arkiruokia tällä viikolla mitä olette syöneet?
"minskumansku" 04.11.2010 #2 perunoita ja kanakastiketta, edelleen kanaa ja riisiä, spagettia jauhelihakastikkeen kans ja jauhelihakeittoa.....
perunoita ja kanakastiketta, edelleen kanaa ja riisiä, spagettia jauhelihakastikkeen kans ja jauhelihakeittoa.....
meillä 04.11.2010 #3 karjalanpaistia-lihamureketta-kalamurekepihvejä. Lisukkeena keitetyt perunat ja röstiperunat
"VIERAS" 04.11.2010 #4 maanantaina savulohipastaa tiistai jauhelihatäytteisiä kesäkurpitsoja keskiviikko salaatti, naanleipä, crispychicken kanafileitä to jauhelihakeitto
maanantaina savulohipastaa tiistai jauhelihatäytteisiä kesäkurpitsoja keskiviikko salaatti, naanleipä, crispychicken kanafileitä to jauhelihakeitto
Hömpsähdys 04.11.2010 #5 Hmmm.. Spagettia ja jauhelihakastiketta pari päivää, eilen oltiin kaverilla syömässä ja tänään oli chili con carnea.
Hmmm.. Spagettia ja jauhelihakastiketta pari päivää, eilen oltiin kaverilla syömässä ja tänään oli chili con carnea.
Kiukkuperse 04.11.2010 #6 ma-ti oli broisku-aurajuustokiusausta ke oli iltapala kotona (leipä, rahka ja hedelmää) , tyttö söi pk:ssa ja mä kaverilla.. ilta meni tytölle herkutellessa synttäreillä tänään oli jauhelihamureke ja muussi
ma-ti oli broisku-aurajuustokiusausta ke oli iltapala kotona (leipä, rahka ja hedelmää) , tyttö söi pk:ssa ja mä kaverilla.. ilta meni tytölle herkutellessa synttäreillä tänään oli jauhelihamureke ja muussi
meillä 04.11.2010 #7 Mä olen ollu teholaihiksella, eli eri eväillä kun muut,mutta muiden listalla on ollu *hernekeittoa *perunasoselaatikkoa *lasagnea *nakkisoppaa
Mä olen ollu teholaihiksella, eli eri eväillä kun muut,mutta muiden listalla on ollu *hernekeittoa *perunasoselaatikkoa *lasagnea *nakkisoppaa