kari Kärpän

miksen minä erota kuin pelkän pään?
  2. perskutta

joo se on sellainen kärpäsen paska tossa kuvassa.. elikkäs se on tuossa oikean puoleisen kuusen "lähimmän" vasemmalle puolella olevan kuusen melkein ylimmillä oksilla ja siis pelkkä pää.
  3. perskutta

pelkkä pää. joten luultavasti olette sen löytänyt... tosi huono kuva muutenkin kun yleensä näissä se on "selvä" kuva mutta tämä on tälläinen
  4. perskutta

oikealla. kuvassa ei ole kokonaista kärppää että sellaista ei kannata etsiä
  5. perskutta

yv:t laitettu. ensinnäkin kannattaa käyttää tuota linkki kuvaa koska sen saa isommaksi... tuosta ensimmäisestä kuvasta mahdoton löytää
  6. perskutta

itse olen tämän ja sit sen kissa homman katsonut ja kummankin olen löytänyt. ja tosiaan voin vinkin antaa jos tarvis
  7. perskutta

voin vinkin antaa jos haluat
  8. perskutta

Uusi (?) lahjojenosto-systeemi

meillä summa tosiaan tuo raha on kans hieman isompi mutta se arvonta systeemi tosiaan tehdään liian avoimesti tyyliin yksi nostaa ja toinen sanoo kuka ostaa kellekkin enkä sitten ole alkanut tyhjästä valittamaan.... mutta se pilaa koko homman
  9. perskutta

Uusi (?) lahjojenosto-systeemi

meillä on tuo käytös ainut ongelma mikä meillä on tuon suhteen että se tehdään liian avonaisesti.. yritän tarkoittaa sitä että jokainen tietää kuka ostaa kellekkin niin se on aivan perseestä koska ei viitsi ostaa sitten mitä itse haluaisi vai pitää oikeastaan kysellä mitä toinen haluaa ja...
  10. perskutta

mitä teen nyt kun minut on "pahoinpidelty"?

toivottavasti asiat järjestyy parhain päin.. voimia ap:lle!
  11. perskutta

Pika-apua! Saako hätäkeskus...

eipäs nyt ruveta noin tarkaksi. tuo on kyllä mahdollista =)
  12. perskutta

rikottu lakia! ja vielä törkeästi!
  13. perskutta

on varma tieto. niillä ei ole lupa antaa sellaista tietoa ja moni ihminen soittoo ilman nimeä tai pelkän etunimen mukaan jne
  14. perskutta

Lapsi 7v. oli eilen illalla mennyt vaatekaappiimme piiloon

ja sitten ihmetelleen miten lapset saattaa karata jne aika hyvin tekin seuraatte missä teidän lapsi menee
  15. perskutta

Ai että joskus ottaa päähän toi mun mies :(

olet valinnut itsellesi oikean helmen!!! onnea :flower:
  16. perskutta

Olisko nätit nimet kaksosille?

hyi helvatta että on rumat nimet! mutta itsehän tietenkin päätät mitkä nimet haluat lapsillesi antaa itselläni ei kävisi pienessä mielessäkään tuollaiset onnea valitsemallesi tielle
  17. perskutta

Oletko masturboinut jos kuulet seksiääniä?

en ole kuin muutaman kerran ollut vastaavassa tilanteessa ja kummatkin kerrat olivat niin uskomattomia ettei kyllä tullut mieleenkään.

Yhteistyössä