Hakutulokset

1. perskutta

kuolema!!!

ajattelin kysyä että mitäs mieltä ihmiset on mitä kuoleman jälkeen tapahtuu itse olen sitä todella paljon miettinyt ja pienestä asti pelännyt. haluaisin vain tietää mitä teidän mielestä kuoleman jälkeen tapahtuu onkos se pelkkää "mustaa" vai mitä??
  2. perskutta

Korvissa asti "kiehuu" helvetin äijä

ainahan palstalla ollaan mies potkimassa pihalle. vaikkakaan ei tiedetä puoliakaan niin kuin tässäkin jutussa. ap kirjoitti mies joit tämän ja tämän verran päivän aikana ja sille jäi näin paljon että varmaan juo ne..... niin melkein kaikki ovat miehen laittamassa pihalle... minusta ainakin olisi...
  3. perskutta

joiko se ukkos illalla kun lapset oli nukkumas kerran sitä kinkkua odotteli? vai aloittiko se aamulla? ja miten niiden loppu pullojen kävi?
  4. perskutta

mies joi muutaman oluen ja otti pari paukkua ku odottelin kinkun valmistusta.... niin ei muuta ku ukko pihalle? huh huh ja jäljelle jäi 10 pulloa ja vähän viinaa... aa kerho kutsuu... voi elämä
  5. perskutta

Voi ei treffit peruuntui :((

ei vielä kannata luovuttaa yhden pettymyksen jälkeen!
  6. perskutta

tietämätön kyselee!!

olen tehnyt tuon. anteeksi etten sitä heti sanonut. yritin vain saada ihmisiltä vastauksia niiden näkökulmista! koska aika moni viljelee tuota vihapuhe lausetta, voisitkos vielä vastata oletkos itse kuullut puhuttavan vihapuheesta ennen norjan tapahtumaa?
  7. perskutta

tietämätön kyselee!!

eikös kukaan voisi auttaa?
  8. perskutta

tietämätön kyselee!!

en oikein.. eli jos vaikka kirjoittaisin näin: minun mielestä lasta saa ja pitää kurittaa fyysisestikkin. tumma ihoiset on neekeräitä. maahanmuuttajat on venepakolaisia. homous on sairaus ja niiden pitäisi pysyä kaapissa. mielipide kirjoittelua? vai vihapuhetta? enkä tarkoita että...
  9. perskutta

tietämätön kyselee!!

eli joku sanoo mielipiteensä ja itse siihen vastaan juuri päinvastoin toinen suuttuu vihapuhetta?
  10. perskutta

tietämätön kyselee!!

varmaan jossakin vaiheessa minun sivistykseen on tullut iso reikä tai sitten olen lyönyt pääni mutta tätä asiaa en vain millään ymmärrä miksi ja mistä sana vihapuhe tulee?? ensimmäinen kerta kun kuulin tämän sana oli silloin norjan ampuma jutun jälkeen ja nyt sitä viljellään joka puolella...
  11. perskutta

Ongelmia 12-vuotiaan etunimen kanssa..,

:laugh::laugh:
  12. perskutta

elämä mutta ku se toinen antoi ja nyt uusi ei nyhyy... mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi
  13. perskutta

Käyttääkö miehesi sukkahousuja?

totta kai jokainen mies niitä käyttää hoikistavat
  14. perskutta

tässä tämä taas nähdään että annetaan tyhmä nimi ja vielä tyhmempi lempinimi sitten itketään... onneksi olkoon :laugh:
  15. perskutta

Kaverini sanoi, että lapseni piirrustus on ruma!!

otappas siitä piirustuksesta kuva ja laitappas tänne niin analysoidaan sitä yleisesti
  16. perskutta

jättäisitkö 2 vuotiaan ja 5 vuotiaan keskenään kotiin 15 minuutiksi?

mihin aikaan teillä menee lapset nukkumaan jos ei jaksa vielä 8 herätä??
  17. perskutta

Miten sinulle valkeni, ettei joulupukkia ole olemassa?

mitääääähhh??? eikö sitä ole?!
  18. perskutta

mieheni aloitti antabukset!

olisikos mahdollista saada jostain niitä vanhoja kirjoituksia luettavaksi?
  19. perskutta

Facebookista poimittua. Löydätkö Kari Kärpän

siellä on tosiaan kissa ja se on selvä.. mut nyt unille
  20. perskutta

Facebookista poimittua. Löydätkö Kari Kärpän

testaa tuota linkkiä Käyttäjän Christine Forsman kuvat | Facebook

Yhteistyössä