Lapsi 7v. oli eilen illalla mennyt vaatekaappiimme piiloon

• Viestiketjun aloittaja Yllätetty
  • Ensimmäinen viesti
Yllätetty
En ymmärrä, että miten se oli sinne mahtunut. Siellä oli piilossa, kunnes 00.24 yllätti meidät ja tuli sieltä näkyviin. Sai kyllä sellaset huudot, että! Ties vaikka mitä se on kuullut, kun miehen kanssa on juteltu yms....

Ei ole tapana tarkistaa enää, jos lapsi sanoo että menee nukkumaan. Lapsen huoneen ovi oli kiinni ja hän oli sanonut jo hyvät yöt, joten miksi lähtisin tiirailemaan hänen petiään, koska hänhän voisi herätä..
En tiedä olenko ihan seko, mutta minun on kyllä ihan pakko tarkistaa kaikki paikat ja huoneet ennen nukkumaan menoa ja varsinkin, että lapset on sängyissään!

Saraldo
En tiedä olenko ihan seko, mutta minun on kyllä ihan pakko tarkistaa kaikki paikat ja huoneet ennen nukkumaan menoa ja varsinkin, että lapset on sängyissään!
No et ole sitten ainoa seko. Kyllä mä katson ennen nukkumaanmenoa, että lapsi on sängyssään, koira on sisällä (eikä ole livahtanut parvekkeelle isännän mennessä tupakalle) ja ovi kiinni.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"noh"
Kyllä katson, että kaikki on ok ennen kuin menen itse nukkumaan. Ihan siitäkin syystä, että lapset saattavat kuljeskella kuitenkin myöhäänkin vessaan yms. ja nukahtaa sille tielleen. nim. kokemusta on.

Mä katson joka ilta poikien sänkyihin parikin kertaa, tosin myös siksi, että ne ovat hellyyttäviä nukkuessaan.
Ja päivällä sattuneiden asioiden, tilanteiden jälkeen voin taas muistaa, että kaikki on kuitenkin ihan hyvin :heart:

Yhteistyössä