Hakutulokset

1. Hömpsähdys

Voi jessus sentään ei oo enää ees totta

Mä jännäsin että paljonko vuokra nousee, edellisissä asunnoissa noussut vuodessa 20-30e. Huokasin kun tuli laput ja ei nouse koko vuonna vuokra. Mutta tää onkin kaupungin kämppä ja pirun kallis, 785e 59m2 :headwall:
  2. Hömpsähdys

Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Miten tää paikka näyttää niin tutulta, en vaan yhtään saa päähäni mistä vois olla...
  3. Hömpsähdys

Onko teillä vararuokaa kotona?

Kyllä me monta viikko pärjättäis...
  4. Hömpsähdys

Yhdellä sun toisella kun tuntuu olevan tylsää, niin olisko se nyt taas KUVAKETJUN paikka?! Pinoon, hop!

Edellisestä kerrasta on niin monta vuotta että ehkä mä voin laittaa uuden :D Vähäön on väsynyt äiti.. Meni jo
  5. Hömpsähdys

Minkä ikäisiä olitte, kun esikoisenne syntyi?

Minä olin 20v ja lapsen isä 23v.
  6. Hömpsähdys

minkänikäisiä lapsia

Tasan kuukauden päästä 7v. Ja enempää ei tule
  7. Hömpsähdys

Hmmmm.. nam.

Pakko hehkuttaa vaikka se ei kinkkua ollutkaan. Tein niiiiiiin hyvää ruokaa itselleni, wokki vihanneksia, papuja ja tonnikalaa. Paljon valkosipulia ja mausteita :P Mä en ikinä onnistu mun ruuissa, tää oli harvinainen poikkeus :D
  8. Hömpsähdys

Kuinka pitkä aika on siitä kun viimeksi harrastit seksiä?

Eihän sitä kehtaa edes sanoa :D Reilu vuos on mennyt, suutelemisesta kuukausia...
  9. Hömpsähdys

Jokos kaikki

No mistäs keskustellaan? :D Kävin äskön tupakilla ja ulkona on ihan mielettömän valosaa (?) vai onkohan mun silmiin tullu joku vika :O
  10. Hömpsähdys

Jokos kaikki

Nukkuu? Mä en vaan saa unta.. Tylsyys iskee..
  11. Hömpsähdys

Onko kukaan muu jouluaattona lapsetta?

Mä olen ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni ja aion nauttia. Kerrankin joulu kun ei tarvitse mennä MIHINKÄÄN! :D
  12. Hömpsähdys

G: Lapsienne lempipizza?

Tyttö 7v ei tykkää pitsasta. Ainut mikä maistuu on nereunat :D
  13. Hömpsähdys

Minkä ikäisenä teidän "normaali" elämänne alkoi?

Kerran eläessäni olen pidemmän putken ollut töissä, sitten sairastuin. Jotenka itse en rahojani tienaa, mutta en myöskään pyydä vanhemmiltani tai sossusta. Sillä eletään mitä on, näin on mennyt muutaman vuoden ja ikää löytyy 27. Ja yksi lapsi on elätettävänä.
  14. Hömpsähdys

Gallup Oletko onnellinen?

Olen
  15. Hömpsähdys

Nonni, antakaas joulun koko menu jälkiruokineen ja kahvituksineen

Voisin vaikka väsätä makaronilaatikon.. Ja olen siis yksin kotosalla :)
  16. Hömpsähdys

Mielenterveysongelmia kokeneiden vertsikkapinotus, osa 2

Joo pääsin, isukki sattu tulee just käymään niin sain kyydin :) Ja ihan mukava juhla olikin..
  17. Hömpsähdys

mistä hankit joulukuusen? Paljon tulee maksamaan?

Mun isältä saatiin lainaan muovikuusi ja koristeet. Ensimmäinen kerta 4 vuoteen kun kuusi ees hommattiin. Tytölle oli erityisen tärkeää saada kuusi, jotenka laina kamoilla mennään :D
  18. Hömpsähdys

montako lahjaa annatte per muksu??

Itse ostin tuolle ainokaiselle 2 pientä lahjaa, dvd:n ja hamahelmiä. Sukulaisilta tulee kumminkin taas ihan älyttömästi paketteja ja en tykkää siitä että joulusta on tullut kulutusjuhla.
  19. Hömpsähdys

Tyttö kuoli paracetamolin yliannostukseen - hänen tarkoituksensa oli vain pelotella

10g riittää yliannostukseen?? Mä syön ihan lääkärin määräyksestä VÄHINTÄÄN 3g päivässä :O Ja lääkäri ei todellakaan ole valistanut mua tälläsestä!
  20. Hömpsähdys

Mielenterveysongelmia kokeneiden vertsikkapinotus, osa 2

Huonosti nukuttu yö takana. Tänään ois vielä "joulusiivouksen" aika :kieh: Illalla tytön joulujuhlat ja stressaan sitä että millä mä pääsen sinne.. Paska päivä on tänään :| Ja kiva tietää että tällänenkin ketju on olemassa.

Yhteistyössä