Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Oletko lapsirakas?

En ole. Yhden ystäväni lapsista pidän kovasti ja myöskin veljeni lapsi on mahtava tyyppi :) Omaani rakastan ylikaiken <3
  2. Hömpsähdys

G: Montako joulukorttia lähetit?

Nolla.
  3. Hömpsähdys

Haluatko että annan kaukoparannusta? ( Ei sinulle joka et usko ko. asiaan)

Koviin kipuihini ja jatkuvaan väsymykseen. Kiitos.
  4. Hömpsähdys

Yksi lapsi riittää.. muita?

"Aika kultaa muistot" ei päde ainakaan täällä :D Mulla on mailman ihanin 7v tyttö ja enempää en halua. "Sä oot vielä niin nuori, kyllä se vauvakuume sieltä vielä tulee". Näihin lausahduksiin voin aina vastata että on tullutkin, mutta mulla on omat syyni siihen että mulle riittää yksi.
  5. Hömpsähdys

Mitä haluaisit ostaa, mutta ei ole varaa?

Laittaa tyttö kuvataidekouluun Uusi sohva Etelänmatka Uusi vinyylisoitin, vanha sanoi sopimuksen irti Yksityiselle fysioterapiaan Tähän hätään en muuta keksi. Toi kuvataidekoulu ja fysioterapia ois tärkeimmät.
  6. Hömpsähdys

Ooooih enää muutamia päiviä ja sitten..

Ihanaa! Tollanen piristää mukavasti, jaksaakin sitä arkea sitten ihan eri tavalla :) Mä lähden tänään tytön kanssa täyshoitolaan viikoksi. Luulen että sekin piristää kummasti :D <3
  7. Hömpsähdys

mitä olette syöneet ma-ti-ke-to

Hmmm.. Spagettia ja jauhelihakastiketta pari päivää, eilen oltiin kaverilla syömässä ja tänään oli chili con carnea.
  8. Hömpsähdys

G: elätkö elämää huoletta vain tätä hetkeä vai suunnitteletko tarkasti tulevaisuuden?

Mä elän kyllä todellakin vaan tätä hetkeä. Viikkoa pidemmälle en osaa suunnitella ollenkaan :D
  9. Hömpsähdys

G: Jos maalaisit tämän hetkisen elämäsi

Mustaa, mustaa, hipun verran punaista ja violettia.
  10. Hömpsähdys

Influenssa rokotus

Mulle tarjoutui mahdollisuus saada tuo influenssa rokotus. Voiko siinä olla jotain haittavaikutuksia tms? En ole koskaan ennen ottanut niin en tiedä rokotuksesta yhtään mitään.
  11. Hömpsähdys

Piti ihan kaks kertaa hierasta silmiä aamulla...

Mäkin asun helsingissä eikä täälläkään ole lunta...
  12. Hömpsähdys

Hyytiksen aamu.

Tyttö herätti klo 7.30 "äiti kato mitä kaikkea mä haluan". Esitteli siis semmosta lelulehteä jotka tulee aina tähän aikaan vuodesta. Silmät ristissä katoin että mitä kaikkea se haluaa. Sitten alkoikin piirretyt ja mä menin takasin nukkumaan. Heräsin klo 9.30 "voisiksä äiti nousta jo ylös?"...
  13. Hömpsähdys

aion nyt järkyttää teitä paljastamalla, että tänä iltana perheessämme..

Ai kauhee! :D Meillä venähti leffailta sen verta pitkäksi että tytön iltapala koostui lähinnä karkeista :ashamed:
  14. Hömpsähdys

G. Mitä eläimiä huushollistasi löytyy?

Kaksi vajaa puolivuotiasta maatiaiskissaa. Hienoja neitejä oikein :)
  15. Hömpsähdys

Siivoaako teillä lapset iltaisin omat huoneensa mukisematta?

Meillä ei siivota joka ilta. Sunnuntaina toi tytön huone siivottiin ja edelleen näyttäis olevan tyhjä lattia. Eli meillä siivotaan kun tarvii ja välillä sovinnolla ja välillä on pakko korottaa ääntä että jotain tapahtuu. Niin ja tyttö on himpun vajaa 7v.
  16. Hömpsähdys

G: Mikä sinua ärsyttää/kiukuttaa juuri nyt?

Vituttaa kun oon kipuillut koko päivän, rupee päässä jo sumenemaan. Sekä eräs keskustelu joka täällä aikasemmin pyöri.
  17. Hömpsähdys

Viha itsemurhaa yrittänyttä läheistä kohtaan

Sä olet oikeesti sitä mieltä että itsemurha on tosi helppo tehdä? Voin kuule kokemuksesta sanoa että itse olen yrittänyt niin ettei kellekkään ole jäänyt epäselväksi mikä oli aikomus, eikä mun edes pitänyt jäädä henkiin ja silti mä vieläkin täällä porskutan. Ymmärrän että itsemurhaa...
  18. Hömpsähdys

Kysely: Kuulutko kirkkoon?

Erosin heti kun täytin 18v. Päätin jo riparilla ollessani että ei ole mun juttu ollenkaan.
  19. Hömpsähdys

AAArgh!

Juu, sähköä ja akua kokeiltu. Ei mitään apua. Hirveät määrät lääkkeitä. Ei mitään apua. Ja aivan totta, pakko on jaksaa!
  20. Hömpsähdys

AAArgh!

Mä oon niin väsynyt tähän kipuiluun! Helvetillisiä hermokipuja joihin ei auta mikään ja nyt uutuutena epäillään että kyynerpäässä on jotain vikaa. Mä en vaan jaksa! Loppuiskohan tää joskus? |O :headwall: :headwall:

Yhteistyössä