Hakutulokset

1. V

Tulipa paha mieli, kun erehdyin lukemaan ninaTT:n blogia :(

Tässäpä oiva esimerkki aina yhtä ystävällisestä ja asiallisesta NinaTT:n retoriikasta :D.
  2. V

Tuosta herkkukori kevätmuistamisesta tuli mieleen että eikö

Mun poika vei muutama vuosi sitten pk:n tädeille ananakset. Vieläkin muistavat niitä, ilmeisen tyytyväisinä :D.
  3. V

Kuinkahan sitä TAAS kuulee vittuilua talotimikunnan jäseniltä kun en osallistunut pihatalkoisisin

Joo. Huomaan. Ja kihisen kiukusta tuollaisen yksisilmäisyyden takia. Todella tympeä asenne.
  4. V

Lauantaille hyvän mielen humppaa!

http://www.youtube.com/watch?v=vTt4MZm68D0 :heart: :heart: :heart:
  5. V

Kuinkahan sitä TAAS kuulee vittuilua talotimikunnan jäseniltä kun en osallistunut pihatalkoisisin

Miksi muuten et osallistu talkoisiin niin kuin muut talonne asukkaat?
  6. V

Mun mielestä on ihan luonnollista osallistua talkoisiin, leikata nurmikkoa, istuttaa yhteiselle pihalle kukkia, hoitaa pensaita, tehdä lumitöitä, kantaa puita liiteriin jne., vaikka vuokralla asunkin. Eihän vuokranmaksu missään nimessä tarkoita vapautusta yhteisistä asioista. Kaikki talon...
  7. V

Fiksut ihmiset pitävät huolta toisistaan ja ympäristöstään vapaaehtoisesti, Sinä et ilmeisesti ole sellainen.
  8. V

Kysykää multa, mies kupilla ja on tylsää! Oon yhden vauvan kotiäiti tällä hetkellä, ammatiltani yläasteen opettaja.

Paitsi että ei ole olemassa mitään yhtä "nykyistä käytäntöä". Kouluilla / kunnilla on erilaisia käytänteitä, on KiVa-koulu -projektia, Vaaka-mallia jne.

Yhteistyössä