Rollolainen
Joka helvetin vuosi sama laulu. Mikset osallistunut, talon henki paranee jne. Joka vuosi ne on ne samat akat kun haravoivat pienen pläntin, loppuajan juoruavat ja sit grilaavat ja ryyppävät. Ukot laittoi keinun pihaan. sinä pihatlakoot, Paikalla oli noin 20 ihmistä kun lasketaan lapsetkin mukaan. Vain mulle valitetaan ku ne mee mukaana, mutta talossa on paljon mutakin jotka ei osallitu.
Miksi ihmeesä VUOKRALLA asujan on haravoitava piha, kun sitä varten on huoltomiehet. Heille maksetan palkka siitä. joka vuosi on vähemmin ja vähenmmin huoltomiehiä, koska työt ovat vähentyneet, Totta helvetissä ne vähentyy jos ASUKKAAT ne tekvät. Talvellakin meidän itää itse tehdä osa lumitöistä, mitkä kuuluusi huoltomiehille.
omistusasunnossa jos asuisin niin asia olisikin toinen.
Miksi ihmeesä VUOKRALLA asujan on haravoitava piha, kun sitä varten on huoltomiehet. Heille maksetan palkka siitä. joka vuosi on vähemmin ja vähenmmin huoltomiehiä, koska työt ovat vähentyneet, Totta helvetissä ne vähentyy jos ASUKKAAT ne tekvät. Talvellakin meidän itää itse tehdä osa lumitöistä, mitkä kuuluusi huoltomiehille.
omistusasunnossa jos asuisin niin asia olisikin toinen.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: